عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

شیرین زبونیهای قندعسل_زیباکنارتیرماه93

1393/4/28 13:41
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونۀ مامان

رهام جونم خدارو شاکرم روزهای زیبایی رو باتو تجربه میکنم هر روز بهتر از دیروز خوشحالم که تو رو دارم و هر روز شاهد بزرگ شدن و عاقل شدنت هستم دیگه همه چی رو درک میکنی و من لذت می برم میبینم پسرکوچولوی من با لبخند من خوشحال میشه و با ناراحتی و غمم گریون میشه..بوس

چند وقتی هست که عجیب کف پاهام درد میکنه و صبحها ک از خواب پامیشم با درد عجیبی ازجام بلند میشم طوری درد میکنه که یه مواقعی مجبور میشم نشسته نماز بخونم که این موضوع پسرکوچولوی منو ناراحت میکنه و کل تایم نمازخوندن من؛ کنارم میمونه و با دستای مهربونش صورت و سرم و نوازش می کنه و مدام تکرار میکنه مونا جون چرا اینطوری نمازمی خونی من غصه میخورم گریه می کنم..خیلی دلم واست میسوزه ..الهی من دورت بگردم که این همه با احساسی

خاله مرجان بینیشو عمل کرده مدام میرفتی چسب می آوردی میگفتی چسب بزن منم بینیمو عمل کنم...

جدیداً یادگرفتی موقع نمازخوندن من زنگ میزنی به مامانم (میدونی که من نمیتونم صحبت کنم)میگی مامان پروین من تنهام مامانم رفته اداره کار بیاید دنبال من بعد به من نگاه میکنی میخندی دستتو میزاری جلو بینیت میگی هیس هیس

با پدرجونو مامان زهرا رفته بودیم بیرون مامان زهرا روزه بود شما آب خواستی برات آب معدنی گرفتیم یه کم خوردی گذاشتیش کنار مامان زهرا بنده خدا تو ماشین موقع افطار که شد آب معدنی شما رو خورد بعد شما گفتی آب من کو مامانی گفت وااای ببخشید من خوردم شما گفتی آخه تازه خریده بودمش ولی نوشه جونت الهی قربون اون فهم و شعورت برم من

به DVDهم میگی DDD....این روزها فقط کارتن باب اسفنجی رو نگاه میکنی فک کن هرCDرو چندبار

توفکر اینم که بزارمت کلاس ازت سئوال میکنم چه کلاسی دوست داری فقط میگی بزارم کلاس اهنگ میخوام آهنگ بزنم....قربونت برم که عاشق موسیقی هستی امیدوارم بزرگ که شدی تو این رشته پیشرفت بکنی

یکشنبه 93/04/22سه تایی راهی شمال شدیم مث همیشه که تو سفر پسرخوبی هستی و اذیت نمیکنی این سری هم  آقابودی ...از لحظه ای که راه افتادیم همش میگفتی چقد دیگه میرسیم ما هم میگفتیم کم مونده یه سری قاطی کردی گفتی چقد میگید کم مونده کم مونده.....سه روز زیبا کنار بودیم هوا فوق العاده بود ولی شما این دفعه بر خلاف سری قبل رغبتی به شنا کردن تو آب نداشتی، نذاشتی من و بابا هم بریم تو آب تا من میرفتم سمت آب جیغ میزدی نروووووووووووووووووو ماهی ها میخورنتShark Island مونا جون احمق شدی...........یه بارم بابا رفت تو آب اینقد جیغ زدی و گریه کردی که بیچاره یه ربع هم نتونست تو آب بمونه ازت فیلم گرفتم موقع گریه کردنت...همش میگفتی باباجونم خدایاااااااااااااا باباجونم رفت....

واسه خرید هم رفتیم گلسار ودیلمان تو رشت ....لباس تولدتو از گلسار خریدیم..

بردمت محیط کلاس خلاقیت و ببینی اگه خوشت اومد بعد از سفر ثبت نامت کنم

عکسای زیباکنار

شهربازی رشت

رهام جون برا اولین بار تو رستوران خودت غذا خوردی(عمو حسام از این برچسبهای تاتو از ارمنستان آورده بود یه دونه زد رو دستت یه بلایی سرمون آوردی خییییییییییلی ترسیده بودی چون بدنتم خیلی مو داره موقع پاک کردنش خیلی اذیت شدی و اذیت کردی جاش رو دستت کاملا مشخصه نمیزاری دست بهش بزنیم تو ویلا که خوابت برد با بابایی تو یه حرکت انتحاری آثارباقی موندشو پاکش کردیمYatta)

چندتا عکس از طبیعت زیبای شمال کشور

شالیزارهای شمال کشور

عاشق این گاوها شده بودی و یک ساعتی ما رو کنار جاده نگه داشتی تا این گاوها روببینی  همش می پرسیدی چرا دور گردنشون بند بستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکسای رهام جون و بابای کنار جاده

خریدای گل پسرم

لباس تولدت

لباس راحتی واسه خونه

رفتیم برات صندل بخریم فقط از این خوشت اومد من احساس میکردم دخترونست ولی فروشنده گفت پسرونست من هم به سلیقۀ شما احترام گذاشتم باوجودی که نسبت به قیمتش نمی ارزید ولی چون شما خوشت اومد برات گرفتیم میگفتی خیلی باهاش راحتم البته جنسش عالیه مهم اینکه شما خوشت بیاد عزیزمامان

این لامبورگینی رو هم خودت انتخاب کردی خییییییییییییییییلی دوسش داری از روزی که خریدیش مدام باهاش بازی میکنی

رفتیم داروخونه این شیشه رو هم خودت خواستی...پسرمن همچنان با شیشه شیرمیخوره

باباجون زحمت کشیدن این دوتا ساعتم واسه من خریدن مرسی همسرعزیزم

دوستای گلم ببخشید پستمون خیلی طولانی شد اینم یه بوس محکم واسه تموم دوستایی که حوصله به خرج دادن و پست جدیدمونو خوندن

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

فریبا مامان سنا
29 تیر 93 14:34
عزیزم ماشالا خدا حفظش کنه کیفیت عسکها خیلی عالیه میشه مدل دوربین تون رو برام بفرستید ممنون میشم ازتون
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی فریبای عزیزم...با گوشیم گرفتم SAMSUNG GALAXY S4
زهرا مامان قاصدك
30 تیر 93 11:35
سلام مونا جون . چقدر از ديدن عكسهاي جديدتون لذت بردم عزيزم!! اينم چندتا بوس خوشمزه واسه رهام و مامان عزيزش
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
31 تیر 93 2:28
ای جونم خوشحالم که خوش گذشته . عزیزم شرمنده اونروز زنگ زده بودی من با ملودی توی حموم بودم بعدم که زنگ زدم جواب ندادی . فدای تو مهربونم بشم من
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام نسیم جون خوبی عزیزم..نه خواهش میکنم..اون روز بد صحبتمون رفتم اتاق دکتر به جفت پاشنه هام آمپول زد اون لحظه که زنگ زدی زار زار گریه میکردم تا فردا صبحش از درد فقط گریه میکردم..ببخشید ج ندادم..میزنگم
lili
1 مرداد 93 1:01
خیلی شیرینه این پسر..مونا جوناش که ادم دلش ضعف میره خدا نگهش داره
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی قربونت برم
نانا
1 مرداد 93 22:26
سلام دوست گلم..سفارش خریدلباسهای خوشگل ترکیه برای نینیهای نازتونو داریم... به وبلاگم سربزنین و لینکهاروببینین..پشیمون نمیشین.. تو وایبر هم هستم...بهم پیام بدید تا ادتون کنم..بیایین اعتمادتون جلب میشه... شماره ی خط وایبر:09017677967 اینم وبلاگم http://shikpoosh.niniweblog.com/
lili
6 مرداد 93 18:22
عاشقه رهامم بخاطره شیرین زبونیاش..اصن وروجکیه..موناجونم که ماهه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون عزیزم
بانو
6 مرداد 93 22:00
سلام. بصورت خیلی اتفاقی وبلاگتونو دیدم یعنی داشتم معنی اسم رهام رو سرچ می کردم که ... بسیار لذت بردم از این همه عشقی که در زندگیتون موج می زنه. خدا بهم ببخشتتون و پسر گلتون رو در پناه خودش نگه داره. عشقتون جاویدان
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام ممنون از حضورگرمتون
سحر
7 مرداد 93 19:56
سلام سلام من باز اومدم اول یه بووووووووووووووووووووووس واسه رهام جونیه خودم بعدشم اینکه لباسات خیلی نازه عزیزم ساعته شماهم قشنگ بود مناجون دلم براتون تنگ شده بود مناجون میگما شما نمیدونید چرا وبلاگ برای عسلم اروین دیگه پست نمیزارن؟
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام دوست عزیزم خوبید؟منم کامنت گذاشتم خبری نشد منم نگرانشونم..امیدوارم مشکل خاصی نباشه
بانو
13 مرداد 93 15:29
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم مامان آتریسا کوچولو
14 مرداد 93 9:29
شلام گلم به وبلاگ ما هم سربزنید و کامنت بذارید
مامی آتریسا جون
14 مرداد 93 12:40
اول از همه عزیز دلم چهار ساله شدنت مبارک باشه خاله؛ وقتی بالای وبت دیدم نوشته 4 سالگیت مبارک کلی ذوق کردم که منم تو همین روز بهت تبریک بگم جیگری خاله مونا جون عکس های خیلی خوشگلی گرفتی عزیزم؛ مثل همیشه وااااااااااااااای چقدر لباس تولدت نازه رهام جونم مبارکت باشه عزیزم
عاطی بانو
14 مرداد 93 17:35
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری پسر نازتم خیلی عزیزه ایشالا خدا حفطش کنه اگه دوست داری بیا ویلاگ من یه سر بزن
نیلوفر
14 مرداد 93 21:23
سلام و درود خدمت شما.عرض تبریک بخاظر سالروز تولد رهام جون.اقا رهام تولدت مبارک.امیدوارم در پناه خدای متعال و زیر سایه پدر و مادر همواره موفق و موید باشی انشاالله.
مامی آتریسا جون
16 مرداد 93 9:55
سلام عزیزم کامنت من نرسیده
مامان مری
16 مرداد 93 17:24
به به همیشه به خرید و گردش و تفریح
فاطمه
4 شهریور 94 18:24
سلام من رهام و نمیشاسم ولی عاشقشم