عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

گردش و تفریح رهام جون

1393/4/10 18:4
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

پسرقشنگم امروز اومدم تا از عکسای خوشگلت بزارم تو وبت...فصل تابستونه و سعی میکنم هر روز ببرمت بیرون البته یه روزایی هم تنبلی میکنم هوا خیلی گرم شده چشمک...

پارک مردم

آرامگاه بوعلی با النا جون دختردایی منمحبت

رهام جون-النای عزیزم

پارک روبروی خونمون(الهی بمیرم تو این عکسا رو بینیت زخم شده صورتتو محکم میکوبیدی رو تشک تختم یهو صورتت خورد به لبۀ تخت خیلی منو ترسوندی مامان فدات شه)

28 خرداد93 تولدخاله پریوش این کیکم شما با سلیقۀ خودت خریدی ..تا برسونیم بهش مث اینکه توش بم ترکیده بودخندونک

امروز تولد روشای عزیزمه عزیزخاله تولدت مبارک این تخت کوچولو رو رهام جون واسش خرید و با پست براش فرستادیم امیدواریم از هدیۀ ناقابل ما خوشش اومده باشه..عزیزم می بوسمتبوس(رهامم باهاش عکس گرفته بود ولی متاسفانه همه رو پاک کردهکچل...این عکسم مریم جون مامان روشای عزیز با وایبر واسم فرستادچشمک)

رفتیم واسه روشاجون خرید کردیم یه شلمن هم شما برداشتی آرام

اومدیم خونه گفتی این رنگ به اتاقم نمیادهیپنوتیزم دوباره بردیم عوضش کردیم اینو واست خریدیمبوس

 

امروز تولد بابای منم هست باباجونم دستان پرمهرتو می بوسم وممنونم بابت تموم زحماتی که برامون کشیدیبغلمحبت

جدیداً میری میشینی پشت فرمون به زور پاتو میرسونی به گازماشین میگی ماشاله بزرگ شدمبغل

خونۀ مامان زهرا داری وضو میگیری نفسمممممممممممممحبت

7تیرتولد باباجون بود رفتیم دهکدۀ توریستی گنجنامه خوش گذشت..این دوتا تیشرتم یکیشو از طرف شما یکیشم از طرف خودم واسه باباجون گرفتیممحبت

 

اینارو هم از خانه کاشانه واسه شما خریدیم دیدی دارم از تیشرتای بابایی عکس میگیرم خودت آوردی این مدلی چیدی گفتی از کادوهای منم عکس بگیر(فدات بشم با این دل کوچیکو مهربونتبغل)

عاشقتم پسرکوچولوی منبوس

تا بعد...زیبا

 

پسندها (3)

نظرات (12)

اکرم
10 تیر 93 22:16
سلام مونا جون سلام به روی ماهه رهام عزیزم خاله جون تو رو خدا مواظب باش ببین دماغت رو چی کار کردی مونا جون چند بار کامنت گذاشتم به دستت نرسید نمیدونم چرا مونا جانم خدا رو شکر که مشکل بیمه حل شده منم شانزده ماه سابقه دارم رییسمون قبول کرد بگه من تعدیلش کردم تا بیمه قبول کنه بهم بیمه بیکاری بده حالا خدا کنه کاه منم درست شه مونا جون یه خبرم برات دارم نی نی من هم پسرهههههههههههه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام دوست من امیدوارم که کاربیمتون درست شه...ای جون دلم خداروشکر البته مهم سلامته فسقلیه....اکرم جون پس دست به کارشو واسش وبلاگ درست کن لطفا
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
11 تیر 93 10:16
به به چقده اتفاقات خوب انشا الله همیشه شاد باشین. ای جونم با اون ژستات منو دیونه کردی مخصوصا دوتا عکس اولی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی نسیم جونم
مامی آتریسا جون
12 تیر 93 17:53
الهی خاله فدای ژستات شه رهام جونم چقدر تو نازی آخه تولد خاله جونیت هم مبارک باشه عزیزم تولد روشا جون هم مبارک باشه خوشگلم هدیه ی شما هم خیلی خوشگل بود عزیزم واااااااااااااااااااااااای شلمن اتاق شما هم خیلی خوشگله عزیزم؛ مبارکت باشه نانازی مونا جون عکسهای قشنگی گذاشتی مرسی دستت درد نکنه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم..ممنون که وقت میذارید و پستای رهام و بادقت میخونید
خاطره مامی بردیا
12 تیر 93 18:42
قربونت برم با این ژستای دختر کشت نفس ...
خاطره مامی بردیا
12 تیر 93 18:42
راستی تولد خاله جونی هم با تاخیر مبارک
نیلوفر
15 تیر 93 11:43
سلام به روی ماهتون خوبید خوش میگذره مونا جون خدا بد نده بینی رهام جون چی شده خواستم یه احوالی ازت بپرسم امیدوارم هرجا که هستید شاد و سالم باشین
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام مرسی...اگه پستو کامل خونده باشید توضیح دادم
سحر
15 تیر 93 15:25
سلام ای جونم این اقا کوچولورو ببین چه ناز شده خوبی منا جون شماهم بزنم به تخته خوشگل شدی این خوشگله منم از طرفم ببوس دوستون دارم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مریم
20 تیر 93 15:24
سلام خوبین خیلی وقت بود به وبلاگ تون سر نزده بود چقددلم تنگ شده بود همه پستها رو خوندم مثل همیشه عالی بود. بر مونا جون ورهام خوشگله
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ماهم دلمون تنگ شده بود مریم جون..مرسی که فراموشمون نکردی
نیلوفر
25 تیر 93 9:53
سلاو و درود بر شما مونا جون.خوبید انشاالله قبلا هم پیغام گذاشتم ولی شما تحویل نگرفتید.مقصود سلام و عرض ادب بود امیدوارم هر جا که هستید سلامت و خوش باشید.روی ماه رهام جون رو هم از جانب من ببوس.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام نیلوفرجون خوبید؟عذر منو بپزیرید..یه مدته کسالت دارم خیلی حوصلم نمیگیره بیام پای نت
زهرا مامان قاصدك
30 تیر 93 11:38
رهام جون الهي فدات با اون ژستهاي خوشگلت
گلی
1 شهریور 93 13:45
سلام.خییییییییلی عزیزیه/وای برا چی بینیش زخم شده فک کنم خیلی هم شیطون باشه.........................................