عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

رهامم ...نفسمممممم...عششششششقم 4ساله شد

1393/5/14 1:5
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددست .....جییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ.....هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

رهامم 4ساله شد

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم
خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک

روز تولدت ستاره ها دمیدند ، پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روز تولدت بخت من از راه رسید ، نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریا رسید
تکرار حرفهای منی مثل سرود زندگی ، عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

 

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

تولد مبارک

تولدت مبارک گل نازم

 

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .

 

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق جشن میلادت را به پرواز می روم دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای “ما” آبیست عزيزم بودنت مبارك

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست 

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد 

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم 

تولدت مبارک

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

پسندها (6)

نظرات (21)

مامان בرسا
15 مرداد 93 11:08
جونمی پسرم مبارک باشه 4 سالگی عزیزم انشاالله همیشه سلامت باشی ..... هزار بوس برای آقا کوچولو 4 ساله
مامی آتریسا جون
16 مرداد 93 10:07
چهار سالگیت مبارک رهام جـــــــــــــــــــونم
مامان مری
16 مرداد 93 17:21
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نففففففففففففففففففففففس خاله عشششششششششششششششششششق خاله هزارن بارتولدن مبارک
طاهره
18 مرداد 93 11:25
سلام عزیزم تولدت مبارک البته ببخشید من چند روزی بود سرم خیلی شلوغ بود دیر تبریک گفتم امیدوارم جشن 100سالگیت رو بگیری
بانو
20 مرداد 93 15:42
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم
20 مرداد 93 17:26
تولدت مبارک رهام خوشگل و شیرین زبون
زهرا و علی
26 مرداد 93 6:20
تولدت مبارککککککککککککککک
زهرا و علی
26 مرداد 93 6:21
جای نظر شما در پستهای ما خیلی خالیه ها
مامانی فری
27 مرداد 93 13:47
عزیزم تولدت مبارک با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده عزیزت
مامی آتریسا جون
27 مرداد 93 16:34
سلام مونا جونم ، عکس آتریسا جون رو واسه مسابقه گذاشتم ممنون میشم به این آدرس بیای و رای بدی عزیزم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 رهام جونمم ببوس
مامان آروین
30 مرداد 93 9:18
تولدت مبارک عزیز دلم ایشلا جشن تولد 120 سالگیت بهترینها را براتون آرزومندم خییییییییییلی دوست دارم از راه دور یه عالمه بوس برا رهام جون
محمدرهام ومامان سمانه
1 شهریور 93 18:22
رهااااااااااااااام جونم عزیزززززززززززززززززززززم الهی همیشه زنده باشی وشاد وتندرست پله هی موفقیت رو طی کنیدوست گلم چهارمین سالروز مادرشدنت مباااااااااااااارک
بانو
3 شهریور 93 17:06
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ارش
8 شهریور 93 15:50
سلام وای خدای من چقد عزیزه................................
سحر
8 شهریور 93 15:56
اخي تولدت مبارك عزيزم اميدوارم 1000 ساله بشي خوشگلم
بانو
10 شهریور 93 16:34
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
(باباي نگين)
12 شهریور 93 9:08
سلام صمیمانه تبریکات ما رو هم پذیرا باشید .انشااله 120ساله شه
بانو
17 شهریور 93 14:15
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
sahar
24 شهریور 93 17:39
salam dostam momkene babate ghalebe web ye komaki koni ghalebe webam ba ye ghalebe dg ghaty shode nemitunam dorostesh konam dg nemidonam chikar konam age chizi azash midoni behem begi mamnon misham
♥مامی ملودی جون ♥
29 شهریور 93 15:45
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! (lمونا من خودم عضو شدم با کلیلک پول میاد به حسای بنظرم کار جالب و بی ضرریه برای تو هم فرستادم ) لینک ثبت نام http://popman.ir/ref:2042
هنرمند
15 آذر 94 10:09
از “خوب” به “بد” رفتن به فاصله لذت پریدن از یک “نهر باریک” است اما برای برگشتن، باید از اقیانوس گذشت…