عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

عروسك شيرين زبونم

1391/3/3 11:40
1,317 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 شکلکهای جالب و متنوع آروین                              

سلام عشق من

رهام جون مامان امروز9روزه كه سخت مريض شده هفته پيش شما سرما خوردي و من هم كه طاقتم نمي گيره روي ماهت و نبوسم هي بوست كردم منم سرما خوردم حال تو از من بهتر بود من خيلي بد سرماخوردم طوري كه هفته پيش نتونستم بيام سر كار بدن درد و سردرد خيلي اذيتم مي كرد كل هفته خونۀ مامان پروين بوديم مامان جونم ببخشيد كه اينقد زحمتت ميدم .

108.gif108.gif108.gif

رهام شيرين زبونم فداي زبون شيرينت كه هر چي ميگم عيناً تكرار مي كني.نمي دوني چقد خوشگل عددا رو تا 10به فارسي و انگليسي تند تند مي شماري دورت بگردم.

روزي 3تا 4 بار شير با شيشه مي خوري شبا هم موقع خواب بعد از اينكه شيرت و مي خوري ميگي مونا جون مساك(مسواك) جالب اينجاست كه تا آينه جلوت نباشه مسواك نميزني قربونت برم

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

رهام جون ديروز روز مادر بود مي خوام برا مادر عزيزم بنويسم

مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.
مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم. ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد.

مامان جونم هميشه تو تمام مراحل زندگيم مثل يه كوه عظيم  پشتم بوده و تنهام نذاشته مامان عزيزم دستاي پر مهرت و مي بوسم خيلي دوست دارم مي دونم نمي تونم هيچ وقت محبتاتو جبران كنم مامانم خيلي صبوره خيلي آرومه و از همه مهمتر عاشقه تو و من با خيال راحت تو رو ميزارم پيشش و ميام سركار. رهام جون از طرف تو يه جارو شارژي مولينكس برا ماماني خريدم واز سر كار كه برگشتم صدات كردم با خاله مرجان اومدي بيرون كادو رو دادم دستت چون سنگين بود خاله كمكت كرد بردي دادي به مامان جونو و گفتي بفهمايد قربون زبون شيرينت عسلم.

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

عكسها هم در ادامۀ مطالب

 

اينم كادوي مامان پروين

رهام عزيزم كادوي 22ماهگيت مونده بود اينم بادي و برات خريدم

اينم از طرف آقا جونEmoPackv6_088.gif

نازنين من اين روزا همش دوست داري بياي و عكساتو از رو در يخچال برداري و حسابي همه جارو بهم بريزيEmoPackv10_092.gif

عزيزم بابايي تو هفته گذشته 3روز رفت تهران تو هم فيلمهاي تو گوشيمو كه شمال گرفته بودم و نگاه مي كردي و بعضي وقتا گريه مي كردي و باباجونو مي خواستي .ولي بابا با دست پر اومد و برات سوغاتي آورده بود.اينم سوغاتي هاي شماEmoPackv11_026.gif

اولش فك كردم خوشگل نيستن ولي وقتي پوشيدي خيلي بهت اومد فرشته كوچولوي منجديداً متوجه ميشي كه مثلاً لباسات نو و ذوق مي كني از لباس پوشيدن از بچگي بدت مي اومد ولي الان لباس جديد كه مي بيني ميگي بپوش بعدشم ميگي خوشله.اييييييييييييييييي جاااااااااااااااانمEmoPackv10_079.gif

فندق من موهاتو بستيم ببين چقد ماه شدي

رهامم تو اين عكسها هم جا سيب زميني پياز و آوردي و ميگي ماشين(آخه هر چيزي كه چرخ داشته باشه بهش ميگي ماشين)

جمعه خونه مامان جون دلت مي خواست بريم دم در خونه بردمت يه سري از سنگاي آكواريم پريوش جونو آوردي و ريختي پاي درخت

رهامم تا يادم نرفته پنج شنبه با وجودي كه اصلاً حالم خوب نبود تولد سه قلوها دعوت شديم(آريا-آنديا-ارسطو) بيشتر به خاطر تو اماده شديم و با همديگه رفتيم از صبح هم همش ياد گرفته بودي مي گفتي تبلد(تولد)2015.gif.اونجا 60تا بچه بود فكرشو بكن منم حالم خوب نبود ولي تو از لحظه اول شروع كردي به رقصيدن(تازگيا تا آهنگ مي شنوي مياي دستم و مي گيري و ميگي( بلقص)خيلي هيجان داشتي رقص نور و كه ديدي همش رو زمين دنبال نورا بودي قربونت برم.همشم مي گفتي بادِبادك به بادكنك مي گفتي.ولي اينقد شلوغ بود كه نتونستم ازت عكس بگيرم عزيزدلم. شکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

خيلي دوست دارم عروسكم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان الینا
24 اردیبهشت 91 13:47
ووووووواااااااااااای عزیزم فدات بشم من که هرچی میپوشی بهت میاد هزززززززززززااااار ماشاالله
کادوهاتم مبارک دست همگی درد نکنه


مرررررررررررررررررررررسي.............خدا نكنه خاله جونم.........................ممنون
مریم(مامان روشا)
24 اردیبهشت 91 14:49
الهی من دورت بگردم که میتونی بشمری عزیزم با اون موهای قشنگت و تیپای نازت
عزیزم ناراحت شدم مریض شدین ایشالا زود زود خوب بشین
درمورد سوالت من ساکن شاهین شهر(اصفهان ) هستم


ميسي ميسي .ممنونم مريم جون.مرسي كه جواب سئوالم و داديد
پري همكار مامان مونا
24 اردیبهشت 91 15:58
مامان مونا بازم ميگم روزت مبارك قربون گل پسر برم با اين لباساي قشنگش هزار ماشاالله مثل خودت ماهه اخ مونا جون اگه بدوني چقدر ناراحتم كه چهره درهمتو مي بينم ازخدا مثل هميشه بهترينارو برات ميخام


مرسي عزيزدلم
زهرا مامان قاصدک
24 اردیبهشت 91 16:29
سلام عزیزم بلا دوره انشاا...
الهی که هر دوتون زود زود خوب بشید .
راستی روزتون هم مبارک باشه


سلام مرسي زهرا جون.روز تو هم مبارك عزيزم
زهرا مامان قاصدک
24 اردیبهشت 91 16:33
لباسهای نو مبارک باشه ؛ دست بابایی درد نکنه


ميسي خاله جون
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 10:40
آره درسته همه ی دوستان خوندن پستو چطور برا شما باز نمیشه ؟


نمي دونم كلافم كرده
مامان ریحان عسلی
25 اردیبهشت 91 11:25
سلام
روزتون مبارک
هدایاتم مبارک رهامی ایشالا به سلامتی بپوشی
آخی الان بهترید مادر و پسر


مرسي عزيزم.هي تقريبا خوب شديم
مریم(مامان روشا)
25 اردیبهشت 91 11:58
مرسی گلم که تند تند میای پیشم...توی دست امیر یه کیست در اومده که در آوردن دادن پاتولوژی ببینن چیه دعا کن چربی باشه و چیز مهمی نباشه
خوشالم که به شهمرمون اومدی منم خیلی دوستش دارم پس دفعه ی دیگه منتظرتما تعارف نمیکنم بیا خوشحال میشم


سلام مرسي مريم جون از لطفت
مامان آروین
25 اردیبهشت 91 14:54
سلام عزیزم فدات بشم چقد لباست بهت میاد
قربونت برم با اون موهای فرفریت
جواب سوالتون نه موهاشو فر نکردم از حموم که میاد با حوله یه کوچولو خشکش میکنم بعدش سرم مو میزنم با دستم حالتم میدم خشک بشه همون حالتشو تا چند روز حفظ میکنه موهاش نرمه برا همین زود حالت میگیره


مرسي كه جواب سئوالمو داديد.ممنون
مهسا مامان مرسانا
25 اردیبهشت 91 14:59
عزیز خاله لباس ها مبارکت باشه...دست مامان وبابا درد نکنه.....عاشقتم با اون موهای خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتت


ميسي خاله جونم.............ممنونم كه به ما سر مي زنيد
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:15
سلام عزیزم رهام جونم ببوسید به جای ما مرسی که به ما سر می زنید راستش خیلی وقت نمی کنم دوست دارم بنویسم ولی خیلی سرم شلوغه از یک طرف کار بیرون از یک طرف درس خواندنم از طرف دیگه هم کارهای خانه و رامیلا خانم که خودتون نمونه اش رو دارید دیگه چه بگم برات گلم .


اميدوارم هر جا كه هستيد موفق باشيد
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:16
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم .
* روزت مبارک *


مرسي دوست خوبم
مامان ثنا و ثمین
26 اردیبهشت 91 8:16
مبارکت باشه عزیزم لباسهای نو
ماشااله.
امیدوارم تا حالا حالتون خوب خوب شده باشه


سلام مرسي عزيزم چرا آدرستونو برام نميزاريد؟
مامان آريا
26 اردیبهشت 91 10:14
ايييييييييييييييييييييييي جانم خاله قربونت برم من با اون تيپه خوشملت دسته بابايي درد نكنه بابته لباساي قشنگي كه سوغاتي آورده جيگري پسره مو فرفريه خودم


ميسي خاله جون خودم
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 اردیبهشت 91 12:04
سلااااااااااام امیدوارم زود خوب خوب بشی
چقدر عکسها جالب بود همش شکار لحظه ها.
آفرین به تو مامان خوب


مرسي زهرا جون
خاله ی باران
27 اردیبهشت 91 23:24
سلام
پسر خوشگل و با نمکی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسي عزيزم با افتخار لينكتون مي كنم
maman e maneli
28 اردیبهشت 91 0:05
salam
mamnoon az in ke be ma sar zadin
kochoolootoon kheiliiiiiiiii naze 1000 mashaalah
web zibae darid


مرسي عزيزم.با افتخار لينكتون مي كنم.
مامانی فری
28 اردیبهشت 91 11:30
عزیز دلم 22 ماهگیت مبارک فدات بشم با اون موهای خوشگلت مامان مونا عزیز من دوتا بچه دارم یه دختر و یه پسر ویه نوه خوشگل و ناز و فکرکنم حالاحالا همین یه نوه رو داشته باشم چون پسرم 22 سالشه


خدا حفظشون كنه.مرسي كه به وب ما سر زديد.