عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

اولين استقلال عشقم تو درآوردن لباس

1391/2/28 12:21
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عشقم

رهام جون ديشب برا اولين بار خودت شلواركتو درآوردي و من كلي ذوق كردم(27/02/1391).نفسم صبحها كه از خواب بيدار ميشي اولين چيزي كه به زبونت مياري ميگي سيَام صب بلير(سلام صبح بخير) شبها هم موقع خواب ميگي شب بلير(شب بخير) فداي حرف زدنت قربونت برم.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

ديروز مهديار(پسرخاله من)كه دقيقاً 10ماه از شما بزرگتره با مامانش خونمون بودن خيلي شيطوني كردين مهديار جون هر چيزي و كه برمي داشت شما سريع مي رفتي از دستش مي گرفتي و من خيلي اين كارتو دوست نداشتم ولي كاري هم از دستم برنمي اومد خب فعلاً خيلي كوچولوي و خيلي چيزها مثل مهمون داري رو بعداً آروم آروم بايد يادت بدم من از همين جا از مهديار جونم عذرخواهي مي كنم كه رهام جون نميذاشت با وسايلش بازي كني .عسلم اين روزا هر چيزي رو كه مي بيني و خوشت مياد ميگي خوشله(خوشگله) خلاصه اينكه اين روزا خيلي دلبري مي كني.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

عشق من الان با خاله پريوش زنگ زدي  پشت گوشي باهام حرف زدي واي واي الهي دورت بگردم با اين حرف زدنت

رهام جون چند تا از عكساي قبل يكسالگيتو و برات ميذارم

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا مامان مرسانا
28 اردیبهشت 91 14:35



مامان ریحان عسلی
28 اردیبهشت 91 23:35
سلام
این استقلال و تاریخ استقلالت منو کشته چقدر من خوشحالم
عکسا هم خیلی زیبا بودن مخصوصا اونیکه پایین سرسره نشسته بود


مرسي عزيزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 اردیبهشت 91 15:18
ماشالا به این گل پسر شیرین زبون

به ما هم سر بزنید عزیزم


مرسي عزيزم.چشم با كمال ميل
پري همكار مامان مونا
30 اردیبهشت 91 15:30
سلام مونا جون ديگه كم كم فرشته كوچولو داره بزرگ ميشه اميدوارم بشه عصاي دستت بتونه زحمت هايي رو كه براش كشيدي جبران كنه قوربون گل پسر برم كه مثل ماه افتاده تو عكساش دست مامان مونا درد نكنه دوستون دارم


مرسي دوست گلم
نسترن(مامان نیروانا)
30 اردیبهشت 91 21:55
وای عزیزم ...چقدر شما نازی....ممنونم که به وبم سر زدی عزیزم و با افتخار شما رو لینک کردمافرین گل پسر جیگر طلا


سلام مرسي عزيزم
مامان الینا
31 اردیبهشت 91 15:46
عزیزم چه عکسای نازی ازش گذاشتی روز به روز خوردنی تر میشی فدات شم


مرسي زينب جونم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:28
وای ماشالا هزار ماشالا چه پسررر خوشملی
مامانش خدا حفظش کنه برات
راستی ایشالا سرما خوردگی شما هم زودی خوب بشه
مال منم همین طوررر
منم با افتخار ینکت کردم گلم
امیدوارم دوستای خوبی بشیم


مرسي عزيزم
زهرا مامان قاصدك
1 خرداد 91 10:05
سلام مونا جون ، خيلي كيف مي كني رهام عزيز هر روز يه كار جديد ياد مي گيره مگه نه
الهي كه هميشه شاهد سلامتيش باشي


آره عزيزم بزار ني ني خوشگلت بياد ببين چه كيفي داره زهرا جونم.مرسي عزيزدلم
مامان ریحان عسلی
1 خرداد 91 10:35
برو تو لینکام روی ثنا و ثمین کلیک کن متوجه میشی


ok
نایسل
1 خرداد 91 11:08
نمیدونم چرا عزیزز دلم دکترم دلیل رو نگفت اصلا
من خواستم پیشو بگیرم اما اون جدی با قضیه برخورد نکرد
منم گفتم سری بعد که خواستم باردار شم
میرم مششههد یه دکتر خوب
اینجا اصلا دکتر خوب نیست



اميدوارم زود زود خدا يه فرشته كوچولو بهت بده
نایسل
1 خرداد 91 14:29
نیشابورم عزیز دلم
مرسی عزیزم ایشالا


ان شا له دعا مي كنم برات عزيزم
مامان ثنا و ثمین
2 خرداد 91 0:03
سلام .ممنون که پیدامون کردی
آفرین به قند عسل.دیگه داری بزرگ میشی



مرسي عزيزم

مریم(مامان روشا)
2 خرداد 91 1:28
مونای عزیزم ممنونم که ازمحبتت دوستم منم دلتنگتون بودم به خدا ...
قربون شیرین زبونیات بشم عشقم...آفرین که انقدرزود مستقل شدی عزیزم
میبوسمتون


ميسي خاله جونم
مامان شايان جوني
3 خرداد 91 8:47
سلام
آفرين به آقا رهام كه داري مستقل مي شي. عكسات خيلي ناز شدن مثل خودت. هزار تا بووووووووووووس.


مرسي عزيزم