عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

اي كاش...................................

1391/3/3 12:38
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

                                          شکلکهای جالب آروین

سلام عشق من سلام هستي من

رهام گلم ديشب كنارت دراز كشيده بودم تا خوابت ببره به اين فك مي كردم چي مي شد برا هميشه مال من بودي و هيچ وقت تركم نمي كردي مامان جون اين رسم زمونست كه بچه ها كه بزرگ ميشن ميرن دنبال زندگي خودشون همون طور كه من رفتم خاله مرجان رفته وقتي به اين چيزا فك كردم اشكام سرازير شد دلم گرفت دوست دارم تا ابد كنار تو باشم ولي مي دونم توقع زياديه و غير ممكنه ولي اميدوارم عاقبت بخير شي عشقم.

 140.gif140.gif140.gif140.gif140.gif140.gif

 تازگيا ياد گرفتي چيزي و كه دوست نداري انجام بدي يا بخوري ميگي اصلاً اصلاً.چندروز پيش  داشتم آماده مي شدم بيام سر كار ديدم چشاي خوشگلتو باز كردي يه مانتو جديد پوشيدم تا ديدي گفتي قَشَنه بخورمت بخورمت جيگر طلا

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

عشق من اين چند روزه چندتا مهموني رفتيم و تو حسابي خوش گذروندي بريم سراغ عكساي گل پسرم

و اما عكس

رهام جون مادر جون اينا(مامان بابايي) يه هفته رفته بودن مسافرت تهران خونه فاميلاشون زحمت كشيدن برات سوغاتي آوردن

چند روز پيش با بابايي رفتي بيرون بابايي برات كفش خريده بود تا اومدي خونه بدو بدو اومدي اتاقم من يه كم سرم درد مي كرد رو تخت دراز كشيده بودم اومدي پيشم گفتي مونا جون تفش خوشله فداي شيرين زبونيت.

چندروز پيش رفتيم با خاله مرجان بيرون و اين پيراهن و برات خريدم

تو عكس بالا گريه مي كني و ميگي آساسوربيا(آسانسور بيا).جديداً دوست داري با آسانسور بالا پايين بريم از دست تو زندگيم

گفتم گريه نكن تا بريم تو هم گوش كردي عزيزمي به خدا

 آقا رهام خوشحال و خندون بلاخره موفق شد دل مامان و بدست بياره بريم آسانسور سواري اونم يه بار نه چند بار آخه همسايه ها شاكي ميشن حقم دارن خب

اينم يه بوسسسسسسس از طرف رهام واسه تموم دوستاي گلم

مهموني خونه باران جون

آماده شديم بريم مهموني خونه الهام جون(دختر دايي بابايي)

عاشقانه مي پرستمت   شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحان عسلی
3 خرداد 91 13:53
سلام
تو رو خدا چرا اشکای پسرمون رو در میآری مونا جون چطور دلت میآد
عزیزم لباسات و کفشتم مبارک


مرسي خاله جون
پري همكار مامان مونا
3 خرداد 91 15:40
سلام مونا جون خدارو شكركه بهتون خوش گذشت قوربون پسر گل برم كه چشماي قشنگش پر اشكلباسات مبارك باشه عزيزم مي بوسمت هزارتا


مرسي خاله پري
مامان شايان جون
4 خرداد 91 8:50
رهام خوشكلي گريه نكن دلم كباب مي شه. فدات هزار تا بووووووووووووووووس.


خدا نكنه مرسي خاله جونم
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 13:33
اخه تو چقدر عزیزیوای ماشاا...چقدر لباسات بهت می یاد...اخه خودت خوشملی عزیز دلم


مرسي نسترن جون
محمد
6 خرداد 91 7:51
شاد باشید وسلامت


مرسي مرسي
مامان آريا
6 خرداد 91 12:28
وقتي متن اول و خوندم باور كن يكم دلم گرفت كه چقدر سخته جدايي ازشون و منم كاشكيه شما اومد توي ذهنم ولي چه مي شه كرد رسم دنيا اينه
خاله قربونت برم كه اينقدر نازي به خدا من كه عاشقتم توي خونه وقتي مي خوام موهاي آريا رو ببندم و نمي زاره مي گه من پسرم تورو مثال مي زنم اينقدر گفتم كه آريا همش بهم مي گه منو ببرم لَهامو ببينم كه موهاشو پسرونه بسته خاله فداي پسر خوشتيپم برم من كه تو اينقدر جيگري همهي لباساتو سوغاتياتم مباركت باشه عزيزم

مرسي از محبتت معصومه جون

مریم(مامان روشا)
6 خرداد 91 14:17
ای خدا لباساشو ببین چه کفش نازی مبارکت باشه عزیزم
من اشکاتو نبینم خاله مامانی دیگه نبینم از اشکای گل پسری عکس بگیریا


چشم
نایسل
6 خرداد 91 16:22
وای عاشقتم پسر ناز با این موهای قشنگتتتتتت


مرسي عزيزم
نایسل
6 خرداد 91 16:22
وای لباشوووو چطوری چیده بمیرممم برش آخیییییییییییییییییی


خدا نكنه خاله جون
خاله ی باران
6 خرداد 91 21:35
عزیزم نبینم اشکای قشنگتو لباساتم مبارک باشه گلم


مرسي خانومي
مریم(مامان روشا)
7 خرداد 91 0:23
مونایی من ! خیلی وقت آپ کردما! به من میگفتی تنبل شدم حالا خودت نمیای پیشم


الان ميام برات توضيح ميدم
مامان نیلیا
7 خرداد 91 10:36
چه خوشگلی عزیزم لباست چقدر بهت میان ماشاا... خوشحال میشم اگه به وبلاگ دختر گل منم سر بزنین وبرامون نظر بزارین


با كمال ميل
زهرا مامان قاصدك
8 خرداد 91 10:41
اينم هزار تا بوس براي رهام خوشگل با اون موهاي نازش


مرسي خاله جون
خاطره مامان بردیا
9 خرداد 91 13:55
وای عسیسسسسسسسسسسس عاشقتم که دوست داری اسانسور بازی کنی وورجک سوغاتی ها و خریداتم مبارکت باشه گل پسر


به به مرسي چه عجب به وب ما هم سر زدي خاطره جون