عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تماس تلفني

1391/1/31 12:26
864 بازدید
اشتراک گذاری

                                             شکلکهای جالب و متنوع آروین                  

رهام عزيزم همي الان زنگ زدي محل كارم(البته توسط مامان جون)   گفتي اَيو سيام مونا جون بيا الهي دورت بگردم كه اينقد خوشگل حرف مي زني

 

رهام جوون ديشب رفتيم مهموني النا جون خوش گذشت شما هم اصلاً من و اذيت نكردي كلي از فاميلاي مامان پروين (مامان جون من)تورو نديده بودن يه سريا فك مي كردن دخملي بخاطر گل سرت كلي با آوا جون بازي كرديهر كاري كردم موفق نشدم ازت عكس بگيرمرهام جون تصميم گرفتم برا ارشد بخونم به نظرت مي تونم با وجود تو فسقلي چشم آب نمي خوره

رهام جون هر جايي كه ميريم اول سلام ميدي  و من خيلي اين كارتو دوست دارم موقع رفتن هم ميگي حودافظ(خدافظ)آفرين پسملي گلم.

ديروز با هم ديگه رفتيم حموم خيلي خوش گذشت كلي آب بازي كرديم.همچنان علاقه به تاپت داري و حسابي باهاش مي تركوني

ديگه اينكه فك مي كردم از شير بگيرمت شايد وابستگيم بهت كمتر شه ولي بدتر شدم ساعت كه ميشه 12دلم برات پر مي كشه هستي من تو هم تا بازوي من تو دستات نباشه خوابت نمي بره عاشقانه مي پرستمت يكي يكدونه من

 اميدوارم امروز ديگه خون دماغ نشي چون اونوقت مجبور ميشم ببرمت دكتر.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهرا مامان قاصدک
31 فروردین 91 13:30
سلام دوستم ! خوشحالم بهم سر می زنی رهام جیگری رو از طرف من ببوسید


خواهش مي كنم چشم خاله جون
مریم(مامان روشا)
31 فروردین 91 16:55
سلام عزیزم ممنون از حضورت...ماهم دوست دارم جزءدوستای رهام باشیم
چقدرم ناز این گل پسر


مرسي عزيزم لطف داريد
مامان سانلی
31 فروردین 91 17:05
قربون رهام گلم برم که با این شیرین زبونیهاش همه رو عاشق خودش کرده عزیز دلمی
مونا جون نگران نباش خانومی خون دماغش احتمالا بخاطر حساسیت فصلیه.لباسات هم خیلی قشنگه خاله حون


اميدوارم .ميسي خاله جون
یاسمن مامان رادین
1 اردیبهشت 91 0:52
رهام جوونم سال نو مبارک عزیزم.

امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی در کنار مامان و بابای مهربوون داشته باشی.



ميسي خاله جون
مامان الینا
1 اردیبهشت 91 16:00
آخی نازززی عزیزم با این شیرین زبونی هات
ماشاالله این همه ملوس وخوشگلی که نگو
بعد از هر مهمانی برای این گل پسر اسفند دود بده


چشم خاله جون
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 12:45
الهيييييييييييييييييييي كه من قربونت برم با اين مدل حرف زدنت
ماماني منم فكر تورو مي كردم در مورد از شير گرفتن ولي الان وابستگيمون كمتر كه نشده بيشترم شده از دست اين بچه ها با اين مدل حرف زدناشون و محبت كردناشون مي شه وابستشون هم نشد


اره عزيزم من كه روز به روز علاقم بهش بيشتر ميشه
مهسا مامان مرسانا
2 اردیبهشت 91 13:59
عزیزم این کلاه های خیلی خوبه باعث میشه کف نره تو چشمهاشون..من خبلی راضیم مرسانا انقدر ناز نازی که حتی نمی ذاره رو صورتس آب بریزم چه برسه به اینکه از بالا روی سرشم بریزم اما با این کلاه هر چی قدر بخوام سرش رو میشورم


مرسي عزيزم برا رهامم حتما مي خرم
پري همكار مامان مونا
2 اردیبهشت 91 15:26
قوربون پسر گل برم با اين حرف زدنش مثل ماه مي مونه ان شاالله هر چه زودتر بزرگ شي بشي چراغ دل مامان مونا


ميسي خاله جون
مریم (مامان روشا)
2 اردیبهشت 91 16:34
سلام به دوستای جدیدم ...مرسی از همدردیات عزیزم ...


خواهش مي كنم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 10:20
آیو سیام به رهام خاله . ای جان با این حرف زدنت . عشق منی میدونی با اون موهای خوشگلت . مامانی اگه خون دماغ میشه شبا که خوابه ویتامین آ منی بریز تو دماغش . آخه واسه خاطر اینه که مخاط بینیش خشکه و باید مرطوب باشه . راستی رهام حودافظ عزیزم


سيام حاله جون ميسي كه بهمون سر زديد.چشم.حودافظ
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 91 12:36
سلام
چقدر این بچه ها شیرینن ریحانه هم اینروزا خیلی شیرین زبونی می کنی پای تلفن البته وقتی با مامانمینا حرف می زنه
حتما یه پست و می خوام به شیرین زبونیاش اختصاص بدم
اگه دوست داشتی بگو که کجا کار می کنی و رشته ی تحصیلی ات چی بوده؟


اره فداشون شم كه اينقد نازن روزي هزار بار خدا رو شكر .چشم ميگم