عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

اولين مسافرت شمال رهام جون

1391/2/5 11:17
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام جون امروز 3تايي ميرم شمال اميدوارم بهمون خوش بگذره هر چند مي دونم با تو همه جا خوش مي گذره دردونۀ مامان از موقع تولد تو ما خيلي كمتر مسافرت ميرم فقط برا اينكه تو اذيت نشي عزيزم خيلي خسته شدم دلم يه مسافرت كوچولو مي خواست كه رديف شد و اميدوارم تو هم اذيت نشي زندگيم رهام جون چند جور غذا برات درست كردم كه رفتيم غذاي بيرون نخوري خداي نكرده مريض شي.

رهام جون ديروزم با هم رفتيم حموم كلي آب بازي كرديم ديگه فك كنم از حموم رفتن خوشت اومده.جديداً تا مي خوايم بريم بيرون ميگي عنك(عينك) عينك آفتابي تو مي خواي اصلاً هم دوست نداري از رو چشت برش دارمEmoPackv12_083.gifدوشب موقع مساك زدن مراريداي ت رو هم مساك مي زنم و نق نمي زني اميدارم ادامه داشته باشهجديداً ياد گرفتي هر كاري و دوست نداري ميگي نَتن(نكن) من عاشقتمEmoPackv10_012.gif.رهامم ظهرها كه ميام خونه ميگم دلت تنگ شده بود ميگي هيلي هيلي(منظورت همون خيلي خودمونه)EmoPackv10_013.gif

 

رهام جون ديروز بهت گفتم برو لطفاً دستمال بيار هر چي بهت مي گفتم رهام جون يه دونه لطفاً تو همين طور دستمال بود كه مي ريختي بيرون بابا من نبودم

رهام جون ديروز رختخوابتو آوردم بد نشد خوب بود فقط به نظرم تشكت يكم كوچولو شده عزيزم  صولتي برات خريدم فقط   به خاطر اينكه اين رنگش عكس ماشين داشت ت هم عشق ماشين.ولي ديروز تا آوردمش بهت نشون بدم گير دادي كه ماشيناشو بدم بهت گفتم ماماني اينا عكسِ نميشه نمي دوني چه گريه اي مي كردي.ولي بعد كه آروم شدي بهت رنگ ماشينا رو مي گفتم تو هم سريع ياد گرفتي مي گفتي آبّي.سزب(سبز)-بنفشم مي گفتي بَبَش.

 

خب دوستاي گلم ما رفتيم تا شنبه خداحافظ دوستون دارمconnie_49.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مريم مامان برسام
5 اردیبهشت 91 12:04
سلام مو فرفري خاله چه عكساي خوشگلي
خوش به حالت كه ميري شمال خوش بگذره به سلامتي خاله


مرسي خاله جونم
مریم (مامان روشا)
5 اردیبهشت 91 17:24
جونمی جون شمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال
به سلامتی برید وبرگردین
منتظر عکسای خوشگل رهام جونم هستم


مرسي عزيزم چشم همه عكساش ميزارم
زهره مامان هلیا
6 اردیبهشت 91 9:51
رهام جان تو هم مثل هلیا عاشق دستمال کاغذی هستی خوش بگذره


فك كنم همه بچه ها به اين كار علاقه دارن.ممنون
زهرا مامان قاصدک
6 اردیبهشت 91 20:34
الهی رختخواب جدیدت مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشله


ميسي از لطفتون حاله جون
مامان آنیسا
11 اردیبهشت 91 9:16
همیشه خوش باشی جیگر من


مرسي عزيزم
مامان الینا
12 اردیبهشت 91 12:42
رختخواب جدیدت مبارک باشه جیگر من
انشاالله که همیشه به مسافرت وگردش در کنار پدر ومادر گلت


ممنون خاله.مرسي