عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

سيزده بدر سال91

1391/1/30 12:31
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عزيزم چند تا عكس سيزده بدر و برات ميذارم 

 عكساي سيزده بدر سال 91 

اينم كادوي 21ماهگي خوشگل پسرخودم

 

رهام جون اين لباسارو بهاره جون از دبي برات كادو آورده ميسي خاله جونمماچ

 

رهام جون تو اين عكس از خواب بيدار شدي گذاشتمت رو مبل رفتم براتniniweblog.comعصرونه بيارم اومدم ديدم خوابت برده

 

عزيزدلم مامان جون و خاله ها رفتن مشهد من و تو تنها مونديم خيلي سخته جاشون خيلي خاليه ديروز با خودم اوردمت سر كار زياد اذيتم نكردي امروزم خونه نرگس جون دوست من هستي با ساغر حسابي مي تركونيniniweblog.com.

عزيزدلم روز به روز علاقم بهت بيشتر ميشه عاشقانه دوست دارمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پري همكار مامان مونا
21 فروردین 91 15:42
عزيزم تو عكس خيلي قشنگ اخم ميكني ديروز بهم گفتي خاله قربون حرف زدنت برم خداييشم خالتم چون مامان گلتو مثل خواهرم دوست دارم از خدا ميخام هميشه سلامت باشين


ميسي عزيزم
مامان الینا
22 فروردین 91 12:58
انشاالله همیشه خوش باشید
عزیزم 21 ماهگیت مبارک


ميسي خاله جون
مامان ریحان عسلی
23 فروردین 91 15:17
سلام 13 بدر دشمناتون در به در
ریحانه هم از این موزیکاله داره دستتون درد نکنه
میشه بگید چند خرید آخه واسه ریحانه کادو گیرش اومده دوست دارم قیمتشو بدونم
عکسه خواب رهامی هم خیلی خوب بود حسابی خندیدم
لباس سبزه چه بهش میآد


ميسي خاله جون
مامان آريا
26 فروردین 91 10:53
الهي خاله قربونت برم من كه اينقدر جيگري دسته خاله جون درد نكنه براي لباسه خوشگلي كه برات آورده خيلي بهت مي ياد عزيزم
قربونه خوابيدنت


خدا نكنه حاله جون(به قول رهام)
مامان سانلی
26 فروردین 91 19:22
سلام مونا جون.کم پیدایین خانوم.امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین.رهام جونمم مثل همیشه عسل و خوردنیه تو این عکسها .میبوسمت خاله جون


سلام عزيزم ببخشيد يه كم سرم شلوغه.ممنون كه بهمون سر زدين
مامان ریحان عسلی
27 فروردین 91 12:16
خصوصی
مامان الینا
27 فروردین 91 13:12
وااااااااااااااای خدارو شکر که خوبید باور کن دیشب یادتون بودم نگران شدم ترسیدم خدایی نکرده همسرت حالش بد شده باشه خدارو شکر که مشکلی نیست خیالم راحت شد


مرسي عزيزدلم
مريم مامان برسام
28 فروردین 91 8:53
سلام خاله عيدت مبارك عيد خوش گذشت
عكسات بازم مثل هميشه قشنگن مخصوصا اون كه رو مبل خوابت برده


مرسي خاله جون
مامان الینا
29 فروردین 91 9:26
مونااااااااااا جون خیلی تنبل شدیااااااااا پست جدید بزار دیگه


سلام عزيزم زينب جون حالم اصلاً خوب نيست
مامان الینا
30 فروردین 91 1:45
چرا آخه انشاالله که زودتر خوب بشی عزیزم


مرسي زينب جون