عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

آخرين پست سال 90

1390/12/25 11:18
823 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               

سلام شکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام عزيزم اين آخرين پست سال 1390كه برات مي زارم امسال سال خيلي خيلي خوبي بود از همه مهمتر بودن با تو عزيزدلم كه به زندگي ما شور و حال فوق العاده اي داده ممنون از حضورت ممنون از خداي مهربون كه قند عسلي مثل تو رو به ما داده كه با تمام گرفتاريهامون لبخند رو،رولبامون مياره.

رهام جون ديشب چهارشنبه سوري بودشکلکهای جالب و متنوع آروین يه چيز جالب بهت بگم من وقتي فهميدم كوچولوي تو راهيم پسرِ همين روزا ي آخر سال بود  آتيش بازي و ترقه و.... همون موقع كه تو دلم بودي از اين كه پسرم بره دنبال اين كاراي خطرناك دلم مي لرزيد.(آخه پسرا بيشتر دنبال اين كاراها هستن) ولي ديروز با خاله مرجان رفتم يه مقدار خريد داشتم دلم نيومد برات چيزي نخرم يه چندتا فش فش بي خطر و منور و اين طور چيزا خريدم ولي اينقد بيرون سر و صدا بود كه ترسيدم ببرمت بيرون دم در خونۀ حاجي يه كوچولو بازي كرديم  سريع اومديم خونه .رهام جون ديگه هر چيزي كه ميگم سريع شما هم تكرار مي كني فداي شيرين زبونيت.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 من و رهام از همه دوستاي گلمون ممنونيم كه تواين يك سال  به وب ما سر  زدن  وبا حضور گرمشون ما رو خوشحال مي كردن. به تمام دوستاي عزيزم پيشاپيش عيد باستاني رو تبريك عرض مي كنم اميدوارم كنار فسقلي هاي عزيزتون سال خوبي رو در پيش رو داشته باشيد.

چهارشنبه سوري سال1390

رهام جون تو اين عكسا فيلم بچه گيهاتو نگاه مي كني  ميزاري رو قلبت و بوسش مي كني مهربونم

خب ديگه وقت رفتنه نمي دونم چرا دلم يهو گرفت دلم برا همتون تنگ ميشه به اميد ديدار مجدد حتي تو دنياي مجازي همتون و دوست دارم.من و رهام با همتون خدافظي مي كنيم تا سال 90كه دو بار با هم باشيم بدرود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نی نی سارا
26 اسفند 90 11:37
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما!
عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی
دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم



ممنون از حضورتون.با كمال ميل
مامان آروین
27 اسفند 90 3:06
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
سال نو پیشاپیش مبارک


مرسي همچنين براي شما
یاسمن مامان رادین
27 اسفند 90 10:42
رهام جوونم امیدوارم سالهای سال در کنار مامان و بابای مهربوون همراه با سلامتی، دنیای شاد رو با بهترینها تجربه کنی عزیزم.
پیشاپیش سال نو مبارک


مرسي خاله جون همچنين برا شما
مامان ریحانا
27 اسفند 90 16:58
سلام مونا و رهام جون
چه لباسه نانازی پوشیدی رهام جون
رهام عزیزم ایشالا

.
.
.
.
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند



خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند

عیدت مبارک





مرسي عزيزدلم





مامان ریحانا
29 اسفند 90 2:04
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک




سلام عزيزم ممنونم عزيزدلم
خاله ی باران
29 اسفند 90 16:05
سلام خوشحال میشم به وبلاگ باران جون هم سر بزنید


سلام عزيزم با كمال ميل
مامان سانلی
2 فروردین 91 16:11
سلام به رهام عزیزم و مامان گلش.عیدتون مبارک .یه سال پر از خوشبختی و سلامتی و موفقیت براتون ارزو دارم.میبوسمت گلم


سلام ممنونم عزيزم
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 1:31
قلبتان مهر جهان افروز باد
روز و ماه و سالتان نوروز باد

عیدتون مبارک


عيدشما هم مبارك عزيزم
رادین
3 فروردین 91 13:08
بهار بهترين بهانه براي آغاز، وآغاز بهترين بهانه براي زيستن است
آغاز بهار بر شما مبارک
رادین


ممنونم عزيزم
زهرا مامان آینده
13 فروردین 91 7:25
سلام دوست خوبم . امیدوارم سال جدید براتون سرشار از شادی باشه ؛ رهام عزیزتون سال به سال بسلامتی قد بکشه و شما از دیدنش لذت ببرید
دلم براتون تنگ شده !


سلام عزيزم ممنون از محبتت
مامانی درسا
15 فروردین 91 8:14
رهامی خبری ازت نیست خاله خوبید مامانش آپ کردین خبرم کنید دلم واسه پسرم و البته شما خیلی تنگ شده


سلام عزيزم چشم
پري همكار مامان مونا
16 فروردین 91 16:22
سلام مونا جون امروز نيومدي سركارجات خالي بداز ظهر كلي گريه كردم از خدا خواستم هر چه زودتر خوب بشي كانون خانوادتان هميشه گرم و محكم باشه خيلي دوستان دارم دلم براي رهام تنگ شده اميدوارم هميشه سلامت باشيد

مرسي عزيزدلم