عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام جون20ماهه شد

1390/12/14 12:23
940 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عشق من

عزيزدلم امروز 20ماهه شدي قربونت برم 20ماهگيت مباركFlowerFlowerخاله پريوشم برات كيك درست كرد دستت درد نكنه خاله جونم

رهام جون جديداً يادگرفتي همش ميگي بگل(بغل) با صداي بلند داد مي زني مونا بگل قربون صدات برم.ديروز جمعه بود و اولين برف اساسي زمستون 90 تو شهرمون اومد خيلي باحال بود همه جا سفيد شده بود و تو كلي ذوق كرده بودي از صبح لب پنجره ايستاده بودي  و بارش برف و تماشا
مي كردي .

   شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین

گل پسرمن ديروز برا اولين بار برات نيمرو درست كردم بدت نيومد ولي خيليم خوشت نيومده بود اخه صبحانه فقط سرلاك هاب مختلف و حريره بادوم  و فرني مي خوري من به جاي تو خسته شدم مامان جون گفتم يه تنوعي تو غذاهات بدم  ديشب مي خواستم شام بيارم بخوريم  تو هم با صداي بلند گفتي بابا شام.

   شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین

راستي تا يادم نرفته بگم اسم خواهري امير حسين و گذاشتن النا نامدار باشه ان شا الله.ديروز مامان اوا ايدا(زن دايي من) از رو تخت افتاده پاش شكستهkruecken.gif اون طفلكي هم با دوتابچه پشت سرهم (رفته براشون از رو ديوار عروسك بيار) دم عيدي گرفتار شده  مي خواستيم بريم عيادتش اومدم لباساتو تنت كنم لباس عيد پارسالت كه گذاشته بودم بزارم تو چمدونت ديدي و برداشتي همش
مي خواستي تنت كنم منم پوشوندم برات خيلي بهت كوچيك شده ولي خيلي بهت مياد هر كاري كردم نذاشتي يه عكس ازت بگيرم تا دوربين و مي بيني بدوبدو مياي جلو دوربين .بلاخره رفتيم تو هم كلي با آوا و آيدا شيطوني كردي و بازي كردي  اونجا هم همش مي گفتي اُداق مي خواستي بري اتاق بچه ها.(خونه خودمونم دست منو مي گيري و همش ميگي مونا اُداق (مي خواي كه بريم اتاق خودت)

   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین   شکلک های جالب و متنوع آروین

عاشق كارتون ميگ ميگ شدي راه ميري و ميگي ميگ ميگ.

عزيزم خيلي به بابايي عادت كردي تا ميره بيرون گريه مي كني از بيرون كه مياد سريع ميري مي خواي جوراباشو دربياري انگار مي دوني جوراب درآوردن يعني موندن تو خونه موقعي هم كه جوراباشو مي پوشه ميري كنارش فك كنم مي دوني كه مي خواد بره بيرون.

ديروز يه كار جالب كردي داشتم بهت شيرو نشاسته ميدادم دور دهنت  كثيف شده بود خودت بدو بدو رفتي يه دستمال برداشتي و دهنتو پاك كردي الهي مامان قربونت بره كه اينقد تميزي عزيزدلم. يه كار ديگه اي هم كه مي كني و من خيلي دوسش دارم  موقعي كه مي خوام رختخوابتو جمع كنم خودت مياي و مي خواي كمك كني بالشاتو مي بري تو اتاقت ميذاري تو كمد رختخوابا همينطور پتو تو اينقدم قشنگ ميگي َبِتو.

  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین

رهامم سه روز پيش اتاقتو به كمك مامان جون مرتب كرديم4u2ap3b.gif البته فقط كشوهاتو با كمدتو همه رو ريختيم بيرون فقط دو تا كيسه پر لباس گذاشتم بدم بيرون همشون نو نو بودن فقط كوچيك شدن يه سريهاشونو برات نگه داشتم يادگاري از اول نوزاديت يه سري لباساتو نگه داشتم يه چمدون پر شده آخه من خودم خيلي دوست داشتم لباساي بچگيمو داشتم برا همين براتو كلي از لباساتو نگه داشتم.خلاصه اتاقت و كشوهات  خيلي خلوت تر و مرتب شد.

  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین  شکلک های جالب و متنوع آروین

يه كارخطرناكي هم كه ياد گرفتي ميري رو موتورت سرپا واميستي و دستاتو باز مي كني تا من بغلت كنم خيلي مي ترسم از اين كارت اگه تكرار كني مجبورم بردارم بذارمش تو انباري.

چند تا لباس عيدم با خاله مرجان برات خريديم خيلي خوشگلن مباركت باشه عزيزدلم.

يه اتفاق بدم امروز صبح افتاد بابا جون و عمو حسام من و آوردن سركار دم در شركت يه ماشين زد به ماشينمون و در ماشين داغون شد. خيلي دلم برا بابايي سوخت.

 رهامم وقتي با حلقه هوشت بازي مي كني حلقه ها رو اشتباه كه ميزاري ميگم رهام اشتباست تو هم سريع ميگي اِيشتيباه.

چند روز پيش با عمو حسام رفتي خونشون يه كبوتر تو حياطشون ديده بودي كه مال همسايه بوده تو هم شروع كرده بودي به اشك ريختن و مي گفتي بق بقو .عمو جونم سريع رفته بود از خونه امير جون اينا برات يه دونه آورده بود رنگش تيره بوده خيلي خوشت نيومده بود.

ديروز با هزار مكافات دندونات ومسواك كردم

و اما عکس

كيك 20ماهگي گل پسرم

 این عکسا رو رفته بودیم عیادت النا جون ازت گرفتم

رهام جون اينجا قايم شده بودم ازت يواشكي عكس بگيرم ولي تو منو پيدا كردي

اينم لباس عيد پارسالت كه خيلي دوسش داري ولي حيف كه بهت كوچيك شده

برفي كه روز جمعه اومد  همه جا را سفيد پوش كرد اينم عكس پارك روبروي خونمون

رهام در حال خوردن البالو خشكه

رهام عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحانا
14 اسفند 90 17:45
سلام
20 ماهگیت مبارک
دسته خاله پریوش هم درد نکنه بابت پختن کیک
آفرین به این پسرشیرین زبون
لباسی عیدتم مبارک
آخی عزیزم ریحانه هم قایم موشک خیلی دوست داره جدیدا دیگه جایی که من قایم میشم رو زود پیدا می کنه و مثه رهام تا منو می بینه میزنه زیره خنده خدا نگه دارشون باشه که با این شیرین کاری ها و شیطنت هاشون ما رو خیلی می خندونن

ميسي خاله جوني.واقعاً شيرين زبوني و شيرين كارياشون خستگي و از تن ما بيرون مي كنه

مامانی درسا
15 اسفند 90 11:32
عربز خاله رهامی قربونت بره خاله . بیست ماهگیت مبارک . بیا بگل خاله


خدا نكنه.خاله جون.ميسي
مامان الینا
15 اسفند 90 12:25
ببخشید عجله دارم دارم میرم شهرستان تا آخر هفته برمیگردم بهتون سرمیزنم خصوصیتو چک کن


سفر بي خطر.ميسي
مامان آنیسا
15 اسفند 90 12:26
20 ماهگی مبارک جیگر طلامامانش اسپند لطفا"


ميسي خاله جون.چشم
مامان سانلی
15 اسفند 90 12:28
سلام مونا جون.بالاخره بازت کردم.خسته شدم باور کن این نی نی وبلاگ خیلی اذیتم میکنه.
رهام عزیزم خوبه؟مونا جون بگلش کن دیگه
20 ماهگیت هم مبارک گل قشنگم .بهترین بهانه برای کیک خوردن خانواده.


خوش اومدي عزيزم.خوبه.چشم.ممنون.راست ميگي.
مامان راميلا
15 اسفند 90 14:31
مرسي از حضورتون رهام جونم رو ببوسيد .


خواهش مي كنم.چشم
پري دل شكسته
15 اسفند 90 17:10
مونا جونم شدي سنگ صبور من خودت كم مشگل داري منم اضافه شدم قربون دلت برم خيلي دوست دارم دستت درد نكنه عالي نوشتي

خواهش مي كنم وظيفمه ما علاوه بر اينكه همكاريم دوستاي خوبي برا هم هستيم.ميسي




بابای آروین جان
17 اسفند 90 1:56
سلام ماشالا چه شاپسریه این رهام جون ، مامانی ایشالا شازده ت 200 ساله شه ،موهاشو مدل سامورایی ببندین خیلی بهش میاد ، در ضمن وب خوبی هم دارید .آرزوی خوشبختی خانواده گرم و صمیمی تون را دارم.


سلام ممنون از حضورتون
رادین
17 اسفند 90 3:03
20 ماهگیت مبارک نازنینم


ميسي عسيسم
مامان آريا
17 اسفند 90 10:22
عزيزم 20 ماهگيت مبارك الهي 120 ساله بشي گلم
قربونت برم كه قد كشيدي و لباست كوچيكت شده
فداي آلبالو خشكه خوردنت
عاشقتم عزيز دلم اينقدر كه تو ماه و عسلي


ميسي خاله جون
مريم مامان برسامي
18 اسفند 90 9:38
20 ماهگيت مبارك خاله ايشالله 120 سال زنده باشي قربونت برم منم هزار تا شاخه گل واست ميفرستم واسه هر شاخه گلم يه بوس ......


ميسي خاله جوني
مامان آترینا
18 اسفند 90 17:23
سلام خاله جون خوبی دلم لرات تنگ شده بود تولدت مبارک


به به چه عجب ما هم دلمون براتون تنگ شده بود.


مامان آريا
20 اسفند 90 11:22


___*##########*
__*##############
__################ I LOVE YOU
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###############################
_______#############################
________###########################
__________### #####################
___________######################
____________#### ######## #######
_____________#################
______________###############
_______________#############
________________##########
_________________########
__________________######
__________________ ####
__________________ ###
___________________ #

ميسي خاله جونم

بابای آروین جان
23 اسفند 90 2:18
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو پیشاپیش مبارک********


ممنونم