عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

19ماهگيت مبارك

1390/11/16 12:29
722 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هورا هورا رهام 19ماهه شد.مبارك باشه عزيزدلم اميدوارم 1000ساله شي قربونت برم.ديروز نرفتم سركار با بابا جوني برديمت واكسن زدي واي كه چقد استرس داشتم از صبح نفسم بالا نمي اومد دلم برات مي سوخت وقتي لباساتو تنت مي كردم مي گفتي دَدَر دَدَر مامان بميره برات خلاصه برديمت و دو تا دستاتم واكسن زديم.قدت شده بود 86 و وزنت 12.5كيلو خوب بود خدا رو شكر هم قدت هم وزنت.كل روز و تب داشتي ديشبم تا صبح تب كرده بودي بابايي طفلك خيلي نگرونت بود همش پاشويت مي كرد دستش درد نكنه.ديروز با خاله برات كيك 19ماهگيت و پختيم .دستت درد نكنه پريوش جون كه بهم كمك كردي.رهام جون ديگه ياد گرفتي هرچي بهت ميگيم با تكون دادن سرت ميگي بَيِه .ياد گرفتي ميگي مسي(مرسي).بِبَشيد(ببخشيد).پُيس(پليس).يه كتاب داري كه خيلي دوسش داري به اسم حسني مي خواد پليس بشه همش ميگيري دستت ميگي مامان مامان ميگم رهام جون برات بخونمش ميگي بَيه.فداي حرف زدنت.حساب كردم 40كلمه حرف مي زني .دندوناتم 15تا شدنwww.smilehaa.org

رهام جون كيكت و اينقد ناخنك زدي كه قابل عكس گرفتن نبود من و پريوش جون هم هر چي سعي كرديم يه كاري كنيم كه تو عكس مشخص نشه نشد كه بشه خودت ببين مامان جون.

اينم سهم كيك مامان جون و مادرجون

آخر هفته سه تا مهمون ناز داشتيم آريا و آنديا و ارسطو سه قلوه هاي بهاره جون خيلي باهم خوش گذروندين شب هم خونمون بودن و خونه ما خوابيدن خيلي خوش گذشت. اسم آريا رو صدا مي زدي آيا

اينم هديه هاي اين كوچولوها واسه عشق من به اضافه يه عالمه خوردني مرسي عزيزاي من

اينم هديه دايي حسين واسه شماdance3.gif

رهام جون جديداً وقتي وقتي از حموم درمياي فقط مي خواي خودت موهاتو سشوار بكشي و با برس من موهاتو شونه بزني داري يواش يواش مستقل ميشا.تازشم دوست داري خودت غذا بخوري اصلاً دوست نداري من بهت غذا بدم پسرم مرد شده ديگه

رهامي تو پستاي قبلي هم نوشتم تو كه به دنيا اومدي دو تا كبوتر خوشگل تو تراس خونمون تخم گذاشتن و دوتا كبوتر كوچولو به دنيا اومدن كه من فك مي كنم الان هم دو تا كبوتري كه به ما سر
مي زنن همون كوچولوها هستن خلاصه من و بابايي هميشه  براشون غذا و دون ميزاريم. از من و بابايي مي ترسن ولي با تو دوستن و تو كه كنار در تراس هستي نمي ترسن و به خوردن غذا ادامه ميدن

 مامان فداي بي حاليت شه بعد از واكسن زدن ببين چه بي حال افتاده الهي قربونت برم .ولي الان ديگه راحت شدم تا مدرسه رفتن ديگه واكسن نداري آخ جون

 رهام خيلي دوست دارم عزيزدلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ماما آنیسا
16 بهمن 90 12:38
هووووراااا19 ماهگی مبارک گلکم ایشالا 120 ساله بشی هزار تا بوس......


ممنونم عزيزم
مريم مامان برسامي
16 بهمن 90 14:44
سلام خاله 19 ماهگيت مبارك عيبي نداره واكسنت عوضش بزرگتر شدي خاله بوس واسه رهام كوچولوي دوست داشتني


ممنونم خاله جون
مامانی درسا
16 بهمن 90 22:08
رهام گلم نوزده ماهگیت مبارک پسرم . عزیزم خیلی دوست دارم با اون موهای خوشگلت .


ميسي خاله جون
مامان الینا
17 بهمن 90 1:31
سلام به ناناز خودم عزیزم فدات شم که اینقدر بی حال شدی وای چه کیکی هم براش پختید دست شماوپریوش جون درد نکنه عزیزم


ممنون از لطفتون
مامان الینا
17 بهمن 90 1:35
19 ماهگیت مبارک باشه انشاالله 120 سالگیت رو در کنار پدر ومادرت وخانوم بچه ها جشن بگیری
راستی مونا جون اگه زحمت نیست برام دستور پخت کیکت روبزارتو وبلاگ الینا مرررسی ببخشیدااااااااااا


مرسي خاله جون
مامان الینا
17 بهمن 90 1:36
راستی دست دایی جون و3قلوها هم درد نکنه


ممنونم
مامان سانلی
17 بهمن 90 14:36
بزرگ شدنت مبارک گلم مامانی سهم ما رو یادت رفت
من اون سه قلوها رو دیدم دلم برای مامانشون خیلی سوخت


مرسي خاله جون.سهم شما محفوظ عزيزم تشريف بياريد شهرمون هستيم خدمتتون.منم خيلي دلم براشون مي سوزه
مامان آروین
17 بهمن 90 15:18
سلام رهام جون 19 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا 120 سالگیت رو جشن بگیری خیلی دوست دارم


ممنونم عزيزم
مامان رامیلا
17 بهمن 90 17:21
تولد 19 ماهگیت مبارک گلم انشاءا...1000000 ساله بشی .


ممنونم عزيزم
مامان آريا
18 بهمن 90 9:54
عزيز دله خاله 19 ماهگيت مبارك
دست ماماني و خاله هم درد نكنه بابته كيك خيلي خوشمزه به نظر مي ياد نوشه جونت خوشگله خاله
الهي قربونت برم كه بعد از واكسنت تب كردي و بي حالي


ممنونم خاله جون خدا نكنه خاله مهربونم
مهسا مامان مرسانا
19 بهمن 90 12:47
آخ که چقدر رهام جون نازه.....ببوسش از طرف من.....با افتخار لینکت کردم خانومی......بازم پیش ما بیا


مرسي عزيزم چشم
زهره مامان هلیا
23 بهمن 90 18:19
19 ماهگیت مبارک قند عسل


مرسي عزيزم
مامان ریحانا
24 بهمن 90 1:31
19 ماهگیت مبارک
آخی عزیزم اوف شده رهامی
به به چه کیک خوشمزه ایی دلم خواست



مرسي عزيزم تشريف بياريد براتون درست مي كنيم خاله جوني