عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

شيرين كاريهاي 18 ماهگی رهام جون

1390/11/12 9:54
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه منشکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام عزيزم دو روز آخر ماه صفر روضه داشتيم.برا خريد خونه نذر كرده بودم كه بلاخره ادا شد.خيلي خوب برگزار شد روز اول كه قبل مراسم خوابت برد ميسي پسرگلم كه خوابيديniniweblog.com. اما روز دوم تلافي كرديniniweblog.com.در اتاقتو قفل كردم بچه ها اتاقتو بهم نريزن ولي از اول مراسم نشستي دم در اتاقت و داد زدي درَ در َو با مشت مي كوبيدي به در منم دلم نيومد ناراحتت كنم ولي آخر مهموني اتاقت وحشتناك شده بودniniweblog.com.خانومي كه روضه مي خوند و با دقت نگاه مي كردي تا ميكروفن و گذاشت زمين رفتي برداشتي شيطون منniniweblog.comآخه ارگ خودتم ميكروفن داره فك كردي مال خودته

روز 5 شنبه هفته پيش از سر كار كه اومدم خونه (خونه مادر جون بودي)ديدم پيشونيت باد كرده و كبود شده واي نمي دوني چه حالي شدمniniweblog.comتو هم تا من و ديدي زدي زير گريه و با دست سرتو نشون مي داديniniweblog.comمنم همين طور اشكام مي اومدniniweblog.comاگه كسي نبود با صداي بلند گريه مي كردم ولي مراعات مادرجون و كردم كه يه وقت ناراحت نشه بنده خدا خيلي حواسش به تو هست شما يكم شيطوني سرت خورده بود به چارچوب در مامان بميره برات.

زیبازیبازیبا

 امروز صبح ساعت 6.30ديدم صدات از اتاقت مياد هول شدم تا خواستم بلند شم ديدم بدو بدو اومدي پيشم الهي قربونت برم كه بدون سروصدا خودت بلند شدي رفتي اتاقت نفس.اومدي بغلم گفتي قان قان و خوابت برد.

 

ديشب موقع خواب با بابا ي صحبت مي كردم تو حرفام گفتم آهان يه دفعه تو هم با صداي بلند گفتي آههههههههان(طبق عادتي كه داري حرفاتو مي كشي) ما رو كلي خندوندي فسقلي.niniweblog.com

شنبه متين و مسعود (نوه عمه بابا جون)از تهران اومده بودن خونه مادر جون ما هم اونجا بودم نمي دوني چقد شيرين اسم متين و صدا مي زدي مهمين بيشتر شبيه مهين تا متين.

رهام جون اينم اولين چيزيه كه خودت خوشت اومد و من برات خريدم.نیشخند

عزيزدلم جديداً زنگ مي زنم قصه هاي خاله ستاره رو گوش ميدي.ملاحظه بفرمائيد

 رهام جون اينم يه عكس از لباساي سيسمونيت فقط خواستم بدوني مامان جون چقد برات لباس خريده بود كه بعد از 18ماه هنوزم كلي لباس نپوشيده داري واقعاًدستشون درد نكنهتشویق

اين ماشينم پري جون همكار من برات خريده

عسلي مامان عاشق كليپ هاي گوشي مني ببين چه با دقت نگاه مي كني

عشق من موقع نخ دندون كشيدن مياي نخ مي خواي نگاه كن با نخ دندونم چيكار مي كنيniniweblog.com

رهام جون خدا به گيتا جون(دختر دايي بابايي)يه فسقلي خوشگل به نام آدرين داده ما رو هم دعوت كردن برا مهمونيش اينم كارت و عكس شب مهمونی آدرين كوچولو

رهام جون شب مهموني آدرين برا اولين بار به موهات ژل زديم ماه شدي ولي حيف كه نذاشتي يه عكس خوشگل ازت بگيرم.منم بعد از 1سال و نيم خواستم چندتا عكس از خودم بگيرم با كمك خاله پريوش ولي تو نذاشتي همش مي اومدي مي چسبيدي به من كلي خنديدم قربونت برم.

ماماني ببين كتابتو چيكار كردي

منم بقيه كتاباتو با چسب 5سانتي تموم صفحات کتاباتو درستيدمشون که دیگه نتونی پارشونم کنی ولي خسته خسته شديم  کلی هم چسب استفاده کردیم نرگس جون(دوست من) وخاله جونی هات هم همكاري كردن

فندوق من جديداً صندلاي منو مي پوشي ميري آشپزخونه سرلاكتو برمي داري ميگي بَِه بَه

 گل پسرم کلمات جدیدی یادت گرفتی میگی آیه(آره).بَیه(بله).بِیم(بریم).اُداق(اتاق).اِشین (بشین).باشین (ماشین)بعد از شیر خوردنم چندتا بوسم می کنی مهربونم البته با صدای بلند بوسم
می کنی قند تو دلم آب میشه به نظرم هیچ چیز بیشتر از این تو دنیا منو خوشحال نمی کنه و به وجد نمیاره.

پستم طولانی شد ببخشید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الینا
11 بهمن 90 0:55
قبول باشه انشاالله که خدا هرچی که دوست داریدو بهتون بده مرررسی که به ماسر زدید ببخشید خیلی سرم شلوغ بود ولی هرروز میومدم وبهتون سر میزدم


ممنونم دوست خوبم
مامان الینا
11 بهمن 90 1:00
خاله جون سلام فدات بشم بااین شیرین کاریهاوشیرین زبونی هات ووووووووووای وقتی جلوی موهاتو میبندی دلم میخوادبخورمت ماشاالله قدم نو رسیده مبارک انشاالله برای کل خانواده کلی خیرو برکت بیاره


ممنونم عزيزم
مامان الینا
11 بهمن 90 1:04
دست مامانجون درد نکنه
ماشین جدید مبارک باشه
هززززززاااار ماشاالله به این پسر خوش سلیقه قربونت بشم


مرسي خدا نكنه
مامان ریحانا
11 بهمن 90 12:06
سلام
ماشالا به آقا رهام
چقدر سورمه ایی بهت میآد خانم کوچولو خیلی باالی مامانش کلی خندیدیم رهام رو با گیره مو دیدم



دارم موهاشو بلند مي كنم
خاطره مامان بردیا
18 بهمن 90 12:24
مرسی عزیزم که به ما سر زدی. چه موهای نازی داره این رهام کوچولو.. من شما رو لینک کردم


ممنونم عزيزم