عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 19ماهگي عسلم

1390/11/24 11:13
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم شکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام جونم امروز صبح همش گریه می کردیniniweblog.comو نمی زاشتی بیام سرکار الهی مامان بمیره برات که دیگه طاقت دوریمو نداری.رهام جون جدیداً علاقه زیادی به خرگوش پریوش جون پیدا کردی و روی اون
می خوابی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام جون برا ١٩ماهگیت کادو نخریده بودم اعصابم خورد بود  پنج شنبه با بابا جونی رفتیمniniweblog.comبرات رنگ انگشتی خریدیم و یه برج قورباغه خریدیم که خیلی خوشت اومد کتاب حسنی نگو یه دسته گلم برات خریدم با یه عالمه برچسب. رو جعبه رنگ انگشتی نوشته بود زیر ٣سال ممنوع منم ترسیدم بدم باهاش بازی کنی.

رهام عزیزم روز به روز به لغاتی که می تونی تلفظ کنی اضافه میشه

١- باشو(پاشو)       ٢-شَم(چشم)     ٣-بِیَشید(ببخشید)     ٤-ایبرما(بفرما)    ٥-بِیم(بریم)

٦-ماس(ماست)      ٧-ممک(نمک)     ٨-نون                      9-بدو              10-نَه 

جدیداً دو کلمه ای هم حرف می زنی

مامان باشو.

بابا قان قان.

مامان نانای.

قربون حرف زدنت عزیزدلم.niniweblog.com

 

پنج شنبه یه سری از عکساتو چاپ کردمniniweblog.com. رهام جون باهم که میریم بیرون تو ماشین همش
می خوای سوئیچ دستت باشهniniweblog.comو این منو بابایی رو کلافه می کنه نکن جون مامان
نمی دونی چه گریه ای می کنی ما هم دلمون برات می سوزه باید پارک کنیم  کنار خیابون و سوئیچ و بدیم دست شماniniweblog.com

علاقه زيادي به خوردن ساندويچ داري فك كنم از اين به بعد بايد 3تا بخريم اخه اصلاً نميزاري من ساندويچمو بخرم بايد دست شما باشه اگه دلت بسوزه يه گاز كوچولو به من ميدي ولي من مي ترسم بخوري مريض شي نمي دونم شايدم من زيادي به غذا خوردنت حساسم من هنوزم برات غذاي جدا درست مي كنمniniweblog.comو همه از دستم شاكين و ميگن اينطوري خوب نيست و بد عادت ميشه ولي چيكار كنم دست خودم نيست دلم نمياد غذاهاي خودمون و كه سفت و ادويه داره بهت بدمniniweblog.com

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیزم دیشب رفتی اتاق خاله پریوش بعد از چند دقیقه این شکلی اومدی بیرون niniweblog.comآرايش كردي مامان جون پسرا كه از اين كار نمي كننniniweblog.com

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

رهام جون موقع شير خوردنت به صورت معصومت نگاه مي كنم همش پيش خودم ميگم اميدوارم خدا تو رو به من زيادي نبينه رهام تموم زندگيم شدي دوست دارم تموم وقت با تو باشم به خدا ماه مياد ميره يك ساعت برا خودم وقت نمي زارم بيرون نميرم تفريح با دوستان همه و همه تعطيل چون تو رو دارم و فقط با تو خوشم عزيزم.فقط ازت يه خواهش كوچولو دارم و اون اينه كه بزرگ شدي تنهام نزاري .دلم
مي گيره به بعضي چيزا فك مي كنم.بگذريم خيلي ماهي قند عسلم عاشقانه دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان الینا
24 بهمن 90 15:21
سلام مرسی که میاید وحال الینارو میپرسید خدارو شکرالینا خوب شده


خواهش مي كنم عزيزم وظيفست
مامان الینا
24 بهمن 90 15:24
وای چه خرگوش خوشگلی دست خاله پریوش درد نکنه
دست مامان باباهم درد نکنه که اینقدر به فکر گل پسر ما هستند مبارک باشه رهام جون


ممنونم عزيزم
مامان الینا
24 بهمن 90 15:28
ماشاالله به این فسقلی بااین همه شیرین زبونی
یک پیشنهاد توسایت عکس پرینت یک سری عکسا میزنه که خودشون آهن ربایی هستند وخیلی هم کیفیت دارن من براالینا زدم خیلی جالبه که الان هم میخوام سفارش بدم


اسم سايتشو برام دقيق مي نويسي
مامان الینا
24 بهمن 90 15:32
در مورد ساندویچ الیناهم عاشق غذاهایی مثل پیتزاوسوسیس وکالباسه ماهم بهش میدیم ولی پیتزارو یک وعده درماه و کالباس که خیلی کم آخه زیاد خیالم راحت نیست ولی سوسیسو بیشتر ترجیح میدم آخه حرارت میخوره وخیالم راحت تره


پس همه بچه ها اينطورين؟
مامان الینا
24 بهمن 90 15:34
وای عزیزم تو دیگه چرا ......آخه این که کار پسرا نیست
انشاالله که خدارهام جونو براتون همیشه نگه داره


ممنونم
خاطره مامان بردیا
24 بهمن 90 20:33
اوخییییییییی جونم چقدر قشنگ حرف می زنه می بینم که یخچال شما هم بدتر از یخچال من همش شده عکسای گل پسر


عزيزدل ما همين بچه هان ديگه خاطره جون
مريم مامان برسامي
25 بهمن 90 8:47
سلام خاله عكسات خيلي قشنگ شده آرايشم نكني خوشگلي خاله مامان مونا سوئيچتون و دوتا كنين مشكلتون حل ميشه


پيشنهاد خوبيه
مامان آريا
25 بهمن 90 13:08
چه خرگوشه خوشگلي درست مثله عروسك خودمون رهام جونه ولي عروسكه ما طبيعيه و خوشگلشيش خدادادي
دسته ماماني بابته كادوهاش درد نكنه خيلي خوشگلن
قربونت برم با اين حرف زدنت و شيطوني كردنات و آرايش كردنت


ميسي خاله جون
مامان رادین
25 بهمن 90 19:52
وای الهی خاله فدای این حرف زدنت بشه


خدا نكنه خاله جوني
مامان سانلی
27 بهمن 90 0:01
قربونت بره خاله با اون ارایش کردنت اخه شما چقدر عسلی عزیز دلم


خدا نكنه خاله جونم
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 17:17
قربونت برم...عروسکتم مثل خودت خوشگله....خیلی بامزه اس.....ای جانم ....قربون اون حرف زدنت......
با موضوع گذر ایام منتظرتم دوست خوبم


مرسي خاله جون.چشم
منا
11 دی 91 22:45
عزیزمه رهام
واقعا کنار خیابون وامیسین سوئیچُ میدین دستش؟
واقعا مامان بابا شدن این همه حوصله میاره؟؟؟؟؟


دیگه چه کنیم منا جون