عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات18ماهگي زندگيم

1390/11/11 12:34
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من .سلام زندگي من

رهام جون ديشب تا 4صبح نخوابيديniniweblog.comنذاشتي منم بخوابمniniweblog.comالان چشام باز نميشه طبق معمول دندونات اذيتت مي كرد بميرم برات .ژل دندونتم خونه خودمون بود آخه ديشب خونه مامان جون بوديم.بابايي رفت كه يه شب زود بخوابه منو تو مونديم پيش خاله ها و دايي جون خلاصه ساعت 3صبح ديگه گريه هات اوج گرفتniniweblog.comو همه رو بيدار كردي زنگ زدم خونه( بابايي طفلك خيلي ترسيده بود )كه ژل دندونتو بياره حاجي گفت من ميرم ميارمش .(خدارو شكر خونه هامون نزديك همه)ژل و كه زدم به دندونت نيم ساعته خوابت برد الهي من فدات شم كه اشكات همين طور صورت ماهتو خيس مي كرد.ديروز عصر اتاق خاله پريوش داشتي فيلم عروسي خاله مرجان ونگاه مي كدي تو اون موقع 6ماهه تو شكم من بوديniniweblog.comمنم سخت سرما خورده بودمniniweblog.com.ببين باچه دقتي نگاه مي كنيniniweblog.com

عزيزم يه دو ماهي ميشه تصميم گرفتم كتاباي تاريخي بخونم مثل سرگذشت كوروش كبير.سلطنت شاهنشاهي و ....دو ماه يه كتاب گرفتم دستم(كوروش) ولي نتونستم تمومش كنم آخه تو فسقلي نميزاري  مني كه يه كتاب 500صفحه اي رو تو دو روز مي خوندم يادش بخير.اين كار و مي كنم كه وقتي تو بزرگ شدي از تاريخمون پرسيدي بتونم جواب بدمniniweblog.comهرچند بچه هاي اين دوره اينقد باهوشن يه حرفايي مي زنن و يه سئوالايي مي پرسن كه ما بزرگترها هنگ مي كنيم.

رهام جون بابايي گير داده موهاتو كوتاه كنيمniniweblog.comولي من پافشاري مي كنم تا فعلاً موهاتو كوتاه نكنيم فرفري من .هنوز كه به دنيا نيومده بودي بابايي فقط مي گفت موهاش به خودش نره فر شه آخه خودش خيلي اذيت ميشه هرروز صبح به خاطر موهاش بايد دوش بگيره و ژل بزنه نمي خواست تو هم مثل خودش اذيت شي  همش مي گفت مونا خدا كنه موهاش به تو بكشه فعلاً كه موهات مثل موهاي بابا فر تا بد البته موهاي فر بهت خيلي مياد عزيزدلم

niniweblog.com

رهام جون شنبه بايد واكسنتو بزنيم يادش مي افتم تنم مي لرزه.امسال تصميم گرفته بودم برات يه شال و كلاه ببافم هرچند اصلاً بافتني بلد نيستم مي خواستم از مادرجون كمك بگيرم تا حالا كه قسمت نشده دوست داشتم خودم با دستاي خودم برات يه چيزي ببافمniniweblog.comالانم دلم برات پر مي كشه زود بيام خونه نفسم ،نفسم به نفست بنده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سانلی
11 بهمن 90 13:56
خاله فداش شه مامانی موهاشو کوتاه نکنی نه مثل ماه می مونه با این موهاش
مامانی هر وقت ژل دندونش دنبالت نبود یه ذره قطره استامینوفن بزنید سر انگشتتون بکشید روی لثه هاش از ژلم بهتره من سانی رو همینطوری اروم میکردم


ممنون از راهنماي تون دوست خوبم
مامان آینده
11 بهمن 90 22:05
سلام دوست خوبم . از اینکه به وب من سر می زنید ممنونم .
موهای رهام عزیز واقعا قشنگه ! به قول خودتون خیلی بهش میاد فکر کنم تو خانواده همه دوست دارن این آقا پسر نازو قورتش بدن اسفند یادتون نره


مرسي زهراجون
مامان آريا
12 بهمن 90 10:15
عزيزم اين به خاطره قالبه كه اونم دايي بني جون طراحي كرده اگه بخواي مي توني بري توي سايتشو سفارش يه قالبه اختصاصي بدي مبلغه زيادي هم نمي گيره به نظر من داشتنه يه قالبه اختصاصي ارزششو داره


مرسي از راهنمايت عزيزم
مامان آريا
12 بهمن 90 10:18
الهي قربونه برم كه دندونات اذيتت مي كنه خاله جون اميدوارم زودتر همشون در بياد تا اينقدر اذيت نشي
جيگرتو با اين دقت نگاه كردنتو
نههههههههههههه ماماني موهاي پسرمو كوتاه نكني ها من عاشق پسر موفرفريمم دلت مي ياد


چشم خاله جون
مامان آريا
12 بهمن 90 10:31
عزيزم اين به خاطر قالبه جديده كه دايي بني جون زحمته طراحيشو كشيدن اگه بخواي مي توني با عكسايي كه دوست داري بري تو سايتشو سفارش يه قالبه اختصاصي رو بدي مبلغ زيادي هم نمي گيره به نظر من ارزششو داره
مامان آريا
12 بهمن 90 10:34
نه عزيزم چرا ناراحت بشم تمام آدرسا رو كه از شكلكاش استفاده مي كنم برات مي زارم
http://for-niaz.niniweblog.com/
http://parstools.com/gifanimations/?gallery=/gifanimations/smilies1
http://faria-shekl.blogfa.com/
http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/cat/1.php
http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/yahoo


دستت درد نكنه مرسي

مامان آروین
12 بهمن 90 12:43
سلام جیگر خاله الهی قربونت برم خب باید تحمل کنی چاره ای نیست موهاتم حسابی بلند شده خیلی بهت میاد خوشگل خودمی ناناز خیلی دوست دارم یه عالمه بوس برا رهام جون و مامان مهربونش


مرسي عزيزم
مامانی درسا
12 بهمن 90 23:12
سلام رهام مو قشنگ . مامانی توروخدا این گل پسرو موهاشو کوتاه نکن خیلی بهش میاد . یه دنیا بوس .


چشم عزيزم
ماما آنیسا
13 بهمن 90 12:33
قربون این نی نی خوشگل بشم من با اون موهاش عزیزم ممنون که بهمون سر زدیدر مورد سوالت آره ما شمال زندگی میکنیم شهسوار خونمونم تو دو سه متری دریا هستش در خدمتیم تشریف بیاریندر مورد مریضی آنیسا 17 روز تو بیمارستان حضرت رسول بستری شد خیلی روزای بدی بود هنوز هم تحت نظر هستش البته رشت واسمون دعا کنین با یه دنیا آرزوی خوشبختی واسه شما و نی نی گلتون


مرسي عزيزدلم.حتماً دعاتون مي كنم
ماما آنیسا
13 بهمن 90 12:35
عزیزم شبا قبل خواب میتونی بهش قطره استامینفون بدی تا خوب بخوابه من از دکتر آنیسا پرسیدم گفت مشکلی نداره نزار اذیت بشه


رهام خيلي بد مزاجه استامينوفن كه مي خوره مياره بالا
رادین
13 بهمن 90 16:13
عزیزم این رهام چقدر نازنینه


ميسي عسيسم
مامان هامان
14 بهمن 90 9:26
سلام عزیزم هزارماشالله خیلی رهام جون خوش تیپه موهای خیلی قشنگ و خوش حالتی داره میتونی فقط مرتبشون کنی


ممنونم عزيزم
مامان ریحانا
15 بهمن 90 10:45
سلام
عزیزم چه با دقتی هم نگاه میکنه
رنگ موهاتم مثه ریحانه ی منه موهاتم خیلی قشنگه
الان که دارم این کامنت رو میذارم ا سال و 6 ماه و 0 روز و 0 ساعت و 22 دقیقه و 20 ثانیه سن داری
پس یک سال و 6 ماهگیتم مبارک رهام جون


ممنون از دقتت عزيزم
مامان راميلا
15 بهمن 90 12:57
سلام عزيزم مرسي كه به ما سر مي زنيد، خيلي ناراحت شدم آخي نصفه شب خوابش خراب شد الهي كه دندوناش اذيتش ميكنه راميلا هم خيلي اذيت شد ولي قربونش برم حرفي نمي زند فقط تب ميكرد نهايتش كه خيلي خيلي اذيت ميشد گريه ميكرد .
آخي نازي چقدر قشنگ نشسته روي صندلي چه ژستي گرفته قربونش .
حسابي همه رو گذاشت سر كار خوابه همتون هم خراب شد، هميشه همينطوره .


خواهش مي كنم عزيزم شما از دوستاي خوب من هستي
مامان الینا
15 بهمن 90 13:58
سلام من اومدم
وووووووووای فدات شم عزیزم خوبی انشاالله که زود زود دندونات در بیاد
به بابای رهام بگودلت میاد موهای به این خوشگلی رو کوتاه کنی




چشم حتماً ميگم