عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

شیطنتای فسقلی مامان(18ماهگی)

1390/10/28 11:52
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

رهام جون این روزا خیلی شیطون شدی فقط راه میری و میگی ناناااااااااااااااااای ناناااااااااااااااااای بعد دور خودت می چرخی و هی می خوری زمین الهی مامان فدات شه این کار و نکن.

                             

پسرگلم جدیداً یاد گرفتی میگی مامان بوش بهِ .بابا بوش بهِ (مامان بوس بده.بابا بوس بده) فدای شیرین زبونیات.هرچی هم می خوای با سر اشاره می کنی مثلاً میگم رهام می خوای با پریوش جون صحبت کنی با سر میگی بله سرتو تکون میدی.سلام هم که می خوای بدی سرتو میاری پایین .تشکرم می خوای بکنی به همین روش.رهام جونی یه کاری هم که انجام میدی و من دوسش ندارم با جیغ زدن می خوای کارتوپیش ببری  نکن مامانی بده زشته امیدوارم بزرگتر که شدی این عادتتو ترک بدی مامانی.

فسقلی من موقع خوردن آب با هزار بدبختی می خوام با لیوان خودت آب بخوری ولی جیغ می زنی
می خوای با بطری آب بخوری که نصفشو می ریزی رو لباست به خدا مامانی گناه داره منم باید لباساتو تعویض کنم تو هم که متنفری از تعویض لباس منو دق میدی تا لباس بپوشی.

خونه مامان جون که میری گوشی تلفنشونو می خوای هی میگی اَیو ایَو گوشی و بهت میدن آهنگشو عوض می کنی ،میزاری رو پیغام گیر  خلاصه این که پدرگوشیشونو درمیاری.مامان جون اینا مبلاشونو عوض کردن خاله پریوش هم نگرونه که تو با دوچرخه و وسایل دیگه خرابشون نکنی که من بعید می دونم.ببخشید خاله جون

یه کارایی می کنی دهنم باز می مونهپشت کنترلو باز می کنی که من به سختی باز می کنم.در دی وی دی مونو خراب کردی من هرکاری می کنم باز نمیشه ولی تو نمی دونم چطوری بازش می کنی

                         

 یاد گرفتی موقعی که مسواک می زنم میای نگام می کنی تو هم ادای منو درمیاری فدات بشم من نفسی

رهام جون بجز غذا چیز دیگه ای نمی خوری و این منو نگرون می کنه نه میوه   شکلکهای جالب آرویــــــــن..... بابا بخور جون من

یه کلمه جدیدی که یاد گرفتی میگی آدیش یه سری از کلیپهای آقای ایمنی رو برات ضبط کردم تا بخاری نشون میده میگی آدیش آدیش . از اینکه پایان این ١٨ماهگیت واکسن داری تنم می لرزه الهی بمیرم برات

  شکلکهای جالب آروین

ببخشید برات عکس نذاشتم تو پستت به خدا وقت نمی کنم ازت عکس بگیرم قول میدم چند تا عکس بگیرم بذارم تو پستت .دوست دارم عاشقتم فسقلی خودم.

                             

اومدم با عكساي قديمي رهام جون

تو اين عكس دو ماهت قربونت برم

رهام جون چند روز بود كه به دنيا اومدي تصميم گرفتم از دست و پات تو كف دستم عكس بگيرم بزرگ شدي ببيني چقد فسقلي بودي www.smilehaa.org

تو اين عكسم دو ماهتِwww.smilehaa.org

اينم كادوهايي كه بعد از ختنه شدن عمو حسام و بابايي و خاله پريوش برات خريدن بقيه هم كه پول نقد دادن

3ماهگي گل پسري

اينم عكس آنديا-ارسطو-آريا سه قلوهاي دوست داشتني كه 14 مهر 89 پدرشونو از دست دادن هر وقت به امير فك مي كنم قلبم تند تند مي زنه خيلي حيف بود از بين ما خيلي زود رفت.روحش شاد

اينم عكس عمو حسام و آنديا

واي واي چقد ماهي تو اينجا

نمي دونم عكس اين كيكاتو برات گذاشتم يا نه عكساتو نگاه مي كردم گفتم بد نيست عكس اينارو هم تو وبت داشته باشي اولي كيك 6 ماهگيته.دومي 9ما هگي www.smilehaa.org

ديدي ماماني به قولش عمل كرده و برات عكس گذاشت.اونم چه عكساي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
27 دی 90 12:26
ووووااای ماشاالله بااین همه پیشرفت
مونا جون انشاالله وقتی 2ساله شد تازه اول دردسراته آخه من من کردنشون شروع میشه وفوق العاده لجباز میشن ولی خیلی شیرین میشن من همیشه میگم الینارواگه به خاطر این شیرین زبونی هاش نبود اصلا تحمل نمیکردم


مرسي عزيزدلم
رادین
27 دی 90 13:37
خدا حفظش کنه این شیطون بلا رو


ميسي
مامان راميلا
28 دی 90 13:09
سلام عزيزم
خيلي جالب بود از كجا معلوم شايد قسمت شد و همديگرو ديديم، چرا كه نه ؟
حالا راستشو بگو تو خوابت چه شكلي بوديم .


يه خانم قد بلند با چشاي درشت
مامان سانی
28 دی 90 16:06
وای چقدر توپولو و خوردنی بودی عسل خاله .یه بوش هم به من میدی؟


با كمال ميل
مامان ریحانا
29 دی 90 2:30
18 ماهگیت مبارک رهام جونی
الهی چه لذتی داره کارای جدید بچه ها
خدا براتون نگه داره


راست ميگي عزيزم منم خيلي حال مي كنم
مامان ریحانا
29 دی 90 2:31
عکسای بچه گی هاش خیلی خوب بود مخصوصا عکس دست و پای کوچولوش


ميسي خاله جوني