عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

تولد 18 ماهگی رهام جون

1390/10/14 11:37
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهام گلم

امروز وارد ١٨ماهگی شدی مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالیان سال کنار هم خوش بگذرونیم.دیروز با بابایی رفتیم برات یه هدیه کوچولو خریدم

یه لیوان نی دار اخه لیوان قبلیت و اینقد با دندونای خوشگلت نی شو کشیدی پاره شده .مبارکت باشه عزیزم.رهام جون دندونات شدن ١٣تا مبارکه مبارکه .رهامي ببخشيد برات كيك ندرستيدم مريضم سخت. معذرت مي خوام تو اولين فرصت برات درست مي كنم يه كيك طلب شما ،پسر خودم

رهام جونم اینم لیوانی که برات خریدم

اينم چندتا از عكساي 7ماهگي گل پسري خودم

رهام جون قبلنا تا نق مي زدي با ماشين مي برديمت بيرون اروم ميشدي اما الان تو ماشين خيلي اذيت مي كني همش مي خواي شيشه ماشينو بدي پايينو سرت و بياري بيرون اول اينكه اين كار خيلي خطرناكه بعدشم شهرمون خيلي سرده مريض كه هستي (الهي بميرم)بدتر ميشي.رهامي وقتي مي خوام بهت دارو بدم تا قاشق و تو دستم مي بيني فرار
مي كني منم دنبالت بعد غش مي كني از خنده ولي آخرش كه مي خواي تسليم شي اشكت درمياد الهي من بميرم برات.مامان فداي اشكات

دوستان خوبم راهي روشي هست كه بچه ها راحت دارو بخرن اگه هست كمكم كنيد.رهام قطره آهنم نمي خوره.طعم دار خارجيشم نمي خوره.چيكاركنم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان رامیلا
14 دی 90 12:43
سلام قربون چشمهات چرا گلم سرماخوردی، لیوانت خیلی خیلی قشنگه مبارکت باشه، تولد 18 ماهگیت هم مبارک، مرسی که به ما سر می زنید .


ميسي.خواهش مي كنم
مامان الینا
14 دی 90 15:40
وای فدات شم بانمک من چه پسر خوشگلی چه لباسای خوشگلی البته این لباسا فقط به پسر ما میادا برای خوردن داروهاش بهتره که باشیر شکلات یا شربتی که دوست داره قاطی کنید وبش بدید ما برای الینا این کار رو میکنم وقطره آهن رو من به الینا ندادم آخه دختر خواهرم که استفاده کرد حتی خارجیش دندوناشو خیلی خراب کرد البته الینا همش شیرخرما میخوره واین کمبود آهنش رو جبران میکنه


مرسي عزيزم بابت راهنمايي هات.امتحان مي كنم
مامان الینا
14 دی 90 15:44
راستی یادم رفت لیوان جدید مبارک رهام جونم
الینا که هروقت دارو میخوره فوری بالا میاره انشاالله که زودتر حالتون خوب بشه


مرسي عزيزم
مامان الینا
14 دی 90 15:45
یادم رفت 18 ماهگیت مبارک عزیزم
موهاشو کوتاه کردید؟؟؟


نه عزيزم مي خوام موهاشو بلند كنم
مامان ریحانا
14 دی 90 16:15
سلام
18 ماهگیت مبارک رهام جون
عزیزم با سرنگ چی امتحان کردی؟


نه عزيزم.مرسي
مامان ریحانا
14 دی 90 16:16
سلام.ديشب خواب ديدم من وشما تو يه جمعي نشستيم
يه آقاي سبز پوشي اومد رو سر همه دست کشيد غير از شما
بهش گفتم چرا رو سر اين دست نکشيدي گفت:
اين رو زخمم نمک پاشيده گفتم:آقا شما کي هستيد ؟
اشک تو چشاش جمع شد و گفت : من خيارم


واي اولش بدنم داغ كرد.
مامان آروین
14 دی 90 17:29
سلام عزیزم خوبی؟
17 ماهگیت مبارک گلم ایشالا 120 ساله بشی مامان رهام جون با دکترش مشورت کن آخه قطره آهن تلخه هر چقدر هم طعم دهنده داشته باشه بد مزه هست برا آروین از یک سالگی شربت آهن فروگلوبین دادم خیلی خوبه به غیر از آهن ویتامین های زیادی هم داره البته با دکترش مشورت کردم گفت از یک سالگی دادن شربت اشکالی نداره طعم دهندشم عسله الانم خیلی وقتا بهش میدم میخوره اذیتم نمیکنه ولی زمانی که قطره میدادم خیلی اذیتم میکرد این شربته اشتها آور هم هستش من ازش راضی ام من قسمت نظرات وب آروینو تا اطلاع ثانوی برداشتم (به خاطر مزاحمتهای بعضی از مردم آزارها) اگه پیامی داشتی برام تلگراف بزن
راستی دوست داشتی به وب کودکانه های آروین هم سر بزنید آدرسشو براتون میزارم
آدرس:http://kodakaneh.niniweblog.com


ممنون عزيزم بابت راهنماي هاي خوبم
امیرمسعود
18 دی 90 9:32
ماشاءا... چه پسر نازی دارین مامانی. خدا براتون حفظش کنه . تولد هجده ماهگیش مبارک باشه . ایشالا 120 ساله بشه این نازدونه ما .


مرسي عزيزم
رادین کوچولو
18 دی 90 12:18
عزیزم چه نازه این کوچولو. رهام جان جواب سئوالت رو هم زیر نظرت تو وبلاگ دادم. مرسی که پیشمون میای


ممنون.خواهش مي كنم
رادین کوچولو
18 دی 90 12:18
رهام جان تولد 18 ماهگیت مبارک عزیز دلم


مرسي
مريم مامان برسامي
18 دی 90 14:26
سلام رهام جون 18 ماهگيت مبارك
سلام مامان مونا اميدوارم رهام جون هميشه سر حال و سر زنده باشه
من فكر ميكردم فقط برساميه كه شبا 1.5 - 2 شب ميخوابه زود خوابيدن برسامم 12 شبه
البته واسه من كه شاغلم و 7.15 بايد سر كارم باشم خيلي سخته
از طرف من و برسام رهام جون و ببوس



واي بميرم برات تو هم مشكل من و داري
مريم مامان برسامي
18 دی 90 14:31
راستي اينم كادوي من و برسامي




مرسي عزيزم
مامان آريا
19 دی 90 11:44
عزيزم 18 ماهگيت مبارك الهي 118 ساله بشي
چه ليوان خوشگلي عزيزم قربونه دندونات برم كه ني ليوان قبلي رو داغون كرده
الهي خاله برات بميرم كه مريضي اميدوارم زود زود خوب بشي عزيزم
به مرور خودش خوب مي شه اولش همه بچه ها سر خوردنه دارو بد قلقي مي كنن ولي بعد درست مي شه سخت نگير بهش نگو دارويه مثلا"‌رنگ دارو اگه نارنجيه بهش بگو شربته پرتقاله يا هر رنگيه به يه ميوه تشبيش كن و بگو آب ميوست من رو آريا امتحان كردم جواب داده و الانم با ذوق خودش داروشو مي خوره بعضي وقتا هم قاشقو بده دسته خودش با كمكه خودش شربتو بهش بده بخوره توي يه قاشق جداي قاشق دارو براي شربت بريز تا متوجه نشه چون معمولا" از بس دارو خوردن قاشقاي اندازه گيري شربتارو مي شناسن اميدوارم تونسته باشم كمكت كنم


مرسي عزيزدلم از راهنمايت
مامان هامان
19 دی 90 18:37
رهام جونم 18 ماهگیت مبارک پسر گلم 120 ساله بشی عزیزم هزارماشالله چه خوش تیپ کردی


ميسي خاله جوني