عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات17ماهگی فسقلي

1390/10/1 10:48
675 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

سلام رهام جونم

ماماني ديشب همه دور هم شب يلداي سال 1390و به بهترين شكل گذرونديم.خيلي خوش گذشت عزيزدلم .تو هم كه با مهديار حسابي تركونديwww.smilehaa.org.ديروز از سر كار كه برگشتم ليلا جون ومهديار و مامان اينا خونمون بودن نهار با هم بوديم.اومدم ديدم تو فسقلي طبق معمول به مهديار زور ميگي و يه كار بدي كه انجام ميدادي و من دوسش نداشتمقهر اروم در گوشت بگم مهديار و مي زديwww.smilehaa.org از دوستاي عزيزم مي خوام اگه راهكاري برا اين كار دارن به منم بگن رهام همه رو مي زنه نمي دونم اقتضاي سنته نمي دونم ولي من كه خيلي نگرانم عزيزدلم دلمم نمياد دعوات كنم .اميدوارم زود زود اين عادتت و ترك بدي هستي من. ولي اخر شب ديگه ول كن مهديار نبودي همش بوسش مي كردي فك كنم يواش يواش داشتي باهاش دوست مي شدي .چندتا عكس از بزم ديشب گرفتم برات ميزارم يادگاري يلداي 90.

ميگو برا رهامي گلم كه خيلي هم خوشت مياد

رهامي اينم هندونه شب يلدامون كه بابا جوني هندونه ديم خريده بود(بهش ميگن هندونه آناناسي )خيلي خوشمزه بود

به خاطر فسقلي خودم كه عاشق كيكِ برات كيك درستيدم.اينم كيك و نسكافه آخر مهموني

زیبازیبازیبا

رهامي ديشب هركي يه تيكه از وسيله خودش انداخت تو كوزه و من براشون فال حافظ مي گرفتم و مهديار يكي يكي انگشترا رو (اخه اكثراً انگشتر انداخته بودن) در مي اورد تو هم خيره شده بودي به مهديار و روبروش نشسته بودي تكون نمي خوردي برا تو هم فال گرفتم يادم رفت همراهم بيارم فالامونو.ميارم برات مي نويسم عزيزدلم.برا سه تامونم خوب اومد.

خب اينم از يلداي 90اميدوارم ساليان سال كنارهم  خوش بگذرونيم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحانا
1 دی 90 11:46
هنوز ریحانی به اون سن نرسیده و نمیدونم عکس العملش چیه بنابراین راهکاری ندارم
چه هندونه ایی من هندونه ی دیمی رو خیلی دوست دارم دلم آب افتاد


آخه بميرم الهي
مامان الینا
4 دی 90 0:33
رویاهایتان شیرین انار موفقیتتان پر دانه پسته خاطرتتان خندان قصه زندگیتان خوش وعمرتان چون یلدابلند باد
یلداباتاخیر به علت داشتن مهمان مبارک


مرسي خاله جون.همچنين براي شما
مامان سونیا
4 دی 90 11:00
چه مامان با سلیقه ای چه گل پسر خوشگلی به ما هم سربزن خاله


مرسي عزيزم.چشم