عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 17ماهگی گل پسر مامانی

1390/9/26 12:12
714 بازدید
اشتراک گذاری

بدرود عشق من

رهام جون جدیداً خیلی بد غذا می خوری منم غصه می خورم وقتی غذاتو نمی خوری  شکلکهای جالب آرویــــــــن .کلی تنوع تو غذاهات میدم ولی هیچ فایده ای نداره .دو شب پیش تب کردیشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے خونه ماددرجون بودیم فک کنم به خاطر دندون تختیه که درمیاری الهی من فدات شم خیلی ناراحت میشم کل شهرو گشتیم برا ژل kindbabyبرا دندونات اين ژل سر كننده دندونه نمي دونم چرا ما رو هرچي دست ميذاريم قحطيش مياد هرجا ميريم ميگن تحريميم نيست. اون از پمپرزات اينم ژل آخر بابايي از يكي از دوستاش از داروخونه هلال احمر پيدا كرديم دوتا خواستيم گفت همين يه دونه مونده.خلاصه جونم واسه رهام جونم بگه من و بابايي سعي مي كنيم هرچيزي و كه عشقمون نياز داشته باشه برات تهيه كنيم قربونت برم.عاشقتم عاشقتم

ديروز با بابا جوني رفتي حموم.از حموم دراومدي بدوبدو مي كردي نميزاشتي لباساتو تنت كنم.

 

رهام جونم كيك يزدي خيلي دوست داري.ببين چطوري مي خوري نفسي

اينم چند تا عكس از عزيزدلم

 بدرود زندگي من بدرود هستي من شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی درسا
27 آذر 90 2:20
با افتخار لینکتون کردم دوست من .


مرسي عزيزم
مامان هامان
27 آذر 90 11:09
عزیزم خیلی سخته میدونم هامان هم مدتیه مدام تب میکنه و داره دندون در میاره امیدوارم زودتر این مرحله زود بگذره خیلی عکساش قشنگه خدا حفظش کنه


اميدوارم عزيزم.مرسي از تعريفتون
مامان آريا
28 آذر 90 8:52
عزيزم مرسي كه اينهمه به آريا و من محبت داري و به ما سرمي زني باور كن منم رهام جونو خيلي دوست دارم
خاله قربونت برم پسر خوب بيا لباس بپوش الان سرما مي خوري خوب
اي جانم اي جانم با اون كيك يزدي خوردنت
عكساتم خوشجلو مشجلن همشون چون پسرمون از نظر تيپو قيافه معركست


مرسي خاله جون
مامان الینا
28 آذر 90 11:50
وای خاله فدات بشه بااین صورت مثل ماهت که اینقدر خوشگلی ماشاالله


مرسي خاله جون
مامانی درسا
29 آذر 90 2:17
عمرتون صد شب یلدا
دلتون قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادتون همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا
پیشاپیش یلداتون مبارک


مرسي عزيزم همچنين براي شما
مامان ریحانا
29 آذر 90 11:40
سلام
چقدر سخته بچه تب کنه وقتی بی حال میشن خیلی مظلوم میشن
الهی ریحانه هم از این لیوانا داره هرجا میبینه باید دستش بگیره و بازی کنه حالا چرا صورتی گرفتی ؟


عزيزم مادرجونش خريده.مي گفت تو رنگا از همه خوشمل تر بوده .پسملمون دخمل شده ديگه
مامان رامیلا
29 آذر 90 11:49
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق ....
شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .


مرسي عزيزم
فرناز مامان رادین
29 آذر 90 13:26
سلام مامان رهام جون.مرسی که به ما یر زده بودید.ماشاا... به این گل پسر ناز و با مزه کلی لذت بردم از دیدن عکسها و خوندن خاطرات شیرینش.
با اجازه لینکتون می کنم.
همیشه شاد باشید


مرسي از لطفتون.خواهش مي كنم
مامان آروین
29 آذر 90 13:42
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق.

رخ معشوقه و مدهوشی دلداده عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد


مرسي عزيزم

مامان آینده
29 آذر 90 14:21
سلام دوستم ، آرزو می کنم شب سرد یلداتون ، سرشار از گرمای محبت باشه !



مرسي زهرا جون
164
29 آذر 90 15:39
لطفا همه به كد 164
www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون


چشم
زهره مامان هلیا
29 آذر 90 23:53
وای وای رهام جان سرما میخوری پسر زشته



hr]



مامان ریحانا
30 آذر 90 2:57
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم



مرسي عزيزم
مريم مامان برسامي
30 آذر 90 10:15
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق

رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد


سلام مونا جون يلداتون مبارك از طرف من و برسامي رهام جون و ببوسين





مرسي عزيزم
مامی
30 آذر 90 11:45
اینجانب مامان آنیسا رسما" از آقا رهام عزیز عذر خواهی می کنم به دلیل یک لحظه توهم فانتزیدوست دارم هزار تا بوس...


خواهش مي كنم عزيزدلم