عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 17ماهگی گل پسر مامانی-(سالگرد اولین حضور)

1390/9/26 11:10
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مهربونم

امروز سالگرد حضور تو عزيزدلمه.خوش اومدي عزيزم. دو سال پيش تو همچين روزي ساعت 7عصر 24آذر 1388 من و بابايي متوجه حضور تو شديم چه روز قشنگي بود.تا صبح خوابمون نبرد.باورم نمي شد خدا من و لايق اين دونسته كه يكي از فزشته هاشو بده به من و منو لايق مادر شدن دونسته.ممنونم ممنوم از الطاف بي كرانش

رهام عزيزم ديشب موقع غذا خوردن مي خواستي خودت غذا بخوري ملاحظه بفرمائيد.

اولين غذا خوردن رهام توسط خودش

رهام جون عاشق موتورتي از خواب بيدار كه ميشي ميگي قان قاااااااااان و ميري سراغش فدات بشم  عزيزدلم

رهام و موتور جديدش

پسملي گلم ببين چه كار خطرناكي انجام ميدي.

 رهام جون ديروز متوجه شدم يكي از دندون تختاتو درآوردي جمعاً 11تا دندون داري 4تا بالا.7تا پايين.دو روز ميگي نان مادرجون يادت داده.خيلي كتابي حرف مي زني قربون حرف زدنت بره ماماني.

رهام خيلي برام مهمي خيلي برام دوست داشتني هستي  مي دونم كه خودتم مي دوني تا آخر دنيا عاشقانه دوست دارم.قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی آنیسا
24 آذر 90 12:17
سلام عزیزم تو مطلب رمز دارم چیز خاصی نیست واسه آنیسا نوشتم مریض شده بود 17 روز بیمارستان بستری بود خدا دوباره بهم دادش ممنون به ما سر زدین


خب خدا رو شكر
دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 12:43
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن


1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد.
2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد.
3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد.
4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد.
5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید.
مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد :
197 450 112


چشم عزيزم
مامان الینا
24 آذر 90 13:22
عزیزخاله نمیدونی وقتی عکساتو میبینم چه ذوقی میکنم واقعا که نمک داری هزار ماشاالله که اینقدر جیگرو خوشگلی از ته ته ته دل میگم دوست دارم


لطف داري خاله جون مرسي مرسي مرسي
مامان ریحانا
24 آذر 90 13:25
سلام خوبید ماشالا چه بزرگ شده تو این مدتی که ما نبودیم
سالگرد اولین حضورت مبارک رهام جونی



مرسي عزيزم
مامان الینا
24 آذر 90 13:33
رهام جون یادم رفت خریدن موتور جدیدتو تبریک بگم مبارک باشه عزیزم


مرسي عزيزم
مامانی درسا
25 آذر 90 13:26
نگاش کن ببین چقدر خوشمل غذا میخوره . عزیزم خیلی نانازی . مامانش اسپند فراموش نشه . به وب دخملی منم سر بزنید .خوشحال میشم .


سلام ممنون عزيزم.چشم
مامان آینده
26 آذر 90 9:30
خوش اومدی تو دل مامان جونت عزیزم !
چه موتور قشنگی داری مبارکت باشه!


سلام عزيزم مرسي از لطفت
مامان آريا
26 آذر 90 11:44
سالگرده حضورت مبارك عزيزم
آخ قربونت برم كه چقدرم تميز غذا مي خوري گلم
تو عاشقه موتورتي منم عاشق تو با اون موهاي فرفريتم عزيز دلم
ماماني مرسي كه به ما سر مي زني من هستم منتها يكم گرفتارم با مريضيه آريا و اينكه چند وقتيه شبا توي خواب كابوس ميبينه نمي زاره تا صبح بخوابم دنباله دليلشم بازم مرسي عزيزم


سلام عزيزم.الهي بميرم چرا شايد از چيزي ترسيده