عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تولد 17ماهگي قندعسل

1390/9/13 12:02
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم عمر مامان تو تموم زندگي من هستي رهام عزيزم تا ابد دوست دارم.

عزيزدلم تولد 17ماهگيت مبارك

خيلي خوشحالم كه پسرم روزبه روز بزرگتر ميشه.الهي مامان قربونت بره اميدوارم ساليان سال باهمديگه خوش بگذرونيم و كنارهم باشيم.آمين

رهام جون ديشب با خاله پريوش برا ماهگردت كيك پختيم چون 14ام مصادف بود با عاشورا تاسوعا برات دو شب زودتر كيك پختيم بابايي نبود هنوز از مسافرت برنگشته .خيلي خوشمزه شده بود البته به نظر خودم اينم عكس كيكت

خوشگل من جديداً همش دوست داري وايسي كنار مايكرويو و به چراغش نگاه كني

 

ديشب با پريوش جون  و مامان جون بوديم خيلي ما رو مشغول كردي اينقد شيطوني كردي خسته شده بودي كتاباتو آورده بودي مي دادي دست مامان جون بادت بزنه خنك شي اينقد بدو بدو مي كردي كه خيس عرق مي شدي

اخر شب ساعت يك و نيم خوابت برد

يه رب بود خوابت برده بود منم داشتم خونه رو مرتب مي كردم يه دفعه ديديم بيدار شدي رفتي سراغ ارگت من  وخاله جون ديگه غش كرديم از خنده.تو عكس پايين دقت كن كف پاتو ماژيك كشيدي خودت نگاي پات مي كردي و مي خنديدي اين عكس و ساعت يك رب به دو شب ازت گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
13 آذر 90 15:32
عزیزخاله چه کیکی مامان خانومی برات پخته من که دهنم آب افتاد نوش جان انشاالله تولد 120 سالگیت


سلام.ممنونم خاله جون
دخترخاله پریا
20 آذر 90 11:16
رهام جون تولد17 ماهگیت مبارک عزیزم قربون لبای کوچولوت برم خیلی شیرین میخوری!


مرسي از اين همه لطف.پريا جون خيلي خوشحالمون كردي عزيزم




مامان آینده
22 آذر 90 11:04
تولد 17 ماهگیت مبارک باشه عزیزم!


مرسي عزيزم