عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 15ماهگی

1390/9/1 11:10
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من

مامانی جدیداً خیلی با مزه حرف می زنی تموم کلماتی و که تلفظ می کنی وبلدی می کشی مثلاً
می گی ماماااااااااااااااااااااااااان.باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا.دَدَََََََََََََََََََََدَدَدَدَر.قان قاااااااااااااااااااااااان.به بببببببببببببببببببببببه.جیدددددددددددددددددددددددر(جیگر).اسم بابا جونم یاد گرفتی میگی حَدَن. خیلی شیرین حرف می زنی منم قند تو دلم آب میشه اسم منم نصفه تلفظ می کنی میگی مو لبای کوچولوتم غنچه می کنی الهی من فدای حرف زدنت بشم عزیز دلم.

رهام جون پریشب شام خونه مامان بزرگ من دعوت داشتیم.حسابی خاله و دایی های منو سرگرم کرده بودی همه فامیل دوست دارن و من هم از خدای بزرگ ممنونم که تو فرشته کوچولو رو به من داده این عکسارو هم موقع رفتن ازت گرفتم .ولی موقع عکس گرفتن خیلی شیطونی می کنی تا می بینی دوربین دستمه بدو بدو می کنی و تموم عکسات تار میشن.

خوشگل من اين عكسم خونه آوا و آيدا ازت گرفتم كلي عكس گرفتيم ولي يه دونشم خوب نشد اينقد كه شيطوني كردي روي صندلي تُن تُن خودتو تكون ميدي و هر لحظه احتمال افتادنت هست همه رو
مي خندوندي با اين كارت

قند عسل موقعي كه مريض بودي برات نذر كردم خوب شي ببريمت امامزاده عبداله با دستاي خودت نذرتو بندازي با بابايي برديمت   خيلي خوش گذشت تو هم كه عاشق نور و روشنايي اونجا چراغارو ميديدي دست و پا مي زدي و ذوق مي كردي منم ديدم خيلي از روشن خاموش شدن چراغا لذت
مي بري يه ريسه رنگي داشتم(مال عروسيمه ) موقعي كه برگشتيم خونه  آوردم زدمش به برق و گذاشتم جلوت خيلي خوشت اومد به باباجون گفتم برات يه اسباب بازي كه چراغ دار باشه بگيرم .تو اين حرفا بوديم كه يه دفعه تو جيغ زدي و ما رو ترسوندي فك كنم دستتو يه لحظه برق گرفت  الهي بميرم برات خيلي ترسوندي ما رو خودمو كلي سرزنش كردم بخاطر اينكه اين كارو كردم اينم عكس رهام جون بابابايي

 رهام جون عاشقانه دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگين
1 آذر 90 12:03
سلام دوست خوبم
ممنونم از حضور و اظهار نظر قشنگت . توي مدتي كه نبوديد به وبتون سر ميزدم . راستش كمي هم نگران . اميدوارم رفع كسالت شده باشه و سالم و شاداب باشين . بهترين آرزوي من قشنگترين لبخند براي شماست



ممنون از لطفتون
مامان آروین
1 آذر 90 22:06
سلام عسل خاله مامانی چه عکسایه نازی ازت گذاشته خیلی ماه و خوشگلی وروجک موهاتم مثل خودت خوشگل شده


مرسي خانومي از لطفت


مامان آینده
2 آذر 90 10:17
رهام عزیز زیارت قبول

مرسي عزيزم
مامان الینا
3 آذر 90 0:03