عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 15ماهگی

1390/8/28 11:22
680 بازدید
اشتراک گذاری

        شکلکهای جالب آروین

سلام نفس مامان

امروز یه کم سرم خلوته خواستم برات یه کم بنویسم اول از همه می خوام از خدا به خاطر سلامت تو تشکر کنم و هزاران بار شکر خدا رو به جا بیارم واقعاً وقتی مریض می شیم تازه می فهميم که سلامتی چه نعمت بزرگی که خدا بهمون داده .خدایا شکرت

رهام جون این لباساتو مادرجون برات بافته با اینکه چشاش خیلی درد می کنه ولی چون عاشقانه تو رو دوست داره با عشق برات اینا رو بافته خیلی رنگش بهت میاد.

رهام جون اينم كادوي عيد قربون كه خاله مرجان برات خريد مامان جون و حاجي و خاله پريوش و عمو حسام نقدي باهات حساب كردن

رهام جون تو عكس بالا دقت كن انگشت اشارت خورد به بخاري سوخت الهي مامان بميره برات

اين عكسارو پريوش جون ازت گرفته خاله جون اومده بود ببرتت با ماشين بگردونتت

 تو اين عكس اينقد خوشحال بودي مي خواستي بري بيرون همش برا خاله جون چشمك مي زدي قربون مهربونياتboy thinking animated gif

رهام جون عاشق خودكاري همش دوست داري خودكار دستت باشه با مدادم راضي نميشي فقط خودكاري كه در داشته باشه و هي درشو باز كني رهام همش دوست داري بگي در در هر چيزي كه در داشته باشه در كمد-كابينت-حموم-دستشويي ميگي فقط در و باز كنيsiamzip.com

اين عكسارو خونه خاله مرجان ازت گرفتيم الهي بميرم برات همون شبم مريض شدي

تو اين عكس خوردي زمين گونت سرخ شد

عمو حسام رفته بود مرغداريمون دو تا از مرغها رو از وقتي جوجه بودن رنگ كرده بودsiamzip.com وقتي مريض شدي  حسام جون نذر كرده بود خوب شي اونارو برات قربوني كنه هفته پيش جفتشونو آوردن برات قربوني كردن شام الهام جون و مامان جون اينا رو با خاله مرجان اينامادر جون دعوت كرد خونشون مرغ شكم پر درست كرد دست همشون درد نكنه اينم عكس مرغها دلم براشون سوختsiamzip.com

عزيز دلم تازگيا موقع خواب ياد گرفتي بالش بغل مي گيري

فداي اون خندهات

رهام گلم عاشق اين عروسكتي عمو حسام زحمت كشيده خيلي كوچولو بودي برات كادو از سنندج آورده هر وقت از خواب بيدار ميشي ميگي هاپ هاپ بدو بدو ميري مي شيني روش گوشاشو مي كشيwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

اينم كادوي كه مامان جون برات خريد خيلي بهت مياد

اينم عكس پلاكات كه قول داده بودم عكساشو برات بذارم يكيشو مامان جون خريده برات يكيشم مادر جون  .البته هنوز به دنيا نيومده بودي برات عيدي خريدن دستاي جفتشونو مي بوسم كه خيلي برامون زحمت مي كشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آینده
28 آبان 90 14:55
سلام ، رهام عزیز از اون کوچولوهاییه که من دلم می خواد هر روز بهش سر بزنم . ولی واقعا سرم شلوغه . خیلی نانازه و من واقعا دوستش دارم .
پرسیده بودید من کدوم شهرم ، تهرانم


مرسي زهرا جون از لطفت
مامان آريا
28 آبان 90 15:04
اول از همه دست مادر جون درد نكنه كه با چشم در يه همچين لباس خوشگلي براي گل پسرمون بافته
خدارو شكر كه پسرم خوب شده
عكسا همه خوشگل بودن خاله قربونش برم


مرسي معصومه جون از لطفت
مامان الینا
29 آبان 90 16:24
وااااای عزیزم هزار ماشاالله واقعا دست مادرتون دردنکنه واقعا که بش میاد


مرسي قربونت برم.ممنونم عزيزم
مامان رامیلا
30 آبان 90 10:08
خاله قربونت، رهام جونم خیلی عکسات قشنگ هستند و امید وارم که دیگه مریض نشی .


مرسي از لطفت عزيز دلم