عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 14 ماهگی

1390/8/9 12:04
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

رهام جون ماماني حالش اصلاً خوب نيست نمي دونم چرا خوب نمي شم همش فشارم پايينه.گل پسري واسه ماماني دعا كنه

 

رهام جون اين لاک پشت  رو پريوش جون برا 5امين ماهگردت برات گرفت خيلي دوسش داري.
(قاب سي دي)

رهام جون آخه كجا ميري نفس.رهامي هر كار ي كه بد باشه و بهت بگم سريع انگششتو اين شكلي مي كنيwww.smilehaa.org

رهامي ديروز ياد گرفته بودي مي گفتي گذا گذا(غذا).جديداً خيلي وابستم شدي و من عاشق اينم كه تو هم منو دوست داشته باشي و ابراز علاقه كني رو خندون ماماني مي پرستمت.همش تو خونه سوئيچ دستته و مدام ميگي قان قان اينقد ماشين سواريو دوست داري كه حتي عكس ماشين رو لباساتم مي بيني سريع ميگي قان قان

بخاري گذاشتيم ياد گرفتي ميگي داغ داغ

ببخشيد بيشتر از اين نمي تونم برات بنويسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
5 آبان 90 14:35
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم شاد باشه من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد

مرسي عزيزم

زهره مامان هلیا
6 آبان 90 10:19
چه لاک پشت خوشگلی مبارکت باشه
نگين
7 آبان 90 14:07
سلام
اميدوارم كه حالتون بهتر شده باشه. و همچنين رهام حون خويو و خوش و سرحال باشه . من معمولا به وبلاگتون سر ميزنم و مطالبشو ميخونم . اميدوارم هميشه سلامت باشيد


سلام همشهري
مرسي از لطفتون من هم آرزوي سلامتي براي شما و خانوادتون و نگين عزيزم دارم.
مامان آريا
8 آبان 90 12:27
عزيزم اميدوارم هرچه زودتر خوب بشي
در ضمن لاكپت خيلي خوشگلي هم داري رهام جون مباركت باشه (ماماني لاكپشت نه قورباقه
قربون حرف زدنت برم من
ماماني رمزو برات خصوصي فرستادم


معصومه جون مرسي كه تذكر دادين
مامان ریحانا
9 آبان 90 12:09
سلام ایشالا هرچه زودتر خوب بشید رهام شما هم مثه خواهرزاده ی من خیلی شبیه دختراست تا پسر خدا برات نگهش داره گلم خصوصیتو چک کن عزیزم
مامان هامان
14 آبان 90 12:41
مامان آريا
15 آبان 90 13:40
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
زهره مامان هلیا
24 آبان 90 23:16
عیدت مبارک رهام خوشگله
مامان رامیلا
30 آبان 90 10:04
سلام
ببخشید که بهتون سر نزدم خیلی ناراحت شدم انشاءا... که همیشه خوب و خرم باشید و دیگه مریض نشید .


سلام عزيزم خواهش مي كنم.ممنون از لطفتون