عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات و عكسهاي گذشته

1390/8/3 12:35
906 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزيزم سلام مي خوام يه سري از عكساي پارسال و برات بزارم با يه توضيح كوچولو واسه هر كدوم.

رهام وقتي خدا تو فرشته كوچولو رو به ما داد دو تا ياكريم خوشگل اومدن تو تراس خونمون دو تا بچه كوچولو به دنيا آوردن همه مي گفتن خيلي خوبه كه يا كريم تو خونتون بچه دار شدن روزي رو مياره خونت هر چند قدماي تو تو زندگي ما فوق العاده برامون خوب و روزي دار بود قربون قدماي نازت برم من .اينم عكسش

حالا ميريم سراغ گلدون گلاي ناز تو گلاي امسال و تو پستاي قبلي برات گذاشتم اينم گلاي پارسال كه برا تولد تو كاشتم.

اين عكس دو ماهگيت رهام جون ببين چقد كچل بودي

رهام وقتي فسقلي بود

پسرم مو درآورد بلاخره

عكس 6ماهگي قند عسلم خونه مادرجون كرج

برات نذر كرده بودم سقا شي روزي كه برات قربوني گشتيم روز عاشورا اين لباسا رو تنت كرديم و روز سوم نهار داديم خيلي خوش گذشت خوشحال بودم تونستم نذرمو ادعا كنم

اينم عكس عروسك پوليشي هاي رهام جون گفتم تا خراب نشدن عكساشونو برات بذارم هرچند اين عكس مال پارساله الان عروسكات بيشتر شده

اينم عكس اولين غذايي كه برات پختم. تو ظرف مسي برات غذا درست مي كنم ميگن خيلي خوبه آهن بدنو تامين مي كنه

رهام جون تو اين عكس موهاتو تازه كوتاه كرده بودم موي لختم خيلي بهت مياد

رهام جون اينم عكس كيك 5 ماهگيت

 

اينم عكس عيد 1390خونه فربد جون اينا ازت گرفتم

مامان جون مسموم شدم حالم خوب نيست برام دعا كن ديروزم نتونستم بيام سر كار

دوست دارم به اندازه تموم دنيا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
4 آبان 90 11:25
ای جونم چه عکسای قشنگی
رهام اوایل موهاش صاف بود ار ته زدی فر شده؟


نه عزيزم يه دفعه فر شد از ته نزدم
مامان آريا
4 آبان 90 12:34
اي جانم قربونش برم كه توي تمام مدت خوشگل و نانازي بوده جيگرشو بوس بوس


مرسي عزيزم از لطفتون
مامان رامیلا
4 آبان 90 15:51
ای جانم چه عکسای قشنگی . :



مرسي عزيزم از لطفتون





مامان ریحانا
9 آبان 90 12:21
سلام ایشالا هرچه زودتر خوب بشید
رهام شما هم مثه خواهرزاده ی من خیلی شبیه دختراست تا پسر
خدا برات نگهش داره گلم خصوصیتو چک کن عزیزم


مرسي عزيز دلم.
شايد چون من عاشق دخملم خدا رهامو شبيه دخترا آفريده
مامان ریحانا
10 آبان 90 11:53
عزیزم آخرین نظر خوانندگان رو توی کادر زرد رنگ ببین