عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 14 ماهگی

1390/8/1 10:07
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

رهام جون می خوام یکم از شیطنتات برات بنویسم.

شبا موقع خواب وقتی برقا رو خاموش می کنیم فک کنم ٣٠بار میگی بق بق با دستای کوچولوتم به لامپ و آباژور اشاره می کنی بهت ميگم رهامي چشاتو ببند لالا كنيم سريع چشاتو مي بندي و سريع هم باز مي كني الهی من فدای هوشت بشم بعد از کلی کلنجار رفتن خوابت که می بره هزار بار تا صبح جا عوض می کنی و روتو باز می کنی www.smilehaa.orgمنم که باید هی بلند شم جاتو مرتب کنم

شب جمعه طبق معمول  بابایی نبود ما هم رفتیم خونه مامان جون شب تو اتاق مامان جون خوابیده بودیم ساعت ٤.٣٠یه دفعه مامانی از رو تخت پرید پایین دیدم فسقلی نشسته لبه پله(خونه مامان جون اینا چند تا پله می خوره برا اتاق خوابا اونجا نشسته بودی) واساده و جیغ می زنه هم خندمون گرفته بود هم ترسیده بودیم.دیشبم دوباره ساعت ٥صبح دیدم واسادی سرپا آخه قربونت برم تو روز کم راه میری که شبگردم شدی نفسی.

 

رهام گلم دیروز یادگرفتی اسم عمو حسام و صدا می زدی عم عم.

رهام جون دیروز مامانی شام دعوت داشت منو خاله پریوش با تو رفتیم مامانی و رسوندیم تو راه اصلاً حرف نمی زدی تکونم نمی خوردی فقط نگاه می کردی به چراغای تو خیابون خیلی برام جالبِ فک کنم مهندس برقی چیزی بشي قربون آقا مهندسم بشم من

 

 گل پسر مامانی از غذا خوردنت برات بنویسم خوب غذا می خوری یک هفته است دارم روزی یه استکان کوچولو شیر پاستوریزه بهت میدم نصفشو می ریزی بیرون غذاتو هم فقط و فقط با نگاه کردن به سی دی چرا چیه دو تا شخصیت عروسکی یا آهنگهای مورد علاقت که خاله جون زحمت کشیده برات ضبط کرده

می خوری از هر کدومم خسته میشی یه جیغ بلند می زنی و به کنترل اشاره می کنی یعنی اینکه آهنگو عوض کنید از آهنگای INNA و پيشتاز خوشت ميادwww.smilehaa.org

موقع تماشاي تي وي هر كاري مي كنم نمياي عقب بشيني ملاحظه بفرمائيد.

رهام الان سر كارم دلم برات يه ذره شده وقتي ياد شيرين كاريات مي افتم دلم برات پر مي كشه www.smilehaa.orgديديروز بهت ميگفتم پاتو بلند كن سريع اين كارو انجام ميدادي ديگه كاملاً متوجه حرفامون ميشي باهوش من

ديروز باهمديگه رفتيم حموم خيلي خوش گذشت فقط موقع شستن موهات گريه مي كني دلم برات مي سوزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثمين
30 مهر 90 17:08
سلام.ني ني گل رو ببوسيد.
مامان الینا
2 آبان 90 3:27
سلام عزیزم ماشاالله پسرخیلی خیلی خوشگلی داری انشاالله خداتاهمیشه براتون نگهش داره


مرسي عزيزم از لطفتون .
آدرس سايتتونو نذاشتين
مامان الینا
4 آبان 90 1:27
اومدید برا وبلاگ دخترم نظر دادید