عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

خاطرات 14 ماهگی

1390/8/1 10:00
972 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی سلام

دیروز با بابایی bn003.gifو عمو حسام اومدین دنبالم که بریم خونه (من سر کار بودم) ولی تو توی ماشین خوابت برده بود من که اومدم تو ماشین صدای منو شنیدی چشاتو باز کردی دستاتم باز کردی اومدی بغلم گفتی مم مم  شير خوردي دوباره خوابت برد اومديم خونه تازگيا خوابت كم شده يه يك ساعت و نيم خوابيدي منم اتاقتو كه روز قبلش تركونده بودي مرتب كردم اومدم كنارت يه چرتكي بزنم بيدار شدي تا ارگتو بالا سرت ديدي گفتي ناناي ناناي ديگه خوابت پريد رفتي سراغ ارگتwww.smilehaa.org

 

بعد از ارگ رفتي سراغ ماشينات داشتي با ماشينات بازي مي كردي يه دفعه ديدم صدات دراومد ديدم هي ميگي قان قان اومدم ديدم ماشينتو هل دادي رفته زير تخت من خودتم نمي دونستي  كجاست هي خم مي شدي ماشينتو ببيني ولي نمي ديدي الهي من بميرم اين عكساش

خوشحال از پيدا كردن ماشينت به قول خودت  قان قان

 بعد از كلي ورجه ورجه كردن من رفتم نماز بخونم باز اومدي سراغم مهرمو برداشتي گفتي ابر ابر

 

بعد از نماز خوندن من ،تازگيا ياد گرفتي دستم و  مي گيري  ميگي بيا مي خواي كه بريم تو اتاقت تختتو كه مي بيني ذوق مي كني  تو تختت هي دستور ميدي با انگشتاي كوچيكت اشاره مي كني كه چي مي خواي

  تو اين عكسها هم  با گوشي مامان بازي مي كني

تو اين عكس زبونتو درآوردي اون قسمت دندون نداري وقتي زبونت ودرمياري بيرون خيلي قيافت خنده دار و خوردني ميشه

اينم عكساهايي لوازم مورد علاقه آقا رهام قند عسل

رهام جون اينجا داري سعي مي كني از تخت ماماني بري بالا

رهام جون بعد از خوردن عصرونه  خواستم برات مسواك بزنم خوشحال شدي دراز كشيدي منم برات مسواك زدم ولي چند ثانيه يكبار دهنتو قفل مي كردي خمير دندونتو دوست داري  با طعم توت فرنگیه تند تند
مي خورديشو مي گفتي  به به  قربون به به گفتنت عسل

رهام جون عصر خاله پريوش با ماشين جديدش اومد دنبالمون رفتيم يه دوري زديم بابا شب نبود رفتيم خونه مامان جون اينا عاشق اتاق خاله پريوشي خاله جون يه هاپو داره هي ميري  مي شيني روش

 

ببين خاله مرجان و پريوش جون چيكارت كردن

رهام مامان خسته شده بقيه مطالب بمونه فردا دلمم برا ديدنت پر مي كشه مي خوام بيام ببينمت يه عالمه بوس واسه نفسي خودمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریا (دخترخاله مامان مونا)
20 آذر 90 11:37
عزیزم خیلی جیغ میزنی ولی وقتی ارومی هرچی ازت میپرسی میگی هوم من عاشق هوم گفتنتم!


اي جانم