عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تعطیلات آخر هفته

1390/7/23 11:43
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرفری مامان

عزیز دلم بعدازظهر پنج شنبه دست منو بابا رو می گرفتی می خواستی سه تایی بریم تو تختت عاشق تختتی

 بهترین و جدیدترین خدمات
 وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

رهام مامان شب جمعه رفتیم تو اتاقت هواپیماتو خواستی منم برات آوردمش چون بغلم بودی با یه دست هواپیماتو گرفته بودم یه دفعه از دستم افتاد  یکی از چرخاش شکست بابایی اومد برات با چسب قطره ای درستش کنه منم مشغول میوه شستن بودم یهو صدای تو بابایی دراومد وای وای دیدم چسب و گرفتی رو لبای کوچولوت رهام نمی دونی چه حالی شدم دیدم لبات سفید شده یه لحظه فک کردم لبات به هم چسبیده بابا سریع لبات و با آب سرد شست  منم همین طور  گریه می کردم به بابا گفتم ببریمت دکتر نکنه چسب و  خورده باشه باباجون گفت نترس لباش خیس بوده بهم نچسبیده خلاصه پدرمونو درآوردی تا یک ساعت با دندونات لباتو می کندی الهی مامان بمیره برات

روز جمعه هم تا بعدازظهر خونه بودیم حمومت کردم بعد رفتیم خونۀ مامان بزرگ من خوش گذشت ولی تو دو بار خوردی زمین و هر دوبارشم از بینیت خون اومد .ولی عوضش کلی با مهدیار و شایان بازی کردی اسم مهدیارم صدا می کردی مه مه

عاشق لوازم برقی گل پسر منwww.smilehaa.org

رهام اين وعكس بعد از آب بازي تو حموم ازت گرفتم دخمل شده پسرم با اون گل سرش

رهام اين عكس و خونه مامان بزرگ من (مامان مامان پروين) ازت گرفتم  در حال خوردن عصرونه

اين عكس و خونه مامان بزرگ با موتور مهديار ازت گرفتم

تو اين عكس داري نگاي گربه اي كه اومده بود رو ديوار مي كني

 

رهام جون عاشق قابلمه و در قابلمسترهام رو موتور نمي دوني چه قري ميدادي همه رو مي خندونديwww.smilehaa.orgرهام خاله پريوش و كه مي بيني فقط ميگي قان قان (آخه خاله جون تازه ماشين خريده )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان جگر گوشه ام
23 مهر 90 11:36
سلام مامان مونا و رهام ناز جالبه عین جگر گوشه ئ منه که بیشتر مواقع با جارو برقی بازی میکنه ماشاا.. به پسر گلتون خدا واستون حفظش کنه پسرم 3 هفته از رهام کوچیکتره
مامان رامیلا
23 مهر 90 12:24
سلام جیگر خاله نازی عکسات فوق العاده هستند .
مامان ثمين
23 مهر 90 14:10
سلام.خدا ني ني نازتون رو براتون حفظ كنه.روز به روز شيرين تر از ديروز هستند. به وب ما هم سر بزنيد.مرسي.
مامان آروین
24 مهر 90 4:01
سلام عزیزم هزار ماشالا رهام جون خیلی ناز و بانمکه خدا حفظش کنه در مورد سوالتون پرسیده بودین چقدر طول کشید موهای آروین بلند شد راستش تا حالا موهاشو کوتاه نکردم حساب کنیم میشه دو سال و هشت ماه آروینم که به دنیا اومد خیلی موهاش کم بود بــــــــرا رهــــــــــام جـــــــــــون
مادر آینده
25 مهر 90 10:51
چهره رهام عزیز همون احساسی رو در من بوجود میاره که اسم قشنگش .خیلی دوست داشتنیه
پریا (دخترخاله مامان مونا)
20 آذر 90 11:33
فدای اون نگاه کنجکاوت برم توهم مثل مهدی (پسرخاله مامان مونا) عاشق لوازم برقی هستی شایدم مثل اون بزرگ که شدی بخوای مهندس برق بشی!


ان شاله