عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

لواشک خوردن رهام

1390/7/20 11:43
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لوبیای من

رهام عزیزم دیروز مهدیار اومده بود خونه مامان جون اینا نمی دونی چقد شیطنت کردی رهام یه کم برمی گردم به عقب روزی که تو به دنیا اومدی چون خیلی وقت بود ما بچه کوچیک نداشتیم تجربه همه كم بود اين شد كه تو شير منو تا 11 روز نخوردي (طنازم که از موقع به دنیا اومدنش پیش ما نبود )آخرین بچه خاله پریوش بود که الان ٢٢ سالشه روز تولدت من بعد از عمل حوصله نداشتم مادرجون گفت بهت شیر بدم منم گفتم خستم اونارم دلشون به حال من سوختو اذیتم نکردن تو ساعت ١١.٢٠صبح به دنیا اومدی شب ساعت ١١ درد من شروع شد و تو هم گریه هات شروع شد و گشنت بود منم شیر نداشتم خیلی شب سختی بود بلاخره صبح شد ولی چی به من مامان بزرگات گذشت بماند. صبح دیدیم تو دیگه طاقت نداری منم زنگ زدم با گریهwww.smilehaa.org به لیلا جون(خاله من مامان مهدیار اون موقع مهدیار ١٠ماهه بود) که رهام گشنس بیا خونه ما ما هم داریم میریم خونه طفلی قبل از ما رسیده بود خونه جونم واست بگه رهام جون سه چهار روزی لیلا جون بهت شیر داد بعد از سه روز منم شیر داشتم ولی تو نمی تونستی شیر منو بخوری منم همش گریه می کردم از من بدتر مامانم بود خیلی غصه می خورد بعداً برام تعریف کرد می گفت می رفتم تو تراس می شستم سیر گریه می کردم که تو متوجه نشی لیلا جون تا ١١ روزگیت می اومد بهت شیر میداد روز دوازدهم تولدت بلاخره شیر منو خوردی الانم تو با مهدیار یه جورایی برادرین

تو اين عكسم مهديار از گوشات خوشش اومده بود هي گوشاتو مي كشيد

اینم عکس دوبرادرwww.smilehaa.org

رهام جون اينجا به من اخم مي كردي

رهام جون اينجا داري ففاشك مي خوري خيلي دوست داري مامان جون برامون درست كرده www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دخترخاله پریا
20 آذر 90 11:23
قربونت برم توهم مثل مامان مونا لواشک عاشق لواشکی یادمه بچه که بودیم مامانی از دست لواشک خوردن مامان مونا اس شده بود!


راست ميگي پريا جون الانم دلم خواست