عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

درد و دل مامان با رهام

1390/7/25 12:28
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلمwww.smilehaa.org

رهام جون مي نويسم برات كه خيلي  خيلي دوست دارم تموم زندگيم  تو وجود تو  نفسم خلاصه مي شه دوست ندارم هيچ وقت گريتو ببينم رهام جون دوست دارم وقتي بزرگ شدي اينارو بخوني و بدوني كه چقد بهت علاقه دارم .الان وقتي بچه ها رو مي بينم كه با مامان باباهاشون بد حرف مي زنن يا سرشون داد مي زنن دلم خيلي خيلي مي گيره ميگم خدايا يعني.....................................

www.smilehaa.org

 

رهام گلم با اومدنت شادي و نه تنها به خونه (ما منظورم من و بابايي) به خونه مامان و باباي من و بابايي هم آوردي از خدا ممنونم به خاطر اين همه لطف .از موقعي كه طنازجون از پيش ما رفت كمتر صداي خنده مامان جون و آقا جون و شنيده بودم ولي تو با اومدنت نمي دوني چه روحيه اي به ما دادي

اين عكسا رو خونه مادر جون ازت گرفتم با دستمال كلنكس مي رقصيدي

رهام جون جديداً بهت ميگم رهام جون چشات و ببند سريع چشات و مي بندي موقعي هم كه مي خواي لوس شي چاردست و پا راه ميري و چشاتو مي بندي قربون ناز كردنت برم من

يه عالمه بوس تقديم به يكي يكدونمwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جگر گوشه ام
25 مهر 90 12:42
سلام خدمت شاهزاده رهام و مامانی می شه بفرماید اون سرهمی راهراه و که رهام جان داره با شعمها بازی میکنه مارکش چیه و از کجا خریدید مرسی

عزيزم سلام آدرس وبلاگت و برام نمي زاري چرا؟
يادم نيست ميرم خونه نگاه مي كنم فردا بهتون خبر ميدم حتماً آدرستو برام بزار دوست خوبم



من اين لباس و از همدان گرفتم ماركش ABEL

مامان رامیلا
25 مهر 90 17:46
مرسی که به وبلاگ ما سر زدید و ممنون از نظرتون .
مامان آريا
26 مهر 90 9:34
قربون پسملم با رقصيدنش با دستما برم اميدوارم كه شاهد به ثمر رسيدنش باشي و هميشه موفق باشه
مامان ثمين
26 مهر 90 14:43
سلام.گل پسرتون رو يه عالمه ببوسيد