عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

شیطنتهای فندق مامان

1390/7/18 10:21
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

رهام جون خیلی شیطون شدی ماشاله به این همه انرژی رهام هر کاری می کنم نمی تونم جدا بخوابونمت Orkut Scraps - Good Night

عزیزم دیروز دفتر خاطرات پارسالو نگاه می کردم پارسال امروز ١٨/٠٧/٨٩ تو کلینیک الوند عمل شدی بمیرم الهی

 دیشب دوباره رفتی سراغ کابینتا و بازم خرابکاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هامان
18 مهر 90 11:06
وااااااای قربون شیطونیات برم گل پسر نمی دونم چرا این بچه ها اینقدر عاشق کمد و کابینت هستن
زهرا ( مامان آینده)
18 مهر 90 11:24
اسم قشنگ پسرتون توجهمو جلب کرد من خیلی این اسمو دوست دارم . خودشم خیلی دوست داشتنیه ! خوشحال می شم به منو قاصدکم سر بزنید تا باهم دوست بشیم
مامان آروین
18 مهر 90 16:05
سلام برای متحرک کردن لینکدونی یه سر بعه این آدرس بزن کد همراه با توضیحش هست آدرس:http://dahati.mihanblog.com/post/177
مامي آيناز
19 مهر 90 1:57
سلام..خوبي عزيزم واي رهام حونو عزيزم..خهوبي خاله؟؟؟؟؟؟؟مرسي از اينكه به وب دختر من سر زدي..اايشالا كه هميشه شادو سر حال باشيد..
مامان آريا
19 مهر 90 9:06
عزيز دلم خاله قربون تو و خرابكارياي بامزت اين جدا خوابوندن بچه ها هم براي خودش معضلي شده ها منم تازه اينكارو شروع كردم
دخترخاله پریا
20 آذر 90 11:19
عزیزم خیلی شیطونی منم خرابکاریهاتو خیلی دوست دارم!
پریا (دخترخاله مامان مونا)
20 آذر 90 11:43
قربونت برم خرابکاریهات هم قشنگ این عکسهات خیلی شبیه بچگی های مهدی (پسرخاله مامان مونا) ولی بین خودمون باشه مهدی با اینکه 14 ساله شده بازم خرابکاری میکنه!


من كه به مهدي نميرسم پريا جون