عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

دندون درآوردن عزيز دلم

1390/6/27 10:45
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

حالت خوب نشده  niniweblog.comگریم گرفته دیشب حالت خیلی خیلی بد بود خیلی گریه می کردیniniweblog.com فک کنم دندون تختاتو داری در میاریwww.smilehaa.orgقربون دندونا ي خوشگلت برم عسیسمwww.smilehaa.org الهی بمیرم کاری از دستم برنمیاد دیشب فقط دلت می خواست بچسبی بهم بغل بابایی هم نمی رفتی الان سرکارم ولی دلم پیش تو رهام خیلی دوست دارم عزیز دلم سعی می کنم هر روز ازت عکس بگیرم این عکسارو دیروز بعدازظهر ازت گرفتم

این عکس و با ارگی که دایی جون از مشهد برات آورده بود ازت گرفتم

خواننده كوچولوي من

niniweblog.com

niniweblog.com

 

اين ست لوازم و خاله مرجان پارسال عيد غدير برات آورده بود ديروز هي نق زدي گفتي از بالاي كمد بيارمش پايين

ديشب اين عكسا رو ساعت يك ونيم نصفه شب تو تراس خونه ازت گرفتم اصلاً حوصله هم نداري قربونت برم نگا لباساشو چقد شلختست پسرم آخه نمي زاشتي بهت دست بزنيم سرماخوردگي حسابي كلافت كرده بميرم بميرم




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
27 شهریور 90 11:38
حالا چندمین دندون که درآورده شازده پسر ؟
مامان آروین
10 مهر 90 15:45
سلام ماشالا کوچولویه نازی دارید خدا براتون حفظش کنه همه عکساشو دیدم خیلی نازه ایشالا همیشه تنش سالم و زیر سایه پدر و مادر عزیزش باشه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید