عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

پاییز 97

1397/9/30 1:58
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …
خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …
بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …
فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …
اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….
احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم

سلام عزیزای دلم 

خیلی خوشحالم که باز فرصت پیدا کردم براتون بنویسم و خاطرات شیرین کودکی تون رو براتون ثبت کنم

رهام قشنگم امسال کلاس سومی شدی باورم نمیشه اینقد زود بزرگ شدی و داری قد میکشی معلم امسالت یه معلم فوق العاده مهربون به اسم خانوم
باب الحوائجی هستش 

از اول آبان هم به صورت تخصصی کلاس گیتار رو با استاد علی عسگری آموزشگاه موسیقی بامداد شروع کردی

گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی
سیر نمیشوم زتو تاب و توان من تویی

 

بهترین کاردستی کلاس

کاردستی شجره نامه 

نامه برای خانوم باب الحوائجی عزیز

جایزه قصه گویی تو مدرسه رو گرفتی عشق مامان بهت افتخار میکنم

دوتا یار قدیمی رهام-بارمان-محمدرنجبر

همه گوشی به دست بودن ولی من تبلتت رو ندادم بهت اونجا دلم برات سوخت ولی امیدوارم وقتی  بزرگ شدی و خاطراتت رو خوندی بدونی من هرکاری کردم و سخت گیری کردم فقط برا خودت بوده و دلم میخواسته بهترین باشی🌿

13 آبان 97-روز دانش آموز

عطر ِ خواستن ِ تو

 

از تمام ِ جانم

فرّار شده....

انگار چشم هايت

جادويم ميكند.

تو آرامش ِ  مني ...

هالوین 97

عکسهای پاییز هزار رنگ

 سه چیز را هرگز فراموش نکن:

 به همه نمیتوانی کمک کنی...

 همه چیز را نمیتوانی عوض کنی...

 همه تو را دوست نخواهند داشت...

حیف که رهام مثل سابق حوصله ی عکاسی رو نداره

یلدای 97

کریسمس 97

کنسرت محسن یگانه

همه چیز پشت ترسه

 اگه نتونی کنارش بزاری هیچ چیزی گیرت نمیآد.

علاقه به موسیقی داری و من سعی میکنم خواننده های مورد علاقت که کنسرت میزارن ببرمت مطمئنم تو عرصه موسیقی موفق خواهی شد مطمئنم

 

جشن نامزدی میلاد

 

با تمام مداد رنگی های دنیا

به هر زبانی که بدانی یا ندای

خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام

تنها یک جمله برایت خواهم نوشت

دوست دارم فرزند عزیز تر از جانم

عاشورای 97

بهمن ماه رفتیم خونه ی عمه ی بابا منم فرصت و غنیمت دونستم و طبق معمول رفتم سنایی و بهار (ولی اینقد اجناس بیخود گرون شدن و بی کیفیت که واقعاً چیزای خوبی نتونستم بخرم نمیدونم این تحریم لعنتی کی برداشته میشه همه چی چندبرابر شده و بی کیفیت چون چیز خوب وارد کشور نمیشه)

عکس یه سری از خریدهاتون یادم رفته بودعکس بگیرم چندتیکشو استفاده کردیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)