عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

سوغاتی های گل پسرم

1393/3/16 23:50
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

رهام جونم این پست و اختصاص میدم به هدیه هایی که مامان زهرا و پدرجون از مکه واست آوردن

فرودگاه موقع برگشتن پدرجون و مامان زهرا

بنرخوش آمدگویی از طرف رهامم

اینم هدیه های گل پسری...مرسی مامان زهرا بوسمرسی پدرجونبوس

اینم چند جین لباس زیر و زیرپوش و جوراب ..جنساشون عالیه ..واقعا دستشون درد نکنهآرام

اینم دوتا اسباب بازی واسه گل پسرم

واسه من هم کلی لباس خواب و سجاده و شال ولباس خونگی آورده بودن به اضافۀ یه پلاک طلا که خیلی دوسش دارمزیبا

ان شاله قسمت همۀ آرزومندا شه این سفر رویایی..قسمت منم شه که خییییییییییییییلی دوس دارم برم ..دوازده سال پیش خواب دیدم رفتم مکه از اون موقع خدا خدا میکنم خدا منو قابل بدونه و بطلبه ان شالهمتنظر

اینم چندتا عکس از روز مهمونی پدرجونو و مامان زهرای عزیزمون

مهدیار-آیدا-آوا-رهامم -پرنیان-رادمهر

فعلا فقط این تیشرت و زیرپوش و لباس زیرات اندازت میشن بقیه واست بزرگنخطا

رهام جونم بلاخره صاحب تبلت شدی ولی بعد از یک هفته پرتش کردی کنار خندونکقربونت برم که با این زیرپوشایی که مامان زهرا زحمتشو کشیدن  مث مردا میشیزیبابغل

 

روزها و ساعتها رو به  عشق بوی نفست طی میکنم 

تک فرزندم 

تو رو دوست دارم  به خاطر پاکی ت ...

به خاطر وجوده لطیفت ...

به خاطر دونه دونه لحظه های خاطره انگیزت .محبتمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
1 تیر 93 23:48
به به دستشون حسابی درد نکنه انشا الله به خوشی استفاده کنین همه رو . مامانش پسرمون با همه مدل لباسی مرد میشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم
(باباي نگين)
2 تیر 93 9:42
سلام چشمتون روشن . انشالا قسمت شما و همه ی ارزومندان بشه.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ممنون از لطفتون...ان شاله
مامی آتریسا جون
4 تیر 93 15:54
به به چه سوغاتی های خوشگلی مبارکت باشه عزیزممعلومه مامان جون و بابا جونت خیلی دوستت دارن رهام جونم ایشالله که بهسلامتی از همه شون استفاده کنی عزیز دلم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
7 تیر 93 19:17
سلام مونا جونم ایشالا قسمت همه بشه کادوهای خوشگلتونم مبارک دوستتون داریم زیادددددددددددددددددد
آتریسا جون
8 تیر 93 17:35
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
سحر
9 تیر 93 15:40
سلام عزیزدلم چه ناز شدی تو ماشالا هدیه هات مبارکت باشه گلم خوبی شما منا جون این گل پسر رو از طرف من ببوس یه اسپندم براش دود کن حتما بووووووووووووووووووووووووووووس هردوتونو دوس دارم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت سحرعزیزم
خاطره مامی بردیا
12 تیر 93 18:43
دستشون درد نکنه. همه شیک و خوشگل. مخصوصا تیشرت ها. مبارک رهام جونم باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی خاطره جون