عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

روزت مبارک مادرعزیزم

1393/1/31 19:13
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب آروین 

 

 

 

مادرم ؛ عزیزکم ،  بزرگ حامی ام ...

چه عاشقانه عشق را به قلب کوچکم روانه ساختی

به هر کجا قدم گذاشتی ؛

بهار جاودانه ای پر ازگل امید را برایمان تو ساختی ...

همیشه و همیشه و همیشه : پیشمان بمان

روزت مبارک مادرم ...

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بر شما مبارک باد.

جملات زیبا گیله مرد

 شکلکهای جالب آروین

رهام جونم مرسی بابت سبدگل خوشگلو شیرینی خوشمزه که واسم گرفتیقلببغللبخندماچ

 

یه بوس و بغل محکم و تپل از طرف رهام به تموم خاله های عزیز و دوست داشتنیمونماچبغلروز همتون مبارکمژه

رهام جون این مرغ عشق ها رو هم آقا مهرداد زحمتشو کشیده واسه شما هدیه آورده... روزای اول اذیتشون میکردی دم یکیشونم یه کوچولو کندی..ولی الان دیگه کاری به کارشون نداری ..خیلی دوست داشتنی هستن..مث خودت قربونت برم عشق ابدی منقلب

 

پسندها (1)

نظرات (19)

نیلوفر
31 فروردین 93 20:23
سلام و صد سلام همراه با سلامتی برای شما.خیلی ساده و بی آلایش میگم 31 فروردین 1393 روز زن و روز مادر بر شما زحمتکشان بی انتظار مبارکباد.امیدوارم اونهایی که مادر دارند حتما قدرشونو بدونند و اونهایی که این گوهرو از دست دادند روح مادراشون شاد شاد باشه.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام ممنون از لطفت.....روح مادرتون شاد.....
♥مامی ملودی جون ♥
31 فروردین 93 23:06
عزیزم روزت مبارک به به چه گل و شیرینی نازی . انشا الله گل و شیرینی عروسیت عزیزه خاله .
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ان شاله
طاهره
1 اردیبهشت 93 9:42
سلام رهام عزیزم دستت درد نکنه بابت دسته گل قشنگی که واسه مونا جون خریدی مونا عریزم روزت مبارک روی ماه پسر گلت رو ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام طاهره جون ممنون از لطفت عزیزدلم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 93 0:57
عزیزم روز زن و مادر بر شما مبارک امیدوارم سال های بیشماری در کنار مامان عزیزت این روز رو جشن بگیری گل پسری رو ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم..همچنین شما
اکرم
3 اردیبهشت 93 9:49
سلام آخه مامان مون جون شما و رهام اولین دوستای مجازی من هستید خوب خیلی دوستان دارم خوب ا
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی اکرم جون...نظرلطفت شمابوده
مرجان مامان آران و باران
3 اردیبهشت 93 13:00
سلام مونا جونمممممممممم با تاخییر فراوان اول سال نو مبارککک بعدشم روزت مبارک عزیز دلمممممممممم
مامانی فری
3 اردیبهشت 93 13:52
عزیزم خصوصی داری
یاحا
6 اردیبهشت 93 19:16
خاطرش جایی دارم... دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی جواب سلامم را هم نمی دهد دلم تنگ همان کسی است که وَقتی از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند دلم تنگ است...تنگ نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم
اکرم
8 اردیبهشت 93 9:35
سلام مونا جون سلام رهام جون سوپرایز مونا جون دیدی دعاهات مستجاب شد و معجزه ای که میخواستم اتفاق افتاد
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ای جونم عزیزم به سلامتی ..سریع بیا واسم بنویس چند وقته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..تبریک میگم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 1:50
سلام دوستم شرمنده خیلی وقته نظر نذاشتم اما زود به زور میام وبلاگت با تاخیر روزتون هم مبارک عزیز چه گل قشنگی .خیلی لذت بخشه وقتی از جگرگوشه ات هدیه میگیری الهی زنده باشه وای دلم غش رفت با اون فیگورای نازش خصوصی داری گلم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام نه عزیزم این چه حرفبه منم خیلی درگیرم
محمدرهام ومامان سمانه
15 اردیبهشت 93 9:52
ای جانم دست رهام جون مهربون وبا احساسم درد نکنه،روزت با تاخیر مبارک دوست قشنگم مرغ عشقت مبارکت باشه وروجک ناز
مامی آتریسا جون
24 اردیبهشت 93 13:30
فدای تو بشم من الهی که این قدر نازی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خدانکنه
مامان معصومه
31 اردیبهشت 93 9:33
عزیزم با تاخیر روزت مبارک خاله قربون رهامی خودم دلم برات تنگ شده بود بزرگ شدی خاله برای خودت مرد شدیا عاشقتم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی معصومه جون چه عجب
lili
1 خرداد 93 11:25
روز پدرم گذاشتا خانم خانوماااا
نیلوفر
1 خرداد 93 20:49
سلام مامان رهام جون خوبید چند وقته دیگه جدید برای رهام چرا نمی نویسی خواستم یه سلامی عرض کرده و احوالی بپرسم همیشه شاد شاد باشید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت..سرم یه کم شلوغه چشم مینویسم
دخترک
3 خرداد 93 19:22
سلام بعد از مدت زیادی اومدم وبلاگتون و دیدم موهاشو کوتاه کردید. خیلی خوشم اومد. اینجوری به نظر من خیلی دلرباتر شده به نظر من موی بلند مال دختره اما عکسای روز پدر و قبلیا رو دیدم واقعا دوس داشتم ببوسم پسرتو... انشاالله دامادیشو ببینی گلم.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم
(باباي نگين)
12 خرداد 93 19:34
سلام غرض عرض ادب و دیدن رهام جون بود . همیشه شاد و سالم باشید.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون
اکرم
13 خرداد 93 21:26
سلام مونا جون صد دفعه بیشتر اومدم سر زدم آپ نکرده بودی واقعا دیگه نگران شدم کاش یه شماره ازتون داشتم هر وقت اومدید سریع به من خبر بدید از نگانی درر بیام
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام اکرم جون خوبی عزیزم..ببخشید این مدت حسابی سرم شلوغه نمیدونم چرا وقت کم میارم با اینکه روزا این همه طولانیه..تو پست جدید کامل توضیح میدم
خاطره مامی بردیا
12 تیر 93 18:44
میام می خورمتا... آخه اینطوری فیگور نگیر وروجک