عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

بهار1393مبارک

1393/1/25 2:09
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

نوروزپاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم دربرابر عشقهای بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی..

سلام پسرخوشگل مامان ... سال نوت مبارک .....قربونت برم که با اومدنت خونوادمون گرم تر و صمیمی تر شده ...از موقعی که قدم تو زندگی من و بابایی گذاشتی حس خوشبختی مون صدبرابرشده...شب عید هم مامان پروین هم مامان زهرا دعوتمون کردن ولی من از جفتشون عذرخواهی کردم و ترجیح دادم سه نفری کنار هفت سین خودمون سال نو رو جشن بگیریم...قبل سال تحویل یک ساعتی بردمت پارک روبروی خونمون بازی کردی و شارژ شارژ بودی....همش می پرسیدی عید چه شکلیه؟ پس کی میاد....عید دیدنی چه شکلیه؟؟؟ کجاست؟بلاخره موقع سال تحویل شد و سه نفری پای هفت سین نشستیم قرآن خوندیم و واسه همه دعای خیر کردیم شما هم واسه همه دعا کردی و از ذوقت فقط من و بابایی رو می بوسیدی..خلاصه اینکه شب به یاد موندی بود با وجود تو نازنینم....

اومدم چندتا عکس ازت بزارم ..احتمالاً امشبم بریم شمال ..امیدوارم بهمون خوش بگذره

تگای هفت سین پارساله تصمیم گرفتم امسال رو در نصبشون کنم

هفت سین1393

 

نفسی مامان قربون اون فیگورات برم من

این کفشای خوشگلم مامان پروین وحاجی یک ماه پیش از مشهد واست کادو خریدن

هفت سین مجتمع

رهام جون هرسال به هم سن و سالاش عیدی جداگونه میده پارسال تقویم با عکس خودش و هدیه میداد امسال هدیه رهام به بچه ها کتاب قصه بود امیدوارم خوششون بیاد

عشق مامان درحال خوردن شکلات

رهام جونو هفت سین مامان پروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

اکرم
5 فروردین 93 10:52
سلام سلام سلام به روی ماه جفتتون سال نوتون مبارک انشالله تو سال جدید به همه ی آرزو هاتون برسید سالی سرشار از سلامتی و برکت کنار خانواده تون داشته باشید خیلی دوستون دارم کاش میتونستم یه عیدی واسه رهام خوشملم بفرستم مثل همیشه رهام خوشمل رو از طرف من ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم..عیدشماهم مبارک خانومی..امیدوارم تو سال جدید به آرزوهات برسی
خاطره مامان بردیا
6 فروردین 93 12:07
سال نو مبارک چه هفت سین خوشگلی. من عاشق ترکیب قرمز و سفیدم. هفت سین مامان پروین هم خیلی خوشگله
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم
خاطره مامان بردیا
6 فروردین 93 12:08
عاشقتم رهام جونم. کفشای خوشگلت مبارکت باشه عزیزم
♥مامی ملودی جون ♥
8 فروردین 93 0:25
ای جچونه دلم مبارک باشه انشا الله سال خوبی داشته باشین در کنار هم
زهره مامان هلیا
8 فروردین 93 18:19
سلام سال نو مبارک
مریم
11 فروردین 93 1:34
سلام مونا جون سال نو مبارک ایشاا... سال خیلی خوبی برای شما و خانواده مهربون مخصوصا رهام جون ناز خوشگل دوست داشتنی باشه... مثل همیشه خوشگل و باسلیقه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام مریم جون ممنون از محبتت عزیزم...سال نو شماهم مبارک...مرسی از لطفت
یاحا
16 فروردین 93 13:21
سال خوبی داشته باشین خوشحال میشم به وبم سر بزنی و لینکم کنی اگه لینگ کردی خبر کن
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بله حتما
مامی آیدین
19 فروردین 93 18:49
سلام سال نو مبارک باارزوی سالی نیکوبرای شما خوشحال میشیم به وبلاگ ماسربزنی.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
بله حتما دوست من
نیلوفر
20 فروردین 93 10:30
سلام امیدوارم پسر گلت بشه چراغ دلت و به همه آرزوهات برسی.خدا برای همه بنده هاش بزرگه.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ان شاله..مرسی
نیلوفر
20 فروردین 93 10:34
سفره هفت سینت دکور و چیدمان خونه ات و سلیقه ات و همه مثل خودت ناز و دوست داشتنیه.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
نظرلطفتونه
نیلوفر
20 فروردین 93 10:37
امیدوارم در سال جدید همیشه سالم و شادکام همواره موفق و هیچ موقع غبار ناراحتی بر چهره ات نمایان نشه در کنار خانواده خوش باشی.
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی نیلوفرجون
یاحا
24 فروردین 93 19:05
ضربدرهاى قرمز ميزنم به خاطرات اين روزها، که يادم بماند يادم نماند اين روزها...
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خیلی قشنگ بود خیییییییییییییلی..
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:03
هفت سینتونم هم خیلی قشنگ بود.البته با وجود رهام جون که جلوه اش صدبرابر شده بود قربونت برم با اون عینک دودی خوشگلت کفشت هم خیلی نازه .فکر کنم خیلی هم راحت. مبارکت باشه عزیزم امیدوارم سال پرباری رو پیش رو داشته باشید
مامانی مهربون
10 تیر 93 18:32
سلام دوست عزیزم مسابقه چیستان برگذار شد اگه می خواین تو مسابقه چیستان بیاین و با دیگر دوستان مسابقه بدین و ببینین که چه کسی برنده میشه بیاین تو وبلاگ من و مطلب اولی که اسم مطلبشم هست مسابقه چیستان رو بخونین و از مقررات اون با خبر شوید و در مسابقه شرکت کنین یادتون نره که اگه میخاین شرکت کنین حتما باید به من نظر بدین که می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین اگه میگین 6 تا باید 5 تاش درست باشه تا بتونین جایزه کد زیباساز وبلاگ بگیرین البته من کدشو براتون خصوصی میفرسم پس خوش حالمون می کنین تا در مسابقه چیستان شرکت کنین و بهم بگین می خواین جواب چند تا چیستان رو بگین یادتون نره بیاینا