عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

رهام جون و دیدار وبلاگی

1393/1/25 2:07
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به گل پسر خودمبغل

کلوچۀ مامان این روزا حسابی شیطون شدی و واسه خودت تو خونه حکومت می کنی...یه خبر خوش اینکه قصری دیگه از خونمون حذف شد و بلاخره شما افتخار دادید بیاید  دستشوییخیال باطل...

روز سیزده بدر تو مسیرباغ هرماشینی رو میدیدی که سبزه رو کاپوت یا پشت شیشه دارن میگفتی وااااااااای چقد ماشین عروسخنده

روز 14 فروردین نسیم جون و ملودی جونم افتخار دادن و تشریف آوردن منزل ما وای که چقد خوشحال شدم یه بار دیگه روی ماهشونو دیدمماچ..ولی حیف که تایم کمی با ما بودن..نسیم جون مرسی بابت هدیۀ قشنگی که واسه رهام زحمت کشیده بودیخجالت...

 عکسهای شهربازیلبخندطبق معمول با هیچی بازی نکردی فقط همین چندتایی که ازشون عکس دارم اونم باکلی خواهش..در عوض بابا جون یه دل سیر بازی کردابرو

فست فود گردو _ از دولتی سر شما هفته ای یکبار و باید بریم فست فود من خودم خیلی موافق نیستم ولی خب کی از عهدۀ شما وروجک زبون باز برمیاد اوهقند عسلم، مونا با تموم شیطنتات واست میمیرهبغل

فست فود پدرخوب

رهامم با ملودی عزیزملبخند

هدیه ناقابل ما به ملودی جون

هدیه خوشگل نسیم جون به رهامماچ

 استایل جدید رهام جونم...دیروز خاله بهاره و سه قلوه ها خونمون بودن تصمیم گرفتیم پسرا رو ببریم آرایشگاه پیش عمو پیمان.خیلی خوشگل شدی عزیزدلم..هرکاری می کردم سرتو بالا نمیگرفتی..این دوتا عکس و مغازۀ خاله بهاره ازت گرفتمنیشخند

 دوست دارم هستی منقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

یاحا
25 فروردین 93 8:05
ایشالا همیشه زندگیتون با خوشی و سلامتی باشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی از لطفت
یاحا
25 فروردین 93 8:14
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها حسرت ها را می شمارم و باختن ها وصدای شکستن را ... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم وکدام خواهش را نشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگــــــــــــــــم...
اکرم
25 فروردین 93 8:16
سلام مونا جونم به این رهام خوشمل بگو نمیگه خاله اکرم خیلی دلش میخواد وقتی از آرایشگاه میاد روی ماهش رو ببینه که به قول خودش چقدر خوشگل شدم ماشاله سرش رو نمیاره بالا مونا جون یه پیغام خصوصی هم واست میذارم جوابش رو همین جا بده عزیزم رهام خوشمل رو از طرف من یه بوس گنده کنید لطفا
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم....مرسی از لطفت..رهام دیگه چیکارش کنیم....چشم گلم...حتما خبرت میکنم عزیزم اتفاقاً تو این ماه میخواستیم بیایم که بعید میدونم ردیف شه...
♥مامی ملودی جون ♥
26 فروردین 93 0:57
عزیزم ما که فقط زحمت دادیم انشا الله ایندفعه شما بیاین تا جبران کنم . هدیه هم قابلش و نداشت . میبوسمتون
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خواهش نسیم جون شما مراحمید.....خیلی هم قشنگ بود رهام خیلی دوسش داره
اکرم
26 فروردین 93 8:54
ممنون مامان مونا انشالله زودتر بتونید بیاید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
ان شاله عزیزم..چه خبر ..کارت به کجا رسید...
اکرم
27 فروردین 93 9:19
سلام همچنان منتظر این ماه کلی دارو و نزدیک به 10 آمپول زدم و چند بار رفتم سونو مونا جون بیشتر از همیشه به دعات محتاجم
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
من که کسی نیستم ولی حتما دعات میکنم عزیزدلم
یاحا
28 فروردین 93 11:54
مراقب باش روزگار هلت میدهد اما قرار نیست تو بیفتی اگر خود را به آسمان گره زده باشی اوج می گیری ... به همین سادگی
مامان محمدرهام جون
28 فروردین 93 13:55
سلام خوبید عزیزان دل؟ الهی که همیشه به گردش وفست فود خورون باشید ودرجوار دوستان لذت دنیا رو ببرید تا ماهم از دیدن عکساتون لذت ببریم
یاحا
30 فروردین 93 19:56
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید * روزت مبارک مادر *
اکرم
31 فروردین 93 8:39
سلام مامان مونای عزیزم روزت مبارک انشاله یه روز برسه که رهام جون مدرک دکتراشو روز مادر بیاره بگه اینم کادوی روز مادر
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سلام عزیزم روز تو مبارک دوست خوبم...به به چه آرزوی قشنگی واسم کردی خدا از دهنت بشنوهمن و رهام ازت تشکر میکنیم از اینکه افتخار میدی و مدام بهمون سرمیزنی
مرجان مامان آران و باران
3 اردیبهشت 93 13:02
همیشه به شادیو تفریح فدات شمم دوستتون دارممممممم زیاد رهام خوشگلمو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسبقیه بوسام برای خودت
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی مرجان جونم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 1:56
واقعا پرا بچه های امروزی حتی تو شهربازی هم بازی نمیکنند.من خودم رو یادمه وقتی وارد میشدم بیرون اومدنم با خدا بود.الان هم همینطورم ولی امیرسام هم اصلا بازی نمیکنه موهات هم مبارکت باشه خاله جون.خیلی بهت میاد.شما هم که مثل امیرسام همش گوشی به دستی فسقلی دوستیهاتون پایدار. امیرسام هم پیزدا خیلی دوست داره .نوش جونت رهام خوشگلم.
سحر
17 اردیبهشت 93 17:25
سلام عزیز دلم خوبی دلم برات تنگ شده بود اقای خوشگل انقد درگیر درس و دانشگاه بودم وقت نمیکردم بیام شما خوبی مناجون امیدوارم منو یادتون نرفته باشه رهامه عزیز رو از طرفه من ببوس سعی میکنم زود به زود بهتون سر بزنم بووووووووووس واسه پسر خوشگل
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
سحر جون دختر نسترن جونی؟
سحر
22 خرداد 93 17:12
میبینم که ماروفراموش کردی مونا جون نه من همون سحری هستم که گفتم از همدانم و دانشجوی مشهدر