عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

آخرین پست سال 1392

1393/1/22 11:42
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

 

گندم های هفت سین به گندمهای آسیاب گفتند:قصه ی ما گرچه نان نداشت اما پایانی سبزداشت؛پایان امسالتان سبزباد

 

سلام رهام قندعسلم...خودت میدونی که این روزادرگیر خونه تکونیم و کمتر به خونۀ مجازیت سرمیزنم....امیدوارم که سال جدیدسالی سرشار از خوبی و شادی واسه تک تک هموطنام وبخصوص تو تاج سرم باشه..امیدوارم سال 1393 سالی پربارواسمون باشه ..آمین

خوشگل من ماشاله خیلی خیلی پیشرفت کرده شماره موبایل باباشو، نمایشگاه باباشو خودش میگیره...شماره مامان پروین و مامان زهرا رو هم بلده بگیره...اعدادو کاملاً میشناسه میگم رهام جون شبکه چنده نگاه به مانیتور ریسیور میکنه میگه مثلاً یه دونه 1 دوتا 3...منم کلی واسش ذوق میکنم...

رهام جون عاشق آلبالو فریزریه....میگه موناااااااااااااااجون من آلوالومیخوام...

تبلیغ شبکه gem gunior آنتالیای ترکیه رو نشون میداد..دیدم گوشی رو گرفتی دستت زنگ زدی نمایشگاه..الو باباجون مارو میبری آنتالیای ترکیه آخه من خیلی دوس دارم برم

یه مواقعی بوی نوزادیاتو  میدی میگیرم بغلت میکنم میگم وای چه بوی خوبی میدی به به بخورمت..بعد شما با بغض میگی چرا خوردی یعنی من دیگه بو نداشته باشم.

هزار ماشاله خیلی باهوشی فقط کافیه یکبار یه چیزو بشنوی حالاهرچی که میخواد باشه شعر ،آهنگ سریع حفظ میشی و تکرارمیکنی.....

یه روز با خاله پریوش رفتی بیرون واست لباس بت من خریده بود خیلی دوسش داری و مدام میپوشی منو میترسونی...

بعید میدونم تا پایان سال بتونم باز برات بنویسم....عشقم نفسم پیشاپیش سال جدیدو بهت تبریک میگم...دوستای عزیزم فرا رسیدن بهار 1393 رو بهتون تبریک میگم...امیدوارم سالی توام با شادی و شعف رو کنار خونواده هاتون تجربه کنیدو تعطیلات بهتون خوش بگذره....

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 92 0:22
سلام به روی مونا جون وداماد گلم بت من خودم خوابی خانوم گل؟ قربون این شیرین زبون باهوش برم ....هزار ماشاالله بهت دامادم ... مونا جون ان شاالله سال جدید سال پربرکت وتوام با سلامتی ودل خوش برای شما عزیزانم باشه دوست دارم پیشاپیش عیدت مبارک ... بت من خوشگلم رو ببوس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم....مهساجون منم واسه شما بهترین ها رو از خدامیخوام...
♥مامی ملودی جون ♥
23 اسفند 92 14:42
فدای این بتمن کوچولو بشم من
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
خدانکنه نسیم جووووووووووونم
ندا مامان یسنا
23 اسفند 92 23:00
عزیزم چه پسر ماهی دارید هزار ماشاالله ،من شما رو تو وبلاگم لینک کردم اگه دوست دارید به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
اکرم
24 اسفند 92 9:02
سلام به مامان مونا و رهام عزیز من اینهمه تا حالا وبلاگ دیدم اما قسم بخورم به هر کدوم یه بار سر زدم نمیدونم چرا مهر این گل پسرت بد به دل من نشسته خیلی دوستش دارم با لباس مبدل که دیگه هیچی البته با عرض معذرت نمیدونم درسته اینجا بگم یا نه دکتر گفت لوله راست دچار پیچ خوردگی شده باید تا خرداد یا اردیبهشت صبر کنم اگه اتفاقی نیفتاده برم واسه لاپاراسکوپی یا آی یو آی اما خود دکتر گفت فعلا بعید میدونم بدون راههای کمک باروری مامان شی
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی ازلطفت قربونت برم.....همه چی درست میشه نگران نباش خودت که بهترمیدونی استرس بدترش میکنه
مامانی درسا
3 فروردین 93 2:53
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی دوست عزیزم
خاطره مامان بردیا
6 فروردین 93 12:09
عسیسسسسسسسم چقدر این لباس بهت میاد
یاحا
25 فروردین 93 8:45
ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﯾﺎ ﺯﻥ ﻣﺮﮒ ﺗﻤﺎﻣﻤﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺗﺎ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯿﻢ . . . ما ز بالاييم و بالا مي رويم ... ما ز درياييم و دريا مي رويم
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:05
عاشقتم عزیز دلم لباس بت من هم خیلی بهت میاد مرد کوچک