عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

مسافرت پسملی گلم

1392/9/15 0:44
703 بازدید
اشتراک گذاری

اگر دستانم را بشکنند با  اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند با خون جگرم خواهم نوشت:
دوستت دارم، دوستت دارم و دوستت دارم . . .

سلام به پسریکی یکدونۀ خودم و یه سلام به تموم دوستای عزیزم

رهام عزیزم ماشاله اینقد شیطون شدی که دیگه وقت نمیکنم مث سابق بیام تو نت...عزیزدلم پنج شنبه1392/9/7با پدرجون ومامان زهرا رفتیم تهران تا دوشنبه تهران بودیم و این چند روز فوق العاده بهمون خوش گذشت با باباجون کلی رفتیم دور زدیم و خوش گذروندیم شما هم به آرزوت رسیدی و دو روزی پیش نداجون بودی...باهمدیگه رفتیم امامزاده صالح زیارت کردیم درکل مسافرت خوبی بود و یه اتفاق خوبی که افتادشما اون چندروز شیشه خوردن و فراموش که کرده بودی هیچ تقاضای شیرهم نمیکردی فک کن پنج روز تموم شیر نخواستی منم از فرصت استفاده کردم و گفتم بزار یه کم شیشه و شیر و ازت دور کنم تا بتونم شیر و با لیوان بهت بدمYatta..جالب اینه که تا رسیدیم خونه صب تا چشاتو بازکردی دیدی خونۀ خودمونیم گفتی پس به من شیر نمیدی من و بابایی غش کردیم از خنده خیلی جالب بود... این چند روز هم شیر و با لیوان نی دار میخوری البته اولش نق میزنی که شیشه تو میخوای ولی بعدش راضی میشی الهی من دورت بگردم

یه کم از بلبل زبونیات بگمniniweblog.com

یه روز صب طبق معمول رفته بودیم پیاده روی من رفتم لوازم تحریری چندتا زونکن بخرم تو مغازه عروسک و اسباب بازی هم بود شما برگشتی رو به من گفتی موناجون تعارف نکن واسم یه چیزی بخربابا...مغازه هم شلوغ همه خندیدن

با ماشینات بازی میکردی گفتی من دارم میرم گفتم کجا خونۀ مادرزنم

به دوستای وی چتمون امیرسام نازم اضافه شده شما مدام مزاحم خاله مونا میشی و ویس می فرستی از همین جا از خاله مونای عزیز عذرخواهی میکنمFor You

از دیشب برف میاد و شما خیلی از این موضوع خوشحال بودی و مدام میرفتی دم تراس بیرونو نگاه میکردی واسه همین یه کم تب کردی و زیاد حال نداری الهی بگردم الانم تو خواب همش حرف میزنیSmiley

مدتهاست که دیگه مدام شبها دندوناتو مسواک میزنی...به عشق مسواکهای جدیدتر.... چندوقت یه بار میریم فروشگاه و جایزۀ مسواک زدنت مسواکای جدید واسه خودت انتخاب میکنی و تا من برسم ازشون عکس بگیرم دخلشون اومده ..این دوتا از زیردستت در رفته

رهام جونم (باغ سپهسالار)

رفتیم بهار به یاد اون روزایی که هنوز به دنیا نیومده بودی(فک کنم هفت ماهه بودی) و من با چه عشقی از خیابون بهار تهران واست خرید میکردم..با باباجون رفتیم چند تیکه لباس واست خریدیم مبارکت باشه قندعسلم

 

کوله پشتی رهام جونم چقدم که دوسش داره

سمیه جون (دخترعمۀ باباجون)واست این دفترو آب رنگ و خریده بود شماهم کلی ذوق کرده بودی هرچند فقط مارمیکشی و خیلی علاقه به نقاشی کشیدن نشون نمیدیniniweblog.com

این نقاشی رو هم حاجی واست کشیده(شماسواردوچرخه شدی)

این نقاشی رو هم نداجون واست کشیدن

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!
دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!
دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می‌داری!
دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!
دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!
دوستت دارم چون تو رو میخواهم و تو نیز مرا میخواهی!
دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق!
دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می‌کنی . . .
.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

♥ مامی ملودی جون ♥
15 آذر 92 11:23
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته . الهی بگردم که پسملمون مریض شده مرسی دورت بگردم.......خدانکنه
♥ مامی ملودی جون ♥
15 آذر 92 11:24
به به چه کادوهای خوشگلی عزیزم مبارک باشه و به خوشی بپوشی انشا الله لباس های دومادیت مرسی نسیم جون...ان شاله
♥ مامی ملودی جون ♥
15 آذر 92 11:24
مارررررررررررررررررررررر
♥ مامی ملودی جون ♥
15 آذر 92 11:25
آفرین که دیگه میمی نمیخوری خاله جونم بزرگ شدی دیگه . و آفرین که مسواک میزنی
فريده
17 آذر 92 10:19
سلام مونا جونم، باشه بدجنس تا تهران اومدي و پيش من نيومدي، يادت باشه، منم اگه اومدم همدان خونه شما نميام سلام فریده جون شرمنده به خدا فرصت کم بود
♥ مامی ملودی جون ♥
19 آذر 92 0:17
گلم وقتی میخوای جوب نظر هارو بدی گزینه ارسال پاسخ و بزن که زیر شکلک هاست و دنبال همون کلیک کن و بنویس . البته معذرت فقط نیتم راهنمایی بود
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزدلم
فریده
19 آذر 92 16:13
ای مونای بدجنس چرا فرصت کم بود میتونستی یه ساعت بیای سر بهمون بزنی و بری نخاستی بیای باشه نوبت ماهم میشه
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
الهی فدات شم این سری ان شاله
مامان شايان
20 آذر 92 14:28
هميشه به گردش و تفريح. كادوهات هم خيلي قشنگ بود مباركت باشه. بوووووووس
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی فهیمه جون
مامان ریحان
20 آذر 92 17:22
سلام همیشه به سفر و خوشگذرونی خوشحالم بهتون خوش گذشته خریدای رهام جونم مبارک ... به شادی بپوشه ایشالا الهی بگردم که رهام این همهههههههه شیرین زبونی لابد باباش زیاد میگه می خوام برم خونه ی مادر زنم که بچه شم یاد گرفته تو عکس های خرید رهامی اون پاهه نقش چیه اونوقت ؟
مامان مونا(✿◠‿◠)
پاسخ
مرسی عزیزم....نقش مامانه بی دقت