عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

یه روز بارونی تو باغ همراه علی مهربون

1392/8/18 0:13
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

نامۀ یه دوست مهربون واسه رهام جون

علی جون(نوه عمۀ منه)خونشون نزدیک خونۀ ماست و صمیمی ترین دوست رهام.. تنها کسی که از بازی کردن و شیطنتای رهام اصلاً خسته نمیشه و روزایی که میاد خونۀ ما من حسابی به کارای عقب افتادم میرسم...امروزم که هوا عالی بود و بارونی تصمیم گرفتیم همراه علی جون بریم باغ جای همگی خالی خیلی خیلی خوش گذشت بابایی برامون آتیش درست کرد و سیب زمینی کبابی تو بخاری چوبی،   خیلی خوشمزه شده بود.. وای که چقد منظرهای باغ قشنگ بودو باب عکس گرفتن ولی شما اصلاً حسه عکس گرفتن نداشتی و فقط دوست داشتی با علی جون بازی کنی درعوض من وبابایی دلی از عزا درآوردیم وکلی عکس گرفتیم

 

  

 

 

خداجونم شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

♥ مامی ملودی جون ♥
18 آبان 92 11:11
ای جونم . خوشحالم که رهام جون دوست به این خوبی داره . عزیزه دلم چه عکسای خوجلی . چه مامان خوجلی .


مرسی خاله جونم....لطف داری عزیزم
مامان ادرين
18 آبان 92 19:00
سلام منا جونم خوبي خانم خوشگل ؟با اين عكس خوشگلي كه انداختي تو وب ....راستي ممنون از تبريكت عزيز دلم ...ممنون كه كه هميشه به يادمون هستي ...رهام جيگر چطوره يه علمه بوس واسش من بالاخره بعد از مدتها زحمت كشيدم اومدم تو وب ...اينقدر هميشه كار دارم ..و اينقدر مطلب ننوشته از قبل دارم ديگه مايوس شدم از ادامه كاررررتفلي ادرين با اين مامانشششش
قالبهای کودکانه مادام
18 آبان 92 19:41
ایمیلم تو کناره سایتم هست..تو نحوه سفارشمم نوشته میتونی کپی کنی...

برا میل که آپلود نمیخواد کنی
من تو سایت خودم فضای آپلود دارم...


میدونم عزیزم چشم میل میکنم برات
فریده
18 آبان 92 20:03
سلام مونا جونم.همه عکسا خوشگل بود خودت هم مثل همیشه ناز بودی عزیزم .مراقب خودتون باشید


ممنون فریده جون
مامان شايان
19 آبان 92 12:41
ايشالاه هميشه شاد باشين. عكساتون هم خيلي قشنگ بود


مرسی عزیزم
خاطره مامان بردیا
22 آبان 92 9:36
به به چه عکسای خوشگلی. مخصوصا عکس مامانی مرسی خاطره جون
مامان ریحان
25 آبان 92 18:38
سلام چقدر خوبه که دوست خوبی مثه علی جون داری رهام جونم همیشه به خوش گذرونی خوشحالم یه بار دیگه دیدمت مونا جون مرسی خاله جونی....ممنون عزیزم
مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 11:05
به به همیشه به گردش عزیزدلمممممممممممم شاد باشید چه عکساییییییییییی چه مامان خوشگلییییییییییییییییی محبت داری مرجان جون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
6 آذر 92 4:05
به به چه دوست مهربونی داری رهام قشنگم دوستم عکست حرف نداره .انگار اتلیه انداختید.جدی میگم محشر شده انشاالله لبتون همیشه به خنده باز شه عزیزم مرسی عزیزم...جداً فک نمیکردم اینقدرها هم جالب شده باشه...پس به خودمون امیدوار شیم