عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

کادوهای روزکودک

1392/7/17 22:27
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

سلام خوشگل خودم

رهام جون امروز اومدم یه کم از شیطنتات و واست ثبت کنم ..اول اینکه خدارو شکر امروز دقیقاً یک هفتست گوشه شیطون کر رختخوابت خیس نشده و من خیییییییییییییییییییلی خیلی از این موضوع خوشحال و مسرورمچشمک..)البته هرشب خرابکاری نمیکردی ولی هفتۀ دو یا سه بار رو شاخش بود.....البته من و بابا تا صبح چهارمرتبه شمارو می بریم دستشویی صبح که از خواب پامیشیم ازهم دیگه سئوال میکنیم که تو چندباررهام و بردی دستشویی که هر دفعه دوبارمن دوباربابا خیلی جالبهخنده)

دوم اینکه بلاخره پروسه خونه تکونی پائیزیم تموم شد و خونه تمیز تمیزشده خداروشکرشما هم همکاری کردی و خیلی اذیتم نکردیلبخند

سوم اینکه مجدداً دیروز که روز کودک بود 1392/7/16با عموحسام تصمیم گرفتیم ببریمت آرایشگاه وموهاتو کوتاه کنیم که این دفعه برخلاف سری قبل اذیت نکردی و من فقط تو ماشین نظاره گربودم و نیازی نشد که بیام پیشت(قربونت برم که دیگه مرد شدی و میتونم با خیال راحت بسپارمت دست بابا یا عمو جون که بری آرایشگاه)مژه

دیگه جونم واست بگه آهان از تبلت عموجون بگم که بندۀ خدا مثلاً تبلت و واسه خودش خریده اما همش دست شماست اگرم خونه خودمون باشیم همش اشک میریزی و میگی بریم خونۀ پدرجون آخه تبلت عموحسام دلش واسه من تنگ شدهخنده..الانم با تنهاچیزی که میتونیم راضیت کنیم غذابخوری یا بخوابی یاهرکاردیگه فقط با تبلت لبخند...

 

 

از روزی که هم که نرم افزار wechatو رو گوشیامون نصب کردیم مدام گوشی من یا بابا یا خاله ها فرقی نمیکنه مال هرکی که دم دستت بیاد برمیداری و میری واسه همه پیغام صوتی میزاری جالب ترش اینه که باید بعداز گذاشتن پیغام صدای خودتو گوش بدی بعدش خیلی شیرین میگی وایسد وایسد ببینیم جوابمو چی میدن.....یا میری تو قسمت shakeمیگی برم دوست پیدا کنم و شروع میکنی به تکون دادن گوشی واااااااااااااااااااااای که میری رو اعصاب....اوه

 

 

امروز1392/7/17

بامامان زهرا رفتیم واست کادوی روز کودک بگیریم (البته مامان زهرا زحمت کشیده بودن دیروز خودشون رفته بودن منتهی به خاطر سایزو رنگ لباسامردد بودن اینه که دیشب برات شکلات و کلی تنقلات خریده بودن اومدن خونمون کادوت موندامروز که باهمدیگه رفتیم)چقدم که شمااذیت کردی فقط میگفتی بغلم کن بغل مامان زهراهم نمیرفتی خلاصه اینکه از ساعت 10 تا یک و نیم بیرون بودیم وشما حسابی منو خسته کردی..وقتی بغلم بودی ازم سئوال میکردی موناجون خسته شدی ؟

منم درجواب:بله خیلی

رهام:اشکالی نداره نه بابا خسته نشدیدوتابوس تپل ازم میکردی و صورتتومحکم میچسبوندی به صورتم ولی واقعاً با این حرکتت خستگی ازتنم درمی اومدمژه

  

عکساروهم ببینید

 

 

 

رهام جون1392/7/16

ژست رهامو ببینیت(احساس مردونگی میکنه عجیب)خندهخندهخندهخندهاینقدکه تو آرایشگاه ازش تعریف کردن مردشدی مردشدی

 

این لباسارو هم مامان زهرازحمت کشیدن واست خریدن به اضافۀ اون شلواری که تو عکس پاته..مامان زهرامرسی که هرسال زحمت میافتی و واسم کادومیخری خیلی دوست داریمماچ

مامان پروین هم گفت میریدبیرون چیزی که خودت میدونی احتیاج داره واسش بخر منم باتوجه به حرفهای روز قبل که از این قراربود..باهمدیگه رفتیم دوش گرفتیم موقع بیرون اومدن من حولمو تنم کردم حوله شمارو هم انداختم سرت یه نگاه به خودت انداختی و یه نگاه به من بعد با غصه و با حالت بغض گفتی آخه این چیه کوچولوه منم از حوله های شما میخوام آخه من گناه دارم سردم میشهنگران الهی دورت بگردم راست میگفتی بغلحولت دیگه واست کوچیک شده بود..منم واست یه حوله مردعنکبوتی خیلی خوشگل ازطرف مامان پروین خریدم دست همشون درد نکنهماچ

واماکادوی من و بابایی که تصمیم گرفتیم برات کفش بخریم صبح که موفق نشدم یه چندتایی رو زیرسرگذاشتم تا امشب با باباجون بریم واست بخریم بعداً عکسشو واست میزارم الانم مث آقاها خوابیدی ....این پست و که واست نوشتم سه سال و دوماهته الهی که هزار ساله شی قربونت برم

بعداً نوشت

عزیزم شب رفتیم به سلیقۀ بابایی واست کفش خریدیم....یه کیک کوچولوهم واست خریدیم..اینم چندتا عکس از بزم امشبمونبغل

 

اینم عکس کفشای فندق ماماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ریحان
17 مهر 92 18:20
سلام
امان از دست این تکنولوژی

مونا جونا از وقتی موهاشو کوتاه کردی رشدش خوب شده دوباره بردی آرایشگاه ؟

کادوهاتم مبارک رهام جون دست همگی درد نکنه
ایشالا با دل خوش و تن سالم استفادشون کنی


رشدش کلاً بدنبود..ولی فک کنم آره بهترشده باشه....مرسی خاله جونم
مریم
17 مهر 92 22:00
روزت مبارک رهام خوشگل وناز


مرسی مریم جووووووونم
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 23:39
کادوهای خوشگلت مبارک عزیزم
قربون ژستت برممممممم فدات شممممممممممممم خوشتیپپپپپپپ
خصوصی داری عزیزم


مرسی خاله جوووووونم
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 23:39
راستی مونا جون فیس بوک داری اگه داشتی یه خبر بده بی زحمتتتتتتتتت


باشه عزیزم
♥ مامی ملودی جون ♥
17 مهر 92 23:51
فدات بشه خاله چه کادوهای خوجلی مبارکت باشه نفسه من


خدانکنه..مرسی
مامان محمدرهام جون
18 مهر 92 15:10
به به چه جشن زیبایی چه کودک مردیروزت مبارک رهام جان کادوهاتم مبارکت باشه


مرسی خاله جونم
مرجان مامان آران و باران
18 مهر 92 15:17
خصوصیییی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مهر 92 1:55
سلااااام
روزت مباااارک رهام جونم
به به دست مامان زهرا جون درد نکنه.چه کادوهای خوووجلی
به سلامتی استفاده کنی
کوتاهی دوباره موهات هم مبارک عسلم.
ناز بود ناناز تر شدی از وقتی موهات رو کوتاه کردی رهام جووونم
تبلت وی چت
واقعا تکلیف ما با این فسقلیها طی 20 ساله اینده به کجا میرسه
من که امیرسام رو ترک دادم کاامل
اخه از ریخت و قیافه مینداخت گوشی رو منم که حســـــــــاس اما خوب تبلت عمو اشکال نداره
دوستم اگر وایبر داری فعال کن


فریده
19 مهر 92 13:25
مبارک باشه عزیز خاله ، ماشالله هم موی بلند بهش میاد هم کوتاه ، مامان جونش براش اسپند دود کنه


بله حتما خاله جونش
مامان شايان
20 مهر 92 14:46
كادوهات مبارك باشه رهام جون.


ممنون خاله جوووون
پگاه مامان آرتین
21 مهر 92 10:39
عزیزم روزها ازآن توست روزهایت مبارک.عاشقانه دوست دارم .
کادوهات مبارک عزیزم.
http://artinjan90.niniweblog.com



مرسی پگاه جووون
مامان امیر مهدی(سوده)
21 مهر 92 11:02
فدای تو بشم عشق خاله!انشاالله وجود عزیزت سالم باشه و تند تند از مامان بابا کادو بگیری گل نازم.دوستتون دارم مامان و پسر!


ندا جون
27 مهر 92 19:12
رهام جون تو نفسه منی پسر خوشگل.


مرسی نداجوووووووووووووووونم
مریم (مامان روشا)
29 مهر 92 1:07
عزیزم روزت با کلی تاخیر مبارک...کادوهای خوشگلت مبارک شیرین زبونم


مرسی مریم جون
negin
17 آبان 92 11:32
مبارکش باشه مخصوصا حوله که سفارش خودش بوده

آپم


ممنون از لطفتون