عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

روزت مبارک عزیزدلم

1392/7/16 19:57
593 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز كودك مبارك

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

رهام مامان، روزت مبارک نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی (سوده)
16 مهر 92 20:13
فرشته نازنینم روزت مبارک...


مرسی سوده جووووووون
♥ مامی ملودی جون ♥
17 مهر 92 0:06
روزت مبارک عزیزم


مرسی خاله مهربونم
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 10:51
روزت مبارک عزیز دلمممممممممممممممم


مرسی خاله عزیزم
مامان ریحان
17 مهر 92 18:14
روزت مبارک


مرسی خاله جووون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مهر 92 1:56
روزت مبااارک عسل خودم
عااااشقتم


من عاشقتم خاله جووووووون
فریده
19 مهر 92 13:22
سلام مونا جون، روز گل پسر مبارک باشه، ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادرش باشه


سلام مرسی فدات شم