عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

رهام هستي مامان وبابا

مهربوووووووووونم

1392/7/9 17:55
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهام قشنگم فدات شم که باز مریض شدی رهام جون من چندروزیه سرماخورده و اصلاً حوصله نداره..هفتۀ پیش تصمیم گرفتم با خاله پریوش برم باشگاه یه جلسه هم رفتم و چون مسئولش دوست خاله جون بود گفت رهامم بیاره اشکالی نداره منم خوشحال شدم و رفتم ثبت نامم کردم منتهی از یه طرف شما مریض شدی و از طرفی چون عصرها خاله جون میره (چون ماشین داشت گفتم واسم راحته باهاش برم)منم میخواستم همون ساعت برم فک کردم منم مجردم و ....بگذریم اون شب خیلی دیر رسیدیم خونه و زنگ زدم به خاله و گفتم عزیزم خودت برو کار من نیست با رهام بیام باشگاه..نمیدونم چطو قبلاً دو شیفت سرکار می رفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 totalgifs.com barrinhas gif gif folhas.gif

موقع برگشتن تو ماشین یهو بی مقدمه گفتی موناجون اینقد دلم واسه ساندلیچ تنگ شده..منم دلم واست سوخت و گفتم الان واست میخرم..از ذوقت نمی دونستی چیکار کنی همش میگفتی هوهو ساندلیچ

نمیدونم منظورت از هوٍّا(باتشدید تلفظ میکنی)گفتن چیه؟  تو خونه میگی سلام هوّا بعد نگاه میکنی بالای سرت..هرکار اشتباهی میکنی میگی هوّاببخشید...یا هوّاالان میرم صبونمو میخورم..هوّا بزار یه دور کوچولوبزنم الان میام پیشت..

یه روز خیلی شیطونی کردی گفتم خدا خفت نکنه رهاااااااااام...درجواب من:موناجون خدانکنه خدا منو خفه کنه آخه من کوچولوام گناه دارم.

تا میرم تو اتاقت پشت سرم میای و میگی با اجازۀ کی اومدی اتاقم

با اجازۀ کی چراغ اتاق رهام جونو روشن کردی(البته این کارتو دوس دارم چون امیدوارم که بدون اجازه وارد حریم خصوصی کسی نشی..بعدش همچی پشت چشم واسم نازک میکنی که میخوام درسته بخورمت)

یه وقتایی هم که میخوای گولم بزنی میگی موناجون من اینقد تو رو دوست دارم میخوام واست بی ام وی چارصدوبیست.پنجاه بخرم(فک کنم آخرین مدل بی ام و باشه )الحق که پسرباباتی عشق ماشینی واقعاً بیش ازحد به ماشین علاقه داری تموم ماشینارو هم میشناسی مدل بالا و پایین...هرماشینی بیرون نشونت میدم میدونی اسمش چیه منم کلی واست ذوق میکنم..به نیسان و وانت پیکانم میگی نمکیخنده

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif folhas.gif

واسه اینکه پستت بدون عکس نمونه این چند تا عکس و واست میزارم

این عکس موهای خوشگلته که یه وقتایی هوس میکردم و واست میبافتم

 

یکی ازکارای مورد علاقت ماشین شستنه ..این عکس و تو شهریور ماه رفته بودیم باغ ازت گرفتم

این عکسم قبل از تولدت با خاله جون رفته بودیم سبزی بخریم خاله جون ازت گرفته..چه باغ خوشگلی بود

 

عاشقتم یکی یک دونۀ خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ریحان
9 مهر 92 17:56
سلام

ساندویچ نوش جونت

ای جونم موهای گیس شده ی رهام جون هم عشقه

حالا واقا ماشین شستنو دوست داره یا بخاطر آب بازیشه ؟
خصوصی


مرسی ....آب بازیش خاله جونش
♥ مامی ملودی جون ♥
10 مهر 92 0:30
شاید میگه خدا ؟ ساندلیج گفتنت منو کشه عسلم


شایدهمش واسه خودمم سواله؟؟؟؟؟؟!!!!!
♥ مامی ملودی جون ♥
10 مهر 92 0:31
ای جونم منم عاشق ماشین شستنم البته بیشتر از قسمت آب بازیش و خیس شدنش خوشم میاد


ای نسیم شیطون
دخملی شکلک......
10 مهر 92 13:24
باز هوس نکنی مونا جون برا پسرمون گیس ببافی..................

برا آهنگ کودکانه یه لینک آپلود تو
وبلاگ کودک من(سپیده جان)دیدم برو
تازه پستشو گذاشته شاید بدردت خورد


مرسی دوست گلم
مامان محمدرهام جون
11 مهر 92 11:05
نوووووووووووووووووش جونت رهام جونم از شما چه پنهون مدتیه رهام ماهم ساندویج هوس کرده بچممممممممممم

خدا گیساشو ببین


عزیزم..
مامان شایان
12 مهر 92 9:29
ماشالاه به این هوشت عزیز خاله آدم می خواد درسته قورتت بده با این شیرین زبونیهات بوووووووووس


نظرلطفته عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 مهر 92 4:27
ساندلیچ
منم خیــــــــــــــــــــلی وقته هوس کردم رهام خوشگله رو بغلش کنم محکم و ی بوس جااااانانه
قربونت برم شیرین زبوون
گیسو کمند.مونا جون خیلی صبر داشتی برای حموم کردن رهام جوون هاا
واای از دست این مریضیهاا
بهتر باشی انقشم (این از قول امیرسام بود =قشنگم)


مرسی عزیزم
خاله پریوش
13 مهر 92 12:02
بوووووووووووووووووس
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 1:18
اخیی عزیزم شما هم که مریضیدددد
قربون حرف زدنت مو خوشگل
وای آرانم از الان منو کشته از بس عاشق ماشینههههههههههههه
ایشالا خوب بشید هر چه زودترررررررررر


مرسی عزیزم
سایت قالبهای کودکانه مادام
14 مهر 92 18:52
یه سری عکس حدود 10 تا از این جیگر برام بفرست......
یه آیکن و یه بالا بر هدیه خاله بوفی به پسملی مون



مرسی گلم
عسل و غزل
15 مهر 92 0:35
پی نوشت : روز شنبه آقای دکتر یه عکسOPGبرای دخمل

کوچولوی من نوشت که خوشبختانه جواب عکس نشون میداد

که به دندون دائمی صدمه ای وارد نشده و نیازی به کشیدن

نبود.آقای دکتر گفتن باید صبر کنید تا دندوناش تو لثه محکم

بشه.شکر خدا دندوناش خیلی بهتر شده .در ضمن از دوستان
خب خداروشکر.
خوبمون که جویای احوال دخملی بودن خیلی سپاسگزارم.این

که آدم احساس کنه برای دیگران مهمه خیلی حس

خوبیه.انشاله همه ی پدر مادرها همیشه شاهد تندرستی و

سلامتی فرزاندنشون باشن.


عسل و غزل
15 مهر 92 0:37
عزیزم ایشالا که مشکلات گل پسرم بعد از عمل مرتفع شده باشه ممنون از محبتت


مرسی گلم..خوبه خداروشکر
فريده
15 مهر 92 10:10
سلام مونا جونم، ماشالله موهاي گل پسر چقدر ناز بوده، البته خوب كردي كوتاش كردي طفلي اذيت ميشد،مراقب خودتو قند عسل باش با اين هواي سرد پاييز، جاي من ببوسش عزيزم


سلام عزیزم مرسی از لطفت..به روی چشم
♥ مامی ملودی جون ♥
16 مهر 92 10:17
روزت مارک عزیزه دلم


مرسی گلم
مامان امیر مهدی(سوده)
16 مهر 92 15:59
رهام گلم خدا نکنه بیمار باشی و مامان مهربونت نگران بشه.انشاالله هر چه زودتر خوب بشی عزیز خاله.عاشق اخرین عکست شدم ماشاالله خیـــــــــــــــــــلی ناز شدی گلم.


میسی میسی
مامان امیر مهدی(سوده)
16 مهر 92 16:01
مامان رهام جون خوبی عزیزم؟نگران نباش عزیزم امیر مهدی همیشه خدا سرماخورده هست بچه اند بدنشون ضعیفه و طبیعیه زودتر از ما بیمار بشن.ببوس گل نازتو.


مرسی سوده جون
مامان ریحان
16 مهر 92 18:36
سلام
دنیای آزاد و زیبا حق طبیعی کودکان است، این یک هدیه ی ایزدی است، پس آنرا از کودکان نگیریم.....

روز کودک مبارک رهام جونم


مرسی سیماجون