عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

این روزا..........

1392/6/11 0:56
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به تو که نمیدانم در خاطرت میمانم یا برایت خاطره میشم دوستت دارم نه به خاطره انکه دوستم بداری به خاطره انکه لایق دوست داشتنی

سلام گل همیشه خندونم... سلام امیدم...سلام دلیل نفس کشیدنم اینا فقط کلمه نیست واقعاً از عمق وجودم  دارم میگم خدای من شاهده که تنها کسی که می تونه آرومم کنه خود تویی  ..خدای من ازت ممنونم که همچین فرشته ای رو به من دادی و من واز تنهایی درآوردی

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

به خواستۀ خیلی از دوستای گلم که خواستن از احوالات رهام بنویسم اومدم تا از رهام و شیرین زبونیاش بگم...(خودم حال روحی مناسبی ندارم شدیداً مریض شدم وحال نوشتن ندارم ولی به خاطر شما دوستای گلم چند خطی می نویسم)...قبلشم ازتون تشکرمیکنم که جویای حال رهامم بودید....

تو این مدتی که دورۀ نقاهتت رو می گذروندی خیلیا اومدن و بهت سر زدن ومن از تک تکشون ممنمونم و امیدوارم بتونم تو شادیهاشون جبران کنم...یه سری کادو هم تو این مدت گرفتی که عکساشونو واست میذارم...دقیقاً هفت روزبعد از عملت رفتیم مطب و بخیه هاتو دکترت کشید خیلی ترسیدی و با صدای بلند تو مطب گریه میکردی smile emoticon kolobokو می گفتی مونا جون دیگه باهات دوست نیستم از دستت عصبانیم....بعدکه یه کم آروم شدی گفتی دیگه بخیه ندارم می تونم باکامیونم بدو بدو کنم و گاز بدم

 

هفتۀ پیش بابا اومد و گفت عصر واسه رهام وقت آرایشگاه گرفتم دلم عجیب گرفته بود با این حرف بابا بغضم ترکیدو کلی گریه کردم niniweblog.comبابا هم دلش واسم سوخت و گفت کنسلش میکنم تا تو نخوای موهاشو کوتاه نمیکنم212919_4chsmu1.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

خیلی وقت از شیرین زبونیات ننوشتم...خیلی از حرفا و کاراتو نوشته بودم تو گوشیم و saveکرده بودم که جنابعالی همه رو پاک کردی وروجک شیطون ...حالا تا اونجا که ذهنم یاری کنه برات می نویسم.

 الفبای انگلیسی رو با آهنگ
بهت یاد دادم کامل میخونی

قبلاً تا ده به انگلیسی وفارسی بلد بودی که حالا تا بیست می تونی به
دو زبون بشماری

آدرس دادن به روش رهام جون:

مونا جون آدرس بدم؟

بگو عزیزم

دور میدون چپ ِ راست

یکی از بازی هایی که واست گرفتم چیدمان حیواناته یه روز داشتم اسم حیوانات و برات می گفتم رسیدم به عکس میمون گفتم اینم میمونه رهام چپ چپ نگام کردگفت نگو میمون زشته بی ادب

به هرچیزی که نباید دست بزنی و من میام میگم نکن آخه دستت کثیف میشه در جواب من....خب اشکالی نداره میشوریم تمیز میشه..موناجون واسم سک میخری؟(به سگ میگی سک)نه آخه کثیفه خب میشوریم تمیز میشه

یه کلمه جدیدتم که مدام تکرار میکنی اگه کاری که میخوای انجام بدی یامانع میشم یا تذکر میدم میگی ای مونای بی معرفت

بابا جون گوشیشو عوض کرده بیچاره اگر می دونست شما کچلش میکنی عمراَاین کارو نمی کرد صبحها قبل از بابا بیدار میشی و میشینی تو رختخوابت خودتو لوس میکنی و میگی گوشی بابا کجاست؟بعداشاره میکنی به گوشی و از خوشحالی دست از پا نمی شناسی وقتی می بینی بابا خونست و گوشی به
شارژه...خلاصه اینکه این روزا داستان داریم برا سرکار رفتن باباجون اشکی میریزی smile emoticon kolobokموقع رفتن که دلمون واست کباب میشه هر چی واست توضیح میدم بابا باید بره سرکار اگه نره نمی تونه پول بیاره واسمون برات بستنی نمی تونیم بخریم میگی اشکالی نداره بابا نرو سرکار ما پول نمیخوایم..هرکسی رو هم می بینی میگی بابام گوشی جدید خریده از این بزرگا..

رهام جون صبح که از خواب پا میشه:

رهام:موناجون ساعت چنده؟

مونا:نه و نیم

رهام:وااااااااااااااااااااای صب شده پاشودیگه وقت خواب نیست روز شده

یه وقتایی  میگیرم می چلونمت میگی نکن گوشتم میریزه212919_4chsmu1.gif

این روزا هرکاری میخوای بکنی اول باید تدی اون کار و انجام بده مخصوصاً وقتی میخوای تو قصریت جیش کنی میگی اول تدی بعدرهام212919_4chsmu1.gif

غذای مورد علاقۀ این روزات هم شده پیتزا پیراشکی که من و بابا خیلی موافق خوردن غذاهای فست فودی نیستیم ولی خب چاره چیه شما دوست داری و ماهم اطاعت امر می کنیم یه روز با همدیگه رفتیم که واست بخریم هنوز نرسیده بودیم به پیتزافروشی گفتی وااااااااااااااااای بوش میاد پرسیدم بوی چی؟ بوی پیتزا پیراشکی.....212919_4chsmu1.gif

یه وقتایی که بی حوصلم صدام میزنی با سر جوابتو میدم یا میگی چی میگی...ناراحت میشی و میگی چرا اینجوری صحبت میکنی بگو جانم عزیزم212919_4chsmu1.gif

 

 عکسها رو در ادامه مطلب ببینید

عکس کادوهایی که واس عیادتت آوردنو برات میزارم کلی هم آب میوه و آناناس وشکلات واست آوردن حاجی جون هم 50000تومن بهت پول داد که من واست آدم آهنی بخرم...پدرجونم  50000تومن پول دادمرسی از لطف همه عزیزان

خاله پریوش واست یه دونه عینک آفتابی توپ با دارت مغناطیسی خرید

 

زن دایی باباجون

گیتا جون مامان آدرین جون(دختردایی بابا)

این عکسارو هم اون روزی که بابا اومد گفت برات وقت آرایشگاه گرفته از موهات عکس میگرفتم و گریه می کردم که بابایی دلش سوخت و کنسل شد212919_4chsmu1.gif

رهام جون آریای عزیزم

 

ماچماچماچماچ نفسمیماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان
11 شهریور 92 2:13
سلام

الهی از دست تو رهام نگو میمون زشته بی ادب



آدرس دادنتو عشق است



مونا جون کوکوی ماکارونی تا حالا درست کردی اگه نه حتما درست کن که جایگزین خوبیه بجای پیتزا اکثر بچه هایی که خوردن عاشقش شدن و بعنوان پیتزا ماکارونی می شناسنش



در مورد عکس رهام با لباس عربی توضیحی ندادی



کادو براش آوردن یا مال کسیه پوشیده ؟







بلدنیستم ...دوستم از دبی واسه پسراش آورده بود رهام تنش کرر
مریم (مامان روشا)
11 شهریور 92 11:16
نفسمییییییییی
قربونت بشم با اون حرف زدنای خوشگلت
با اون موهای خوشگلت ...من باشم دلم نمیاد کوتاشون کنم
کادوهای خوشگلتم مبارک ....ایشالا دیگه هیچ موقع مریض نشی عزیزم


مرسی مریم جوون...ممنون
مریم
11 شهریور 92 17:30
سلام مونا جون خوبی خانوم؟ ایشالا که هر چه زودتر خوب خوب بشی رهام شیرین زبونو از طرف من ببوسین.


مرسی از لطفت عزیزدلم
♥ مامی ملودی جون ♥
13 شهریور 92 10:56
الهی فدای اون دشداشه پوشیدنت بشم من . نانازه خاله شرمنده نرسیدم دیگه حالت و بپرسم خودم و ملودی دوتایی سرما خوردیم بد طور فدات بشه خاله


خدانکنه....خواهش میکنم نسیم جون من و رهامم حالمون خوب نیست
مامان ساجده
16 شهریور 92 0:29
براي گل پسر شيرين زبون


مرجان مامان آران
17 شهریور 92 7:55
واییییییییی عزیزم الهی فدات شممم
کل پستای قدیمیو خوندم
ببخشید که نیومدم سر بزنم واقعا سرم شلوغ بود درگیری داشتممم
ایشالا همیشه تنش سالم باشه عزیز دلمم
تولدشم با تاخیر مبارککک ایشالا 120 سالگیشو جشن بگیریییییییییییییی
دلتون شاد و لبتون خندون قربونت برمم


مرسی مرجان جووووووووون
مریم
23 شهریور 92 9:24
سلام
خوب هستید
بازم که نیستید
رهام خوشگل خوبه
خودتون چطورید
مریضیتون برطرف شد
حتماً ما رو هم از احوالات خود باخبر کنید
منتظر پست جدیدتونم هستیم


سلام عزیزم..به زودی میام و آپ میکنم
مریم
28 شهریور 92 11:20
سلام مونا جون بعد 10 ماه تونستم بیام وبهتون سر بزنم ایشالله که زودتر خوب شی
رهام خاله چقدر بزرگ و ناز شدی
مونا جون چون تو این 10 ماه برسام سه بار جراحی شده حال و روز مادرایی و که بچه هاشون و میبرن اتاق عمل درک میکنم من که سه بار این حس تلخ و به سختی تحمل کردم خدا رو شکر الان خوبه رهام عزیزم هم ایشالله یه مدت بعد این روزارو فراموش میکنه تک تک خاطراتتون واسه ما هم اتفاق افتاد ایشالله هیچ وقت تکرار نشه


امیدوارم مریم جون هیچ مادری چشت در اتاق عمل منتظر فرشتش نباشه
khale parivash
29 شهریور 92 20:14
Ghorboonet beram nafasam avalin bare vasat daram peygham mizaram


خوش اومدی خاله جووووووووونم
خاطره مامان بردیا
30 شهریور 92 13:35
ای جونم.........خوب شد موهاش و نزدی اون قسمتی که نوشتی می گه :چرا اینطوری صحبت می کنی ؟ بگو جانم عزیزم...از همه باحال تر بود . کلی خندیدم.هههه وروجک آتیش پاره


خودمم کلی یواشکی میخندم