عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تشکر از یک دوست باوفا

1392/6/10 19:06
696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز از طرف مریم جون(مامان روشای عزیز) یه بسته به دستمون رسید و پسر کوچیک منو خیییییییییییییییییییلی خوشحال کرد و از طرفی باعث شد بعد از چند روز که اصلاً حال و روز خوبی نداشتم و ندارم بیام و برا پسرم پست جدید بزارم...واقعاً ازت ممنونم امیدوارم بتونم جبران محبتت رو بکنم...هدیت خیلی رهام و خوشحال کرد اینقد باهاش بازی کرد تا خسته شد و خوابید.این پست و فقط بابت تشکر از دوست خوبم و دختر نازش وهمسرشون گذاشتم خیلی لطف کردید وقت گذاشتید و از راه دور برا رهام کادوی تولد فرستادید....ممنونم و روی ماه روشا جونو می بوسم.

دستای رهامو می بینید اینقد ذوق زده شده بود میگفت زود باش باز کنیم ببینیم توش اسباب بازیه

 

اینم یه ماشین خوشگل..مرسی دوستم

باباجون که اومد من داشتم توضیح میدادم که امروز خاله مریم واسه رهام هدیه فرستاده شما سریع گفتی نه خاله که نخریده عمو برام آورده(منظورت آقای پست چی بود)212919_4chsmu1.gif

اینجا هم داری بوسش میکنی..سر ظهرم کلی بهش غذا دادی( نه اینکه چشم و دهن داره میگفتی گشنشه)212919_4chsmu1.gif

 مریم جون مرسی از لطفت...............این گلا تقدیم شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان
11 شهریور 92 2:06
سلام

مبارکت باشه رهام جون خیلی خوشگله

دست مریم جون درد نکنه

عزیزم خدا بد نده نوشته بودی حال و روز خوبی نداشتی چرا آخه ؟


مرسی سیمایی...حالم خیلی بده مریض شدم
مریم (مامان روشا)
11 شهریور 92 11:11
الهی من بگردم خداروشکر که دوست داشتی گل من
مونا جون لازم نبود این کارو بکنی ...کار خاصی نکردم عزیزم شما ارزشتون بیشتر از این حرفهاس
خیعلیییییییییییییییی دوستتون دارم


خدانکنه...کاری نکردم کمترین کاری بود ک میتونستم انجام بدم...ماهم شمارو دوس داریم
مریم (مامان روشا)
11 شهریور 92 11:12
قربون اون بووووووووووووووووووووووست بشم من


خدانکنه
♥ مامی ملودی جون ♥
13 شهریور 92 14:22
الهی قوربون موهات بشم از دست مامانت خیلی عصبانی ام


خدا نکنه ..نسیم جون خیلی بهتر شده خیلی اذیت می شد مخصوصا موقع خواب