عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

بازی وبلاگی

1392/6/11 1:15
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان

 

یه سلام ویژه هم به سیما جون مامان ریحان عسلی که خیلی وقته منو به این بازی دعوت کردن که من شرمندشون شدم و با کلی تاخیر تونستم جواب بدم

بزرگترین ترس از زندیگیت؟ آیندۀ رهام


اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟

سرکشی به جاهایی که نباید برم
اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟ عاقبت به خیری رهام



از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟ اسب



کارتون مورد علاقه کودکیت؟ فوتبالیستها


در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ آش



اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟ گریه



با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خیلی خسته رسیدم لب دریا درحال خوردن مرغ راجع به اورانیوم با همسرم صحبت می کردم



دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟ نیکی هنری نیست به امید تلافی       نیکی به کسی کن کزو کار نیاید

اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟ روزی که رهام با رتبه بالا تو یکی از بهترین دانشگاهها قبول بشه


چه رنگی هستی چرا؟ آبی.....چون خیلیا میگن تقریبا شخصیتم آرومه




اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟ هلند



بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ میخواهم عوض شوم ...میخواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم.در دورترین نقطه دقت کن!رسیدن به من آسان نیست.اگر همتش را نداری آسیبی به درخت نزن به همان سیب های کرم خوردۀ زمین قانع باش

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

دوست عزیزم که منو به این بازی دعوت کردن....ریحان عسلی و سیما جون و همسرش

اگر قرار بود کسی رو ملاقات کنید؟
طنازدختر برادرم....خیلی وقته ندیدمش


اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟

خیلی چیزا هست ...واقعا نمی دونم چی بنویسم.....این یکی رو بی خیال

اسم دیگه برای وبلاگت؟
دل نوشته هایی از جنس رهام



خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ توت فرنگی



سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ حساس...زود رنج....وسواس



کاشکی ؟کاشکی زندگی هم دنده عقب داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان
11 شهریور 92 2:03
سلام
عزیزم من اصلا کاری نکردم شما این همه از من نوشتی شرمندم کردی
منم خیلی دوست دارم ببینمت مونا جون به امید این روز

اس ام استو دوست داشتم





خواهش میکنم....مرسی ...ان شاله