عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

دومین عمل رهامم 1392/5/27

1392/5/27 0:34
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  هستی من

رهام جونم الهی قربونت برم چند روز پیش که از دستشویی اومدی بابا جون صدام زد گفت مونا بیا ببین چرا زیر شکم رهام  باد کرده من فک کردم بابا اشتباه می کنه اومدم دیدم نه خیلی سفت و بزرگ شده سمت راست و چپ خیلی ترسیدیم فرداش زنگ زدم دکتر قربان پور فوق تخصص جراحی اطفال همون دکتری که 89/7/8 تنگی مجراتو عمل کرده بود وقت داد واسه امروز با همدیگه رفتیم همش می پرسیدی پیش دکتر که نمیریم منم می گفتم نه پیش آقای قربان پورمیریم باز می گفتی چوب بستنی که نداره آخه من دوس ندارم می ترسم(ی وقتایی میریم دکتر میخوان گلوتو نگاه کنن حالت بهم می خوره اینه که خیلی می ترسی)خلاصه رفتیم و دکتر تشخیص داد باد فتق و باید حتما عمل شه فردا ظهر عملت می کنیم اشکام تو مطب همین طور می اومد آخه قربونت برم هنوز خیلی کوچولویی و زود واست بیهوشی بمیرم برات... بمیرم

دوستای عزیزم دعا کنید رهام اذیت نکنه چون می دونم برا اتاق عمل رفتن قطعاً اذیت می کنه ...مامان بزرگات، همه کلی استرس دارن...خدایا امشب چقد دیر می گذره...

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان ریحان
27 مرداد 92 0:35
سلام
خدای من دومین عمل

ایشالا که عملش خوب پیش بره و کمتر اذیت بشه
رهام جون تو پسر قوی هستی من مطمئنم


مرسی سیما جون از محبتت
♥ مامی ملودی جون ♥
27 مرداد 92 1:56
الهی فدات بشم عزیزه خاله . مامانش انشا الله که اذیت نمیشه نگران نباش من دعا میکنم


فدات شم نسیم جونم
عسل و غزل
27 مرداد 92 3:28
به امید خدا همه ی مراحل خوب پیش میره.
خدا رو شکر که دردش راه حل داره.حتما براش خیلی دعا میکنم


مرسی عزیزدلم
مامان شايان
27 مرداد 92 9:17
آخي عزيزم خيلي ناراحت شدم. ايشالاه كه بهتر باشه.


مرسی فدات شم
negar
27 مرداد 92 15:23
الهي خيلي ناراحت شدم انشالا كه زود خوب شه


مرسی
عسل و غزل
27 مرداد 92 15:32
مونا جون از رهام خوشگلم چه خبر؟
بی خبرمون نذاری


چشم

ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 19:32
ااااااااااای وااااااااااای چرا اخه؟؟؟
انشالله به سلامتی برگردی خونه ماهم عکسهای قشنگت رو ببینیم و از نگرانی در بیایم





معصومه(مامان آریا)
29 مرداد 92 13:04
سلام عزیزم خاله قربونت برم خیلی ناراحت شدم


سلام خوشحال شدم کامنتو دیدم
مریم
29 مرداد 92 18:46
سلام. ای جان مونا جون خیلی ناراحت شدم. ایشالا عمل ساده و راحتی داشته باشه ورهام خوشگل ودوست داشتنی زیاد اذیت نشه... حتما دعاش میکنم. فقط مونا جون زود از حالش خبر بده تا


مرسی از لطفت دوست خوبم
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:12
ااااااااااااااااااااااای وای بمیرم برات عزیزم،انشالله زود خوب بشی وآخرین باری باشه که پات به اتاق عمل وبیمارستان میرسه


خدانکنه خاله جونم..ان شاله