عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

تولد سه سالگی

1392/5/26 0:47
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به فرشته کوچولوی خودم

رهام جونم همون طور که تو پست قبلی واست نوشتم مهمونای شب تولدت یه کم بیشتر از دوسال پیش شد، مناسبت ها که میشه یه کم غصم میگیره که اینقد کم جمعیتیم خونوادۀ بابا جون که کلا سه نفرن خونوادۀ خودمم شاید چون ازدواج نکردن و بچه ندارن کم به چشم میاد کلا بچۀ کوچیک دو طرف شمایی (البته خوشگل من خوش به حال شما شده رهام جون نمی دونی چقد عزت و احترام واست قائل اند امیدوارم بزرگ که شدی قدردان محبتاشون باشی.)خلاصه اینکه دوشنبه 1392/5/14صبح زودتر از هر روز بیدار شدم چون باید راس ساعت یازده آتلیه می بودیم اولین کاری که کردم گوشیمو روشن کردم و ضد حال  خوردم دوست صمیمیم نرگس جون مسیج داده بود کوتاه و مختصر مونا بابام مرد....منم حسابی بهم ریختم مونده بودم چیکار کنم نه می تونستم آتلیه رو کنسل کنم نه دلم می اومد که نرم پیشش خلاصه سریع آماده شدیم و چاره ای نداشتیم رفتیم کیک و گرفتیم و بعدش آتلیه وسریع برگشتیم خونه لباسامونو تعویض کردیم و یک ساعتی رفتم پیش دوستم الهی بمیرم براش خیییییییییییلی حالش بد بود کلی ازش عذرخواهی کردم خب واسه شام کلی مهمون دعوت کرده بودم برگشتم خونه .....تا شب که مهمونا رسیدن از یک هفته به تولدتت آهنگای مخصوص تولد و دانلود کردم و کلی وقت گذاشتم و گلچین کردم زد حال دومم این بود که صدای تی وی درنمی اومد فک کنید تا ساعت هفت عصر روشن بود و صدا داشت بعدش قطع شد حسابی بهم ریختم مجبور شدیم تی وی قدیمی رو آوردیم راست میگن هر چیزی قدیمیش بهتره...کلا خوش گذشت( فقط فکر نرگس یه کم بهمم می ریخت فقط شانسی که آوردم که پیش دوستم بد نشد تموم فامیلاشون تهران و اصفهان بودن مراسم خاک سپاری مونده بود واسه پانزدهم ...)

از نسیم جون هم تشکر می کنم که بهم اعتماد به نفس داد و خیلی از ایده ها رو هم از عکسای تولد ملودی جون گرفتم

تاجی که واسه بچه ها درست کردیم

 

گیف بچه ها گل سر _  کش مو _ مداد تراش _بادکنک و شکلات بود

 

وروجکا نذاشتن یه دونه عکس درست و حسابی ازشون بگیریم

رهام که همش در حال ناخنک زدن به کیک بود

شام تولد(مامان زهرا خیلی کمکم کرد واسه تهیه شام مرسی مادر جون که همیشه کمک حالمی)

ژله سه رنگ

وااااااااای که چقد واسه درست کردن این سالاد الویه خندیدیم واسه قسمت پشتش و سرش هر چی فک کردم دیدم فقط می تونم زیتون سیاه ریز کنم که گیر نیاوردم یه لحظه به ذهنم رسید انگور ریز داریم امتحان کردیم خیلی خوب نشد ولی خب بدم نبود

بامجون شکم پر

قورمه سبزی

گل پسری در حال نظارت

واسه تولدت موهامو دلایت کردم تا از آرایشگاه اومدم گفتی وای چقد ناز شدی موهاتو رنگ کردی قربون اون زبون شیرینت برم خودم تنها

عکس خانوادگی

 

حالا بریم سراغ کادوها

خونوادۀ بابا جون

مامان زهرا و پدر جون 150000تومان

عموحسام 50000تومان

الهام جون دختر دایی بابایی که شما عمع اهلام صداش می زنی 25000تومان

خونوادۀ خودم

حاجی جون ومامان پروین 100000تومان (راستی رهام جونم یادم رفته بودبنویسم مامان پروین و حاجی برا مشهد رفتنت هم  100000تومان بهت کادو داده بود چون دفعه اولت بود می رفتی زیارت)

دایی جون و شهلا جون 100000تومان

خاله مرجان 100000تومان

خاله پریوش پیست ماشین مسابقه

مهدیار جون 15000تومان

شایان جون15000تومان(یه سوپرایزم واسمون داشتن یه بسته بزرگ کادو کرده بودن شما هم همش دوست داشتی ببینی چیه بازش کردیم دیدیم چند بسته پفک بود)

مریم و مبینا دوقلوهای نازی که همسایه مامان پروین هستن رو هم به خاطر شما دعوت کردیم آخه خیلی دوسشون داری اونا هم واست 10000کادو آوردن

آوا جون و آیدا جون(شما اینقد از هدیشون خوشت اومده بود اون شب گرفتی بغلت و خوابیدی)

 کادوی خاله پریوش(که از همین جا روی ماهشو می بوسم چون واقعا واسه تدارک مراسم تولدتت خیلی زحمت کشید امیدوارم بتونیم جبران کنیم)

 برگه ای که تموم مهمونا حتی کوچولوها واست یادگاری نوشتن

طبق عادت هر سالم با کادوهات واست یه تیکه طلا خریدم البته چون امسال طلا خیلی نوسان داره نصفشو برات یه ربع سکه گرفتم بقیه پولتم ریختم به حسابت

 زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم …

 

 

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان ریحان
26 مرداد 92 17:17
سلام
بازم تبرک میگم ایشالا 120 ساله شی
همه چیزو اینقد خوب توضیح داده بودی که فک کردم منم تو مراسمتون هستم
کادوهاتم مبارک
خونواده ی کم جمعیت خیلی خوبه مونا جون ؛ من که خیلی خسته شدم از تعداد زیاد مهمونا


همه همین و میگن شاید من اشتباه میکنم
مامان ریحان
26 مرداد 92 17:26
خصوصی داری مونا جون
زهرا مامان قاصدک
27 مرداد 92 0:56
تولدت مبارک رهام جون
وای خاله خوش بحالت چه جشن باشکوهی مامان و بابا برات گرفتند دستشون درد نکنه !
راستی مونا جون تزیینات تولد عالی بود
یادم باشه واسه تولد رهام خودم ازت برای تزیینان و تم تولد کمک بگیرم ! کمکم می کنی دیگه؟؟!!!


مرسی از لطفت...قطعا اگه بتونم حتما کمکت میکنم
♥ مامی ملودی جون ♥
27 مرداد 92 1:53
الهی مبارکت باشه عزیزم خوشحالم که عکسام تونسته کمکت باشه خانوم گل . رهام جون کادو ملودی و خاله نسیم هم قرض تا ببیننت فعلا علل حساب ی دونه ماچ آبدار


ممنون از محبتت..
مامان شايان
27 مرداد 92 9:14
مبارك باشه عزيزم ايشالاه 120 ساله شي. واي چه مامان با سليقه اي همه چي عالي بودن. بازم مبارك باشه. بوووووووووووس


ممنون دوستم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 19:41
دوستم تبریک میگم خدایی تزییناتت حرف نداره.من که واقعا خوشم اومد.خیلی زحمت کشیده بودید.چقدر هم با سلیقه زده بودید به دیوار
به به چقدر همغذاهای خوش اب و رنگ از قیافش معلومه که
کیکش رو


مرسی از لطفت عزیزدلم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 19:42
انشاالله تولد 120 سالگیت رو زیر سایه پدر و مادر مهربونت جشن بگیری عزیزم.
همه چی عاااالی
راستی موهاتون هم مبارک دوست جون.خیلی بهتون میاد


مرسی عزیزم
lili
28 مرداد 92 23:32
bah bah.gol pesarcheh tavalodimobaraka basheh ,


مرسی از لطفت
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:10
همه چیز عالی ومرتب خسته نباشی دوست گلمتولدت مبارک کفشدوزک کوچولو،تو زیباترین کفشدوزکی هستی که تاحالا دیدم1000ساله شی پسر ماه


مرسی از لطفت دوست خوبم
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 18:56
وای مونا جون همه چی عالی بود خسته نباشید...رهام خاله تولدت هزاران بار مبارک...کادوی خاله مریم و روشا هم مونده به زودی میفرستم برات عزیزم


مرسی از لطفت ...طور و خدا این چه حرفیه همین که بهمون تبریک گفتی ی دنیا ممنون
مریم (مامان روشا)
5 شهریور 92 18:56
مونا بادکنکهارو چه جوری چسبوندی به سقف


میام میگم
بهار
11 مهر 92 12:29
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.