عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

دوووووستت دارم نفسم

1392/4/18 14:33
485 بازدید
اشتراک گذاری

کسی آیا می داند؟!

پس از یاد گرفتن نام تو،پس از "دوستت دارم"

به چه می نازد "الفبا"؟! 

سلام خوشگل مامان دیروز با همدیگه رفتیم باغ میوه بچینیم سه تایی با مامان زهرا و مامان پروین  و دوست مامانم زهرا حانوم خیلی خوش گذشت کلی هم عکس گرفتیم.الان که دارم واست می نویسم ساعت ٢.٣٠ صبح شما خوابی و بابا جون رفته باغ.امشب مهمون داشتیم عمو جواد و عمو محمد دوستای بابا جون از کرج اومده بودن به اتفاق سارا جونو سحر جون به دلا یلی نموندن خیلی زود برگشتن ،من هم از فرصت استفاده کردم و عکساتو برات آپلود کردم.

امروز سربه سرت میزاشتم الکی گریه کردم رو به من گفتی مونا جون نبینم اشکاتو....واااااااااای که من برات می میرم...

بهم میگی مونا جون تو عزیزم منی مرسی پسرقشنگم که این همه بهم انرژی میدی.

بریم سراغ عکسای باغ١٣٩٢/٠٤/١٦

چیزی که در کلامم نیست

جزدوستت دارم هایی

که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

حیاتم را رقم می زند...

هستی من دوستت دارمقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

♥ مامي ملودي جون ♥
18 تیر 92 9:37
به به چه پسر خوجلي چه باغ خوجلي . چه استخر خوجلي . كجا هست اين باغ خوجل مرغداريه حاجيه ؟


نه عزیزم بلوار ارم
مریم
18 تیر 92 12:34
سلام چقد خوشحالم که برگشتین. وای رهام جون چقد دلم برات تنگ شده بود مرد کوچک یه بوسه هم واسه مونا جون مهردبون

سلام مریم جون ما هم دلمون براتون تنگ شده بود....بوس
نم نم باران
18 تیر 92 18:17
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 16:49
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم بزرگ برگزارکردیم که فقط 6جزءدیگه مونده که این ختم هرسه دهه ماه مبارک برگزلرمیشه خوشحال میشم شماهم شرکت کنیدتاازثوبش بهره ببرید اگه جوابتون مثبتتونمه پس بیایدوبم ازاون 6جز مونده یکی روانتخاب کنیتابه نامتون ثبت بشه مهلت تموم کردن د.راول تا10ماه مبارک رمضان هست که همون روز ختم گرفته میشه ودرودومش روز بعدش شروع میشه منتظر
مریم (مامان روشا)
20 تیر 92 17:59
به به مونا چه جای قشنگیه و چه عکسای نازی گرفتی....
همیشه یه گشت و گردش


مرسی عزیزدلم
مامان محمدرهام جون
22 تیر 92 11:52
چه متن زیبایی،چه طبیعت دلنشینی انشالله همیش به گردش باشید وشاد بوووووووووووس برای رهام گلم ومامان نازش
مامان امیر مهدی(سوده)
23 تیر 92 9:28
ما شاالله به این پسر زیبا و نازنین .
مامانی مهربون اگه جسارت نباشه میخوام یک سوال بپرسم من هم خیلی دوست دارم موهای امیر مهدی بلند بشه فر بخوره ولی خیلی وقت موهاشو کوتاه نکردم اصلا قشنگ نشد فر هم نخورد ایا روش خاصی هست یا نه؟اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا فرشته کوچولوتو نو از طرف من ببوسید


الان میام توضیح میدم
lili
7 مرداد 92 9:17
bebakhshid????man avalesh taajob kardam goftam roham ke esm pesareh vali ishoon dokhtarevali didam na vaghean pesareh...behtar nist mesl pesara basheh ta inkeh dokhtarooneh begardeh???



salam chera khodamam to hamin fekram mikham mohasho kotah konam...chera adrees nazashti behet sar bezanim...
lili
9 مرداد 92 13:06
mer30 azizam ke javab dadiman web nadaram adresesho bedamhamintori gol pesaretoono didam neshestam weblog khoshgelesho khoondamhamisheh salamat bashid


سلام لیلی جون مرسی که وقت گذاشتی و وب ما رو خوندی...1000تا بوس واسه لیلی عزیزم