عشق مامان و بابا،رهام عشق مامان و بابا،رهام ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
روشا کوچولوی ماروشا کوچولوی ما8 سالگیت مبارک

رهام هستي مامان وبابا

رهام و گلای مامان مونا

1392/4/21 13:46
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رهام جوووووووووونم

پسرقشنگم روز به روز داری بزرگترمیشی و من به داشتنت افتخار میکنم خدایا ازت ممنونم که من و لایق داشتن یکی از فرشته هات دونستی ....

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

خوشمل خودم جیگر خودم امروز میخوام یکی از خرابکاریاتو برات ثبت کنم.یه روز با همدیگه رفته بودیم حموم آب بازی دراومدیم لباسای شما رو تنت کردم نشستی پای تی وی منم رفتم تو اتاقم لباسامو بپوشم برگشتم پیش شما دیدم پشت تی وی داری دنبال یه چیزی میگردی منم گفتم رهام اونجا چیکار می کنی تلویزیون می افته دیدم اون پشت یکی از آهوهای که بالای تی وی تو باکس گذاشتم افتاده،حالا ببینید جریان از چه قراره آقا رهام با یه حرکت انتحاری با تی  شیشه شور آهو رو از بالای تی وی میندازه پایین و یه ضربه به تی وی میخوره و تی وی ما این شکلی میشه

اینم عکس اون آهو کوچولو (این و نوشتم و خواستم به دوستای وبلاگی عزیزم بگم تو خرید تی وی سعی کنید بدون فریم نخرید که خیلی فانتزین این آهو ٥٠ گرمم نمیشه اگه فریم داشت آسیبی به صفحه و پنلش نمی رسید خلاصه اینکه جنسم جنسای قدیم)آهوی سمت راست

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بقیه رو تو ادامه مطلب دنبال کنید.

عزیزدلم یادم رفته بود کادوی مرد شدنت(از مامی گرفتنت)رو برات بزارم.به همه می گفتی دیگه مرد شدم پمپرز نمی بندم

من و بابا

کادوی مامان زهراو پدرجون

مامان پروین و حاجی

صدتومن وجه نقد ریختم حسابت عزیزدلم

رهامم مثل خودم عاشق گل و گیاه و همیشه تو آب دادن گلا بهم کمک میکنه.دوستان یادتونه پارسال گلای تراسمو با سم سوزوندم عوضش امسال گلام خداروشکر خیلی سرحالن

١٩/٤/١٣٩٢برااولین بار بیدار بودی و ناخناتو گرفتم.

 

 بخـنــد

    هــرچـنــد

           غـمـگینــی

   بـبخــش

       هــرچـنـد

              مـسکینـــی

 فـرامـوش کــن

         هــرچـنــد

                دلــگیــــری

                 

زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت   ...

 بخنـــد

     ببخــش

         و فرامـوش کـــن

  هــرچـنــد میدانم ...

  آســـان نــیســـت.

عاشقانه دوست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آروين
21 تیر 92 14:16
سلام عزيزم
دلم براتون حسابى تنگ شده بود رهام جون عاشقتم


ماهم همین طور
مامان آروين
21 تیر 92 14:27
سلام عزيزم اگه آنلاينى بيا نى نى گپ توضيح بدم


سلام عزیزم حیف که نبودم
مامان آروين
21 تیر 92 14:39
سلام دوست عزيزم خصوصى دارى
♥مامي ملودي جون ♥
22 تیر 92 11:16
اي واي تي وي بيچاره اينم توي اين گروني


دیگه دیگه خاله نسیم
♥ مامي ملودي جون ♥
22 تیر 92 11:17
عزيزه خاله كادوهاي مردونگيت مبارك


مرسی خاله جون
♥مامي ملودي جون ♥
22 تیر 92 11:18
يادش بخير گلاي پارسالت خوشحالم كه امروز گلاي خوبي داره اسمت پستت هم خراب كاري مامان مونا بود فكر كنم


آفرین
مامان محمدرهام جون
22 تیر 92 11:56
رهااااااااااااااااااااااااااااااام ببین چه بلایی سر تی وی آوردیفدای سرت خاله جون اصلا تقصیر مامانیه که آهو رو اونجا گذاشته ودست شما نمیرسیدهفدای سر جفتتونآفرین به مامان وپسر هنرمندش با دیدن گلهای زیباتون گل از گلم شکفت


مرسی که سر زدی عزیزم
مامان ریحان عسلی
22 تیر 92 23:33
سلام
آخی چه حیف امان از دست این وروجکها
چه آهوی خوشگلییییییییی
کادوهای مرد شدنتم مبارک ایشالا داماد شدنت
آفرین به رهام جونی که عاشق گل و گیاه ِِ


مرسی عزیزم
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:44
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟


عزیزم وبتون برام باز نمیشه
مامان سانلی
23 تیر 92 15:57
سلام به عزیزانم
شرمنده دیر اومدم پیشتون تازگیها کمتر میام نت..همه پستهای نخونده رو خوندم...کلی هم با عکسهای رهام کیف کردم...قربونش برم که بزرگ شدنشو میشه تو عکسها دید...از وقتی که ننوشتی تا الان کلی اقا شده عسل خان...
کادوهای مردونگیت هم مبارکت باشه عشقم
بابت تلویزیونتونم تسلیت....ما بیچاره ها که تو این 8 سال زندگی سه تا تلویزیون عوض کردیم...واقعا به قول شما جنسم جنسهای قدیم...هر چی پیشرفته تر میشه زندگیها سختر میشه

بوس برای هر دو تاتون

سلام مرسی عزیزم